Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
WOLKEROVI
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 20.10.2019 (07:15:05)
~ WOLKEROVI ~


“Jak hvězda nebem padající se mihl nůž a páž,
zoufalou ranou ku prahu psa přibil Mikuláš,
a Fidelio, věrný pes, zří na něj okem mdlým
a ještě ruku líže mu jazykem krvavým...” (JW)


Vy tolik něhy máte - básníkem zrozený,
byť lásku rozdáváte - vaše dny sečteny!

~

Bez potlesku a ovací;
takhle prý končí hazardní hráči,
naposled stránky tiše obracím,
slovíčka krutá slzami už smáčím…

~

Do nejzazší chvíle s vámi jsem;
v mysli zní verše podmanivé,
do poslední jizvy vpíjí se,
ta tíha lačné smrti chtivé...

~

Až na kraj mola půjdeme s Fidéliem
a s ním tam vzpomeneme vás,
pak v nekonečné bolesti,
v psím srdci raněném a tklivém,
Nebeský pastýř svede nás v Boží sráz.

A až se voda zavře nad námi,
splyneme spolu v blahém souznění…
Já a Fidélio.
Já a Vy.

Vy však zůstáváte mladý a nemocný,
Fidélio mrtvý, věrný a bezmocný,
a já?
Já vděčný až za hrob!

~

Na kraji mola setkáme se naposled,
pak opustíme navždy nenasytný svět.
Už dotkneme se hvězd, věčnosti i slávy,
ztracené sny zas objevíme vřelé,
jak sopečnou výheň lávy.

~

V náruči poesie obejmem´ Fidélia,
a lásku nalezneme tam,
když ve světě pro nás nezbyla.

Po rýmech teskných básní
vyplujem´ do říše šťastných!
ZEMŘEME…

A na věky věků, básníku můj drahý,
a na věky věků, bok po boku,
dáme se znovu do kroku!

V hlubinách země síly tajemné…
Však projdeš-li tou tmou,
Bůh Světlo opět zažehne.




15. 9. 2006 + 20. 10. 2019


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář REDAKCE TOTEMU - 20.10.2019 > Je znát, žes to smolil přes deset let, opravdu je to pitomoučké do nejposlednějšího detailu. JEN TAK DÁL NUDLO, takových děl si totem žádá, Z NICH ŽIJE!
<reagovat 
 čtenář Martin - 20.10.2019 > čtenář> tak tak, celej egil, celej egil
<reagovat 
Čtenář - 20.10.2019 > Wolkr se hanbou v hrobu otáčí.
<reagovat 
 Čtenář - 20.10.2019 > čtenář> Ale hovno, si ho nudlajs spletl s Wéérichem:))).
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 20.10.2019 > Super změna, krása nebeská!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Lenka - 20.10.2019 > analfagot> Ano Jaromíre, je to překrásné. Něžné a přitom tak smyslné! Nenech se odradit závistivci tvých nepopiratelných kvalit. Piš a piš a piš, milujeme tvoje básně. Jaromíre Františku. Juliáne.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 20.10.2019 > Bohuno, Jiří Wolker byl básník, nevyráběl whiskey, máš to pomotaný, tvá kritika je opravdu konkrétní, přesně takovou jsem čekal... stačilo říci, že je to pro tebe prostě moc poetické, že tomu nerozumíš a nemáš tu kapacitu, a to všechno v 1 komentu, ale to by nebyl grafoman, aby nerozvinul své ignorantství do více komentů. To ti patrně nějak pomáhá, když v sobě vzbuzuješ dojem několika lidí... Pro mě je taková kritika úplně na hovno a to především proto, že odradíš skutečné poety, kteří se chtějí vyhnout tvým blábolům a zejména tvé osobě... Nic, opravdu to nemá cenu číst od nepřihlášených,tak už se neobtěžuj! ALE V JEDNOM JSI MĚ POTĚŠILA. JÁ DOUFÁM, ŽE LITERÁRNÍ A UMĚLECKÉ SERVRY JSOU I PRO TAKOVOU POESII, nejen pro fb hejtry, takže tam jsi omylem ťala jednohubku na vidličku.
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 20.10.2019 > Ty už jsi to někde popsal, čemu hloupej nerozumí, tak tomu se vysmívá nebo to odsoudí! Čemu já nerozumím, proč nedrží hubu a veřejně se ztrapňuje?!?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 21.10.2019 > Miroslavek> A ještě sám sebe pochval nudláčku. A ještě, a ještě, tak je umělec, tak je muž. Hurá!
<reagovat 
 Čtenář - 21.10.2019 > čtenář> tak tak, celej egil, celej egil
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.10.2019 > A kdopa je to ten EGIL, to je nějaký vynikající český básník, že o něm furt meleš dokola!???

Opakuji, já si narozdíl od tebe, nemusím vymýšlet jiné nicky, abych podpořil svoji poezii:::
Pro zasvěcené, nikoliv pro diletanty, hovoří sama za sebe!
<reagovat 
 Čtenář - 21.10.2019 > j.f.julian> Myslím, že mi tě měli nudlouni vzít mezi redaktory. MÁŠ NA TO! Umět se pochválit a ocenit, to doposud dělali navzájem, ale ty to stihneš sám a to bys je měl naučit. Se nestydět UŽ VŮBEC ZA NIC. BĚŽ DO TOHO, už tě podporuje macínek, rozborka zborka, pomy, bananas, datel... A samozřejmě nejvíc egil, samozřejmě. A netvař se, že nevíš kdo to je. Egil je ideál, skoro jako ty nudlouni. Taky takový prase, co zprasilo na amaterských literárních serverech takřka všechno bezezbytku.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.10.2019 > NAPOSLED!
O Egilovi jsem nikdy neslyšel, nick mám jeden, ty jsi Trefanec nebo Bohuna, což vyjde stejně-člověk který na litwebech neobstál! Nevím jestli poezií nebo svých chováním, ale to také vyjde stejně!
Takže už nevotravuj, nemám čas na blbosti!
<reagovat 
 Čtenář - 21.10.2019 > j.f.julian> Budeš si muset nudláčku zvyknout. Miluji totem a vždy jej budu očišťovat od diletantů s desítkami sebvychvalujících nicků. A vlastně - nejsi ty sám vlastně egilem? je to možné, nesmyslata píšete oba stejný. Ano ano, nudláček je alter egilův! Teď jsme na to přišli (my, trefanec a bohuna:)))
<reagovat 
 čtenář rýp - 21.10.2019 > čtenář> BĚŽ PRYČ, NEOBSTÁL SI NA TOTEMU:)))))) se z tebe nudlo poseru:)))

A PO TISÍCÍ TI TO ŘIKÁM NAPOSLED:))))
<reagovat 
čtenář Bobby Holík-Trefancová - 21.10.2019 > Tak a tak, přesně tak. Pamatujte si to: julián nezná egila, ale juliánovy básně čtou obden v televizi. egil má tak slevu na tři litry Dobrý vody měsíčně. Tak.
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 21.10.2019 > Nedá se svítit Bohuno, dupej platfusem jak chceš, ta báseň je prostě skvělá a ty jsi jen žárlivá psychotička!
Stačí si přečíst poslední tvé příspěvky na tvý stránce... Ok, urvi si šourek, ale vždycky budeš na Totemu za idiota!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2019 > JAK NEZNÁŠ EGILA NUDLO, JAK? EGIL TU TVOŘIL, KDYŽ JEŠTĚ TVUJ CHLUPÁČ A LABUŤÁK BYLI NA ŠVESTKÁCH. EGILA PŘEKLÁDALI DO ALBÁNŠTINY KDYŽ TVUJ VOLKR JEŠTĚ PÁSL SE SEGVANEM HOLUBY TY HLAVO. PREJ NEZNÁ EGILA. TAKOVÁ LEŽ§§§.
<reagovat 
čtenář TAKÉ BABOCHLAP - 21.10.2019 > Bohuno, nás všechny zajímá - CO tě tak žere? Že jsi laciná sprostá děvka? To je JEN NA TOBĚ jak tě lidi budou brát!!
Tak jak se tu prezentuješ to ani nijak jinak brát nelze!!!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 21.10.2019 > čtenář> Přesně, Bohuna má jen kecy, na otázky ti neodpoví, což by se dalo tolerovat, kdyby vypadala jako kterákoliv z těchto ruských talentovaných holčiček... Ale bohužel, je to jen OTYLÁ BOHUNA HOUSKOVÁ ZE ZAPLIVANÝ DÍRY NĚKDE V HOVĚZÍ P... https://youtu.be/m6uWtHRUDbg
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.10.2019 > Říkal jsem to - nebetyčný SRAB, jako každý stalker!
<reagovat 
čtenář rým Rýp - 21.10.2019 > i zit wolker
jako stalker
<reagovat 
 čtenář Wadlajch Ryl - 21.10.2019 > čtenář> 
i zit wolker
jako stalker
<reagovat 
Čtenář - 21.10.2019 >
bohuna je srab
a nudla hrdinka sovětského svazu Ljuba Egilovna Toteminová

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.10.2019 > Nejen stalker je srab, ale i každý ekorerorista, Zelený trotl, všichni Sluníčkáři, Srdíčkáři, Minář a ostaní pomýlení lháři!!
Prostě hnus!!! Bohuna samozřejmě vede!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.10.2019 > Zločinnosti - Chachacha, ty jsi pičus!!! Bohuno, čísla sledovanosti jsou daná, NIC odečítat nehodlám, to že čteš každý můj příspěvek 300x a komentuješ 10x hovoří o tom, že jsi na mě už závislá, mé básně tě sexuálně vzrušují a začasté se při nich uspokojíš, jak tělesně, tak psychicky vyvrcholíš v nezřízený výstřik kozího magmatu té tvé vykloktané housky. GRATULUJI A BLAHOPŘEJI!
<reagovat 
Čtenář - 22.10.2019 > On je vážně tak blbej, že věří, že to četlo šedesát lidí? To si fakt neni schopnej odečít ani těch minimálně 25, co si to podle poznámek otevřeli jen proto, aby si přečetli posměšky a taky ho za jeho zločinnosti lehce propleskli? nudla no.
<reagovat 
 čtenář ZDŠ LITOVEL - 22.10.2019 > čtenář> Otylá Bóžo, závislá Otylko, chtěli bychom ti vyprstovat housku, když jsi tak neukojená a tady náš cikánskej spolužák by ti současně vyprstoval tu tvojí vobrovskou řiť! Bereš?
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 22.10.2019 > Ty zločinče, ta po tobě jde jak slepice po flusu!
Má smůlu, že???????????
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 22.10.2019 > Jestliže se Helenko zase náhodou potkáme u mě v zákulisí... tak jistěže ANO!
<reagovat 
Čtenář - 28.10.2019 > DEVADESÁT PROCENT OBRATU NA TOTEMU JSOU SPROSŤÁRNY JAKÉHOSI JAROMÍRA, OVLÁDANÉHO JEDNÍM PRSTEM DAREBÁKA JEŠTĚ VĚTŠÍHO. A DO VŠEHO ZASE TEN EGIL!!! BRAVO TOTEM, BRAVO!
<reagovat 
Čtenář - 14.11.2020 >


Julián se nám stále otevřeněji profiluje jako docela obyčejný fašoun. Možná právě tyhle sklony se pak v jeho básních projevují tou prapodivnou absencí upřímného citu, který poezii dodává onu prchavou, méně nápadnou, v žaludku šimrající krásu.
Je to určitě zajímavé sledovat.

NO KONEČNĚ SI NĚKDO VŠIML, PROČ TO JÁ, MILOUČKÁ BOHUNKA DĚLÁM. NUDLAJZ OPRAVDU REPREZENTUJE TYPICKÝ RYS DNEŠNÍ NET AMATER "TVORBY", TEDY TOTÁLNÍ LŽIVOST EMOCÍ. A ŽE BY TI ČTENÁŘI I DOŠLO, PROČ JAKO V RAUŠI STÁLE PŘIPOMÍNÁM EGILY A DALŠÍ SAMOZVANÉ REDAKTORY, KTEŘÍ SE O TENTO STAV ZASLOUŽILI, CO?

Ty hovado sprostý, jakej fašoun? Jula je citlivý, umírající, romský básník pičo! Koukej to hned odvolat, jinak... ty, ty... plantážníku!

NA ROVINU MU ŘÍKÁTE, K ČEMU DNESKA SLOUŽÍ, UŽ PO STÝ. a NECHÁPE ČÍM DÁL VÍC NIC. TZN DO JEHO SMRTI (CCA ZA DVACET AŽ TŘICET LET) MÁME TEDY NA TOTEMU O ZÁBAVU VYSTARÁNO. VŠAK TYHLE NATEKLÝ NEDOPORUČUJÍ REDAKTOŘI JEN TAK PRO NIC ZA NIC.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter