Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
5 - 1205
Autor: Miroslavek (Občasný) - publikováno 1.10.2019 (19:07:30)

Zbyla mně veteš vzpomínek,
zástavní list z mých hodinek
a zablácená promenáda z dob,
kdy řekla jsi mé lásce stop!

Ve městě bouří karneval,
a já bych slzy proléval.
K úpadku spěje moje firma.
Pánbůh mě pere všema čtyrma!


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 1.10.2019 > Slušná práce, jako ode mě (vtip)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 1.10.2019 > j.f.julian> Vtip spočívá v tom, že jde o "slušnou práci". Opět šumařina, Juldo.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 1.10.2019 > čtenář> Chacha, kdybys věděla, co ti jako ignorantovi zůstává utajeno a jak strašně se ztrapňuješ...
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 1.10.2019 > Co to ta Bohuna zase plácá? Že by předávkování?
Mirku, jedna lepší než druhá!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 1.10.2019 > 1 helen> Helen, asi ano, Bohuně není nic dobrého, protože jen ona umí... TO JE NA JEJICH básních VIDĚT.

Miroslavku, řeknu to jinak, snad mi pochopíš?!
Tvá báseň je jak od Gellnera a jak zasvěceným známo, nejlepší Gellnerovi básně jsou jako od Juliána!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 1.10.2019 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Tak jsem slyšel, že byl u tebe včera vyšetřovatel egil nudlo. Jak to probíhalo, prozradíš nám? Nejdřív jste dali dýmku míru, pak poklábosili o kultuře a poezii, vyměnili si spodní prádlo, IP adresy, zkušenosti z cest okolo světa, kontakty na celebrity, napsali si vzájemná doporučení, co?
Nudloni, zpívej!

<reagovat 
Čtenář - 4.10.2019 > Redakce ne a ne zasáhnout. Jak dlouho necháte toho exhibicionistického idiota, ať veřejně ponižuje zasloužilé klasiky tím, že je srovnává sám se sebou?


<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 4.10.2019 > BOHUNO, ty VEMENO, ty neumíš ani číst, tak bych se do Juliána vůbec nepouštěl, být tebou.
Co se týče jeho umění, tak je minimálně na úrovni klasiků, dle mýho i výš! A to jsem je narozdíl od tebe četl!
Příště stačí 1 komentář, nemusíš ty hlody rozepisovat na 3 různé nicky.
TADY UŽ JSI VODVAŘENÁ, UŽ TĚ VŠICHNI ZNÁME? MUSÍŠ JINAM!!!
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > Miroslavek> Julíku, nejen že jsi je dyslekticky louskal. Ty je dokonce neohrabaně vykrádáš, ale je to marné, svou průměrnost prostě nezapřeš.

Takový Skácel by se skácel smíchy, kdyby věděl, že ho paroduje zjevný blázen, který byl schopen napsat "chca nechca".
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 4.10.2019 > Jsi zmatená, Julián opravdu nejsem!
Díval jsem se na Písmák-říkáš pár lidí?
217 lidí četlo Karlu Gottovi-za jeden den, blbko.
Báseň byla v tv i v rádiu!
Už mě nevotravuj, nestojím o tvý závistivý kecy.
Nic neumíš, v tom má Julián pravdu, jsi ubohá zoufalka.
Radši odepiš na ten dotaz ze svého jediného pravého nicku Otylá Bohuna!
CHACHACHACHACHACHACHA
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > Miroslavek> Opravdu jsi, protože takhle zmateně brebentí jen Julek.

Vezmem to pěkně od konce:

1. Jaký dotaz? Na nic ses neptal. A pokud dotazem míníš "říkáš pár lidí?", pak ne, nikdo nic takového neřekl. Musíš zase odlišovat realitu od hlasů ve své hlavě.

2. Umím přechodníky.

3. Závistivé kecy na tvou adresu nikdo nemá, neb blbost ti asi nikdo závidět nebude.

4. Ale to víš že jo. V rádiu s dvojicí antének. Rádio Julián.

5. 217 lidí za jeden den? Takže neumíš počítat do jedné, protože ten zvratek je tam přilepený od úterka.

6. O písmáku jsem hovořila s análem, takže ses zapomněl přihlásit pod svou jinou přezdívkou a blekotáš pod špatnou básní.

---

Sečteno podtrženo, jsi fakt trapná entita. Mně je tě líto, už nebudu asistovat tvému úpadku. Ztrapňuj se sám.
<reagovat 
Čtenář - 4.10.2019 > Mimochodem ta Julkova srajda posbírala na 217 zhlédnutí 7 tipů, což znamená, že se asi mnoha lidem nelíbila, nebo že většina z těch 217 zhlédnutí je sám Julián. Prostě šašek.
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 > Otylá Bohuno, NIKDO TĚ NEBUDE ČÍST, NIKDO, I KDYBYS PSALA JAK F. L. VĚK, nikdo nikdy, julián zavelel a my všichni půjdem za autorem krásných veršů, než za pubertální nenávistnou stalkerkou!!!
Pamatuj si - NIKDO, hihihi
<reagovat 
čtenář Bohuna sobě! - 7.10.2019 > https://youtu.be/qSKaV8zWpTw
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter