Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POMÓÓÓC!!!
Autor: Místyflus (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslavek (Občasný) - 29.9.2019 > Tak tohle je velmi povedené!
Ten popis sedí i na Gretu!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář DIAZ - 29.9.2019 > Drž piču, nebo ti skopu prdel do tvaru tvé hlavy, a moc dobře víš, že nic hnusnějšího nenajdeš ani mezi nudlovýma nohama.
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 29.9.2019 > Bohuno, ty si skopeš píču? Aha...
<reagovat 
 čtenář DIAZ - 29.9.2019 > Miroslavek> Jinými slovy uznáváš, že máš místo hlavy piču. Je tedy naprosto legitimní odteď říkat uliánovi piča. Takže nazdar pičo.
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 29.9.2019 > Bohuno, ty ses tu právě přiznala, že máš místo palice na krku píču, tak to bravo, aspoň budeš kouřit i šoustat zárovwň!
<reagovat 
Čtenář - 29.9.2019 > Taková prasnice sádelnatá jako Bohuna, ta si zaslouží jen do tý hlavy nakopat, je to zvadlá panna, ještě nemrdala a už je vodkecaná!
FUJ-SMRADLAVÁ ČUBKA! Ještě nám tam pusť nějakej tvůj šlágr, smraďoško!!!
<reagovat 
Čtenář - 29.9.2019 > Ta má dneska den, dostává to ze všech stran, ale patří to tý svini, neumí se chovat, tak ať táhne zpátky do chlíva zmrdka vyjebaná nohou od stolu!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 29.9.2019 > Dobře ty, kámo!
<reagovat 
Čtenář - 30.9.2019 > A proč ta sova tolik houkala
a hul a hul a hul

zpívej Bohuno svým skřehotavým Pirátským halasem!
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Tak jsem slyšel, že byl u tebe včera vyšetřovatel egil nudlo. Jak to probíhalo, prozradíš nám? Nejdřív jste dali dýmku míru, pak poklábosili o kultuře a poezii, vyměnili si spodní prádlo, IP adresy, zkušenosti z cest okolo světa, kontakty na celebrity, napsali si vzájemná doporučení, co?
Nudloni, zpívej!

<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 3.10.2019 > BOHUNO, TY KURVICE Z KURVICE, ČETLI KSME, ŽE TĚ DNES VOPRCAL PES!
GRATULUJEME!
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Četli KSČME, že ti dnes po ránu na vteřinku poskočil, šudlíku, protože se ti zdálo, že si dnes zase budeš celý den povídat se svými dalšími nickami.
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 > Otylá Bohuno, NIKDO TĚ NEBUDE ČÍST, NIKDO, I KDYBYS PSALA JAK F. L. VĚK, nikdo nikdy, julián zavelel a my všichni půjdem za autorem krásných veršů, než za pubertální nenávistnou stalkerkou!!!
Pamatuj si - NIKDO, hihihi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 >
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 8.3.2020 > Zkouško, koukám že ti vyteklo sádlo z huby. To je ale smrad, budem ti říkat Zkouška šibenice, protože je lépe oběsit se než ti to nandat do tý tvý zvadlý řitě!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter