Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MUSÍM SE OTEVĚNĚ PŘEDSTAVIT, jsem MÍSTYFLUS
Autor: Místyflus (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 15.9.2019 > BRAVO, konečně se mě někdo zastal!
Doufám, že se lidé přidají, abychom si přečetli další tvé zkazky...
A co se týče Bohuny - je tvá!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 16.9.2019 > Fantazie
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 16.9.2019 > Ahoj Juliáne! Jsi to ty?
Musím tvé tvrzení, že jsem prasopes dementovat, mně říkají odjakživa DEMENTE! heč!
Já jsem taky grafomanka a zlodějka, proto tě vykradu a napíšu své Přiznání. Mě to taky rajcuje, že už mám šálu jak vytahanej šnuptychl! Jinak tu odvahu ti závidím, já jsem srab, ale to mi nebrání škodit. S těma krabicema to je fajn nápad, jen těch hoven mám málo, leda že bych rozesílala ty své napsané sračky? Co myslíš, aspoň by si to někdo přečet! Ať už jsi julda nebo opravdu mystikus, budu tě sledovat a hltat jak Marfuša jitrnici, máme totiž mnoho společnýho a to je fajné! Taky jsi slavnej z videí? I písničky o mně zpívaj, heč!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.9.2019 > Co na to říct?
Konečně máme jasno a odděluje se tu zrno od plevy. Bohuno, ty jsi DEMENT, ne, že ne, ale taky jsi PRASE, VELKÁ KUREVSKÁ SVINĚ, a to myslím upřímně! Kvituju alespoň, že ses přihlásila, tak příště doufám už jen pod svým jménem!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 16.9.2019 > Tvý přiznání, Bohuno a ty druhej mě tak dojalo, že...
A Bohuno, dej tam i svoji fotku, nebuď kurva!
Body: 5
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 16.9.2019 > Dík Bohuno, ještě bych doplnil, že ani jeden z nás neumíme pořádně česky, kdyžtak mi piš klidně cikánsky, je to i můj rodný jazyk ze zaplivaný vesnice v Maďarsku.
Ty nejsi srab, když máš odvahu se taky přiznat, jen si myslim, že ty jsi spíš kozoprase, asi jako já kozomrd, ale to je fakt, né pomluva, rozumíš?! Mám k tobě blízko asi proto, že oba bydlíme v chlívku a jsme ochránci prasat, že? A sluníčkáři jako prase!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 16.9.2019 > Je škoda, že si nemůžu dát body, strašně se mi mé dílo líbí, asi budu básník jako julek a bohuna!
<reagovat 
Čtenář - 19.9.2019 > Já si myslím, že tvoje dílo Bohunu rozpláče až se jí zcvrknou pyskáče!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 7.10.2019 > Otylá Bohuno, NIKDO TĚ NEBUDE ČÍST, NIKDO, I KDYBYS PSALA JAK F. L. VĚK, nikdo nikdy, julián zavelel a my všichni půjdem za autorem krásných veršů, než za pubertální nenávistnou stalkerkou!!!
Pamatuj si - NIKDO, hihihi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter