Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zatajovaný a zapomenutý příběh
Autor: assage (Občasný) - publikováno 17.8.2019 (00:33:16)
Tajemství a upravená historie pokračuje stále. Tak nám naznačuje současná Evropská historie.
Dějiny dosud znají celkem 12 bulharských států a státních celků z nichž sedm bylo v Evropě (Kubratova, Kavkazské, Volžské, Panonské, Dunajské, a Alcekovo (italské), Kuberovo (balkánské) a pět (5) v Asii - starověká Samara/Sumerská říše, královská Balchara (Bactrie), v podhůří Pamíru a Hindukůše, říše Tse/Cze, obyvatel západního okraje Čínské říše (takzvaní "čínští Bulhaři" - BULOCZI/czehu), Vandského Bulharska (Bulhaři, kteří se usadili v 5. století v Arménii pod vedením bulharského vůdce Vunda s impozantní kavalérii vandskou památkou, rozsévající strach mezi Peršany a Římany ve válkách mezi Sasanidy a Arménií ve 4. - 5. století) a Magadcha říše (Balgadcha- 6. stol. př. n. l.) ve starověké Indii (jehož vládnoucí dynastie se více než 200 let nazývala "Balchara" a odvozovala své jméno od národa Bulchu (Balgů), nebo Bušchi/Bulharů/, nazývané "matkou všech měst a všech královských dynastií na světě ").
Bulharský lid byl svědkem zrodu Egypta a Chaldeje; pomohl jim postavit se na vlastní nohy, růst a civilizovat se. Dal náboženství, písmo a jazyk Persii, Turkestánu a Indii; založil Řím a vytvořil jeho velikost; naučil Féničany napodobovat produkty; podmanil si do té doby všechny známé země zasidlováním a nakonec spojil i civilizace, tím, že na prvním místě bylo bratrství národů a chrám vědy!
O unikátním kalendáři Bulharů, kteří již před 4768 lety př. n. l. věděli, že Země obíhá kolem Slunce, a proto vyřezali na své náhrobní kameny Slunce se 6 planetami kroužícími kolem něho, jako vyjádření státního erbu. Podle profesora Vasil Zlatarského počátečním rokem chronologie Prabulharů je třeba přijmout rok 5505 př. n. l., který se shoduje s dobou zatopení Černomořského bazénu (původního sladkovodního jezera), po vytvoření Bosporského průlivu.

„Tímto odkrýváme zatajovaný a zapomenutý bulharský příběh, nejstaršímu národu, který byl u zrodu naší civilizace.

Tajemství, upravená historie ruskou velmocí pokračuje stále. Tak nám naznačuje současná Evropská historie...
Dějiny dosud znají celkem 12 bulharských států a státních celků z nichž sedm bylo v Evropě (Kubratova, Kavkazské, Volžské, Panonské, Dunajské, a Alcekovo (italské), Kuberovo (balkánské) a pět (5) v Asii - starověká Samara/Sumerská říše, královská Balchara (Bactrie), v podhůří Pamíru a Hindukůše, říše Tse/Cze, obyvatel západního okraje Čínské říše (takzvaní "čínští Bulhaři" - BULOCZI/czehu), Vandského Bulharska (Bulhaři, kteří se usadili v 5. století v Arménii pod vedením bulharského vůdce Vunda s impozantní kavalérii vandskou památkou, rozsévající strach mezi Peršany a Římany ve válkách mezi Sasanidy a Arménií ve 4. - 5. století) a Magadcha říše (Balgadcha- 6. stol. př. n. l.) ve starověké Indii (jehož vládnoucí dynastie se více než 200 let nazývala "Balchara" a odvozovala své jméno od národa Bulchu (Balgů), nebo Bušchi/Bulharů/, nazývané "matkou všech měst a všech královských dynastií na světě ").
Bulharský lid byl svědkem zrodu Egypta a Chaldeje; pomohl jim postavit se na vlastní nohy, růst a civilizovat se. Dal náboženství, písmo a jazyk Persii, Turkestánu a Indii; založil Řím a vytvořil jeho velikost; naučil Féničany napodobovat produkty; podmanil si do té doby všechny známé země zasidlováním a nakonec spojil i civilizace, tím, že na prvním místě bylo bratrství národů a chrám vědy!
O unikátním kalendáři Bulharů, kteří již před 4768 lety př. n. l. věděli, že Země obíhá kolem Slunce, a proto vyřezali na své náhrobní kameny Slunce se 6 planetami kroužícími kolem něho, jako vyjádření státního erbu. Podle profesora Vasil Zlatarského počátečním rokem chronologie Prabulharů je třeba přijmout rok 5505 př. n. l., který se shoduje s dobou zatopení Černomořského bazénu (původního sladkovodního jezera), po vytvoření Bosporského průlivu.

„Tímto odkrýváme zatajovaný a zapomenutý bulharský příběh, nejstaršímu národu, který byl u zrodu naší civilizace". Vracíme jim vlastní dějiny.

Těmito příspěvky dáváme podnět současným zástupcům slovanských národů, sepsat své pravdivé dějiny.
Odtajňujeme skryté a zapomenuté příběhy o jednotném původu nás všech a rozsidlování národú, o původu sanskrtu, jeho dialektech a písemnictví vůbec, o jednotném původu náboženských teorií od Japonska až po Anglii. Pojmenováváme fakta, která nám ukazují, že to byl jeden národ, jež učil a civilizoval svět, to byli naší předci..

Bulhary od konce 18. stol. až do počátku 19. století nikdy nenapadlo, že jim jejich věda připravuje nemilé překvapení - prohlásí jejich posvátnou vlast za nedávno získanou. K tomu, aby uspěla tato teorie, bylo především nutné zcela vymazat písemné historické dědictví Bulharů. K tomuto účelu ve dvacátých a třicátých letech 19.století začalo masové ničení autentických historických dokumentů uložených v knihovnách největších bulharských klášterů. V roce 1821 na rozkaz biskupa Ilariona Krétského -fanariota byla spálena knihovna Tarnovského patriarchátu. Placení agenti z řecké, ruské a rakousko-uherské strany spálili nebo vyexpedovali z Bulharska tisíce svazků bulharských cenných knih. Měli odstranit místní pramenný materiál (knihy a spisy), který by později mohl položit základy budoucí bulharské historiografie. "Odváželi asi 30 plně naložených vozů historickými knihami z každého kláštera", vypověděl obrozenec Jordan Hadžikonstantinov - Džinot. Ničení starých bulharských učebnic dějepisu je faktem, který začal pod tlakem Řeků a papeže začal již v 9. století. Později během osmanské nadvlády bylo z Bulharska vyvezeno více než 3000 cenných rukopisů z nichž mnohé se dnes nacházejí v Rusku, na Ukrajině, Moldávii a Rumunsku, stejně tak i ve Vatikánu. V dobách řecké nadvlády fanariotů začalo systematické zničení bulharských knih (zejména historických). Známé jsou stovky svědectví, ale zde zmíníme pouze některá z nich: 1. V roce 1825 v klášteře "Zografském" (hora Athos) masově pálili staré bulharské knihy , pergameny a bulharské rukopisy v peci na pečení chleba. Vypečena byla celá várka chleba těmito podpaly. 2. V klášteře "Sv. Naum“ u Ohridského jezera řecký opat Dionysius (Anatolský, Řek) spálil všechny bulharské knihy. 3. V roce 1840 šumenský biskup (Řek) při svěcení kostela v obci Vača přikázal shodit bulharské rukopisy a knihy do jámy na hřbitově. 4. V roce 1825 podle nařízení řeckého Metropolita Ilarion Krétského, fanariotské autodafé (sboru) pálí skrývané knihy z knihovny Tarnovského patriarchátu; Podobnými akcemi byly záměrně zničeny nejcennější rukopisy, knihy a knihovny. Tato činnost později umožnila nevybíravé PADĚLÁNÍ nejstarších bulharských dějin rukami Řeků, kteří zlovolně utvořili podmínky pro tvrzení, že Bulhaři neznají své dějiny. Uváděné informace jsou čerstvě posbírané, doslova ze všech koutu světa. Tak postupně můžeme vracet na svá původní místá utajované příběhy, a ukradené dějiny, tam kam patří. Některé vzácné knihy se podařilo zachránit utajením, jiné vyvezením. Nejvíce vhod přichází svědectví z Blízkého východu a z celé Azie, kde si pamatují slávu a ohromný vliv a kulturní přínos Bulharů. V některých Asijských zemích se vyučuje o nich v dějepisu, jinde jsou Bolgari zahrnuty do místních národních dějin, atp. Pouze Evropa má zájem to stále tajit, i přes to, že jsou tato tvrzení podložená archeologickými nálezy v písemnictví, kultuře, astrologii a třeba i dalšími vědeckými rozbory. S přihlédnutím k nejnovějším objevům tráckých pokladů, hrobů, mohyl, chrámů, měst a trácké písemnosti. Včetně nových objevů o potopě v Černém moři před rokem 7600 atd..


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter