Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ANDĚLÉ ZEMŘELI (new 2020)
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 25.7.2019 (14:03:45)
ANDĚLÉ ZEMŘELI



Andělé zemřeli minulou neděli,
bylo jim zatěžko pomoci příteli.
Letět tak daleko pro těch pár bolestí,
aby se neřeklo…
Zbloudili na zcestí.


~


Na co ti bude, když jsi mrtvý…
Sláva.
Život jsi prožil příliš trpký,
stejně ti nasadí hlavu vlkodava!


Na co ti bude, když jsi mrtvý…
Láska.
V obludné bystě na tvém hrobu
budeš jim pro smích,
za maňáska.


Na co ti bude, když jsi mrtvý…
Život.
Propadl jsi do prachu nicot.
Život je jenom oběživo,
a ty už nemáš nic!


Na co ti bude, když jsi mrtvý…
Duše.
Býval jsi krásou světa vzrušen,
k čemu je Cesta, kterou jsi ušel…
Smrt - Života líc.


Na co ti bude, když jsi mrtvý…
Tělo.
Za všechno, co si protrpělo
zbyla jen hlína.
Popel.
Šero.


Na co ti bude, když jsi mrtvý…
Bůh.
Nikdy už nevrátí, co vzal ti.
On zná jen jedno slovo – dluh!


Na co ti bude, když jsi mrtvý…
Světlo.
V mánii tvoje plány hnětlo.
To plané nikdy nerozkvetlo…


Na co ti bude, když jsi mrtvý…
Ticho.
Za tebou vniklo, života pýcho,
dřív nevážil sis jej.
Na Zemi bylo marno, licho,
tam „dole“ lépe naslouchej!


~


Před týdnem v neděli andělé zemřeli.
Jako ty,
příteli.


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 25.7.2019 > No, to je fór, brácho.
Schytal jsi to od teplouše za mě!
Chacha, to je idiot, co myslel ten pičmunda tou sebevraždou?
Vždyť tam o ní není ani slovo!
Už je v Soutěži! Je jisté, že je to ten trouba z FB, akorát je podělanej ostudou, tak nás teď bude otravovat jako anonym. Nu, asi chce do poznat Diaze zblízka. Nebude první... A moje jméno si do huby, ty sluníčkáři z chlupatý zadnice, neschopnej pablbe, neber, nebo tě vystřelím z těch teplejch cviček a poučím o pokoře!
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.7.2019 > Sorry, velmi podařené, ovšem, čím větší je kvalita tvých básní, a já to sleduji, tím nenávistnější budou komenty od neumětelů a rádobypoetů-fb čučkařů, s tím počítej. Je to velké ocenění a důkaz-potvrzení správné cesty!
Body: 5
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 25.7.2019 > Posílám srdíčko z prstíčků pro růžového, ten nick je jak buznolapka, že!?
Díky jfj, já to taky jako pochvalu a ocenění beru, nějak se tu zateplilo, ještě ta lesba aby přilezla a budou komplet.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.7.2019 > Já vždy jásám, když se mé dílo nelíbí blbům z FB, pro blby totiž nepíšu, jestli mi rozumíš
<reagovat 
čtenář j.f.julián - 25.7.2019 > Ty než sem něco dáš, tak zkus aspoň trochu vystřízlivět, jo? Tohle je totem, tady děláme kulturu, ne ty tvoje věčný výhružky sebevraždou, pako. Odchod.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 25.7.2019 > čtenář> Přiblblíku, tohle je Totem, ne FB, tak když nerozumíš formě ani obsahu, jdi si vymrskat pajduláka na tetu!
<reagovat 
 čtenář Redakce - 25.7.2019 > čtenář> Odchod si dáš ty, buzno přihřátá!
Když tě poezie obtěžuje, tak proč ji stále čteš? Přestaň otravovat autory, už jsem ti to vícekrát řekl!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 25.7.2019 > čtenář> Tak to nám ukaž přesně jakou ty tu děláš kulturu? Jestli myslíš ty čmáranice bez humoru, tak to je kultura pro přihřátý sluníčkáře, to už nás s jfj teda nenavštěvuj, my teplí nejsme a máme rádi živočišný ženský, nejedem... dele na pánskejch hajzlech jako ty.
Ty kultůro, táhni mezi Pirátský buzny,
<reagovat 
čtenář j.f.julián - 26.7.2019 > Aby bylo jasno, to jsem psal jáaa!

Ono jak jsem díky své grafomanii nadproduktivní a lepím jeden parapoetický příblitek na druhý, vytvořil jsem si tohodle teplého slouhu, abych tu mohl každý den vyblít aspoň dvě louže smrdohnusu.

Popravdě řečeno, Analfagott je moje největší životní dílo.
<reagovat 
čtenář Galán - 26.7.2019 > Analfagot právě předčil svého mistra. Něco tak kvalitního Julián nikdy nenapsal ani nenapíše. Stačí si přečíst jeho stupidní říkanku, o jejíž nekvalitě je sám přesvědčen tak hluboce, že ji už předem alibisticky shodil tím, že ji věnoval hloupým lidem, kteří žijí v jeho nedostatečně léčené hlavě.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 27.7.2019 > čtenář> Sluníčko ti zatemnilo mozek?
Je vidět, že nevíš o kom mluvíš (jfj) ...
Ok,předveď se ty, rád si přečtu kvalitní báseň.
<reagovat 
 čtenář j.f.julián - 28.7.2019 > analfagot> Bodejť bys neprahnul po kvalitě, když čteš jen ty svoje a mistrovy blafy. To hned jenomu vyhládne, když se cpe od rána do večera krysím burgerem z mekáče, viď?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.7.2019 > čtenář> Hezký hloupý názor.
Vždyť ty se nezvládneš ani přihlásit, buřte, natož něco sám stvořit.
Až to zvládneš budeme dál vést debatu, do té doby už vedeš jen trapný monolog sám se sebou, ale klidně si mrskej ego
<reagovat 
 čtenář věrný - 28.7.2019 > analfagot> Já bych tedy autorský stud nikomu nepředhazoval jako automatické negativum. Tobě například tvůrčí zdrženlivost chybí a následky jsou poměrně brutální.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.7.2019 > čtenář> Ty bys měl především zapracovat na přihlášení, opět mamlas, kterej nic nepíše a chtěl by vést moudra o autorství!
S tím to zkus na fb, tam je potrefených hodně a jedno maj společný!
Umí HOVNO!
<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2019 > analfagot> A ty jim to závidíš, páč máš buď sračku, nebo zácpu, scvrklá papriko.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.7.2019 > čtenář> to je odpověď na nějakou otázku?
Scvrklá papriko?
Jsi asi vtipař-ka.
Buď si nesledovala mé video (strip), nebo, a to si lidé často pletou, si myslíš dle věku resp. moudrosti mých veršů a kvality mých děl, že jsem jfj, ale i tady tě musím zklamat. Juliánovo fyzično mu může závidět dvacetiletý, řekl bych, že vypadá stále lépe (o malinko hůř než já, ale já jsem sebestřednej Adonis) a jsem o 25 let mladší, jeho pohlavního výkonu dosahuji jen se 2 yohinbiny a když se zadaří, mám toho prostě moc, samé natáčení, mraky milenek chtěných i povinných,

takže chtělalis urazit, musíš jít spíš do mysli.

Zítra půjdem popít na Ladronku, takže jsi vítána, jsi-li teda tak odvážná, jak tu působíš. A.

<reagovat 
 Čtenář - 28.7.2019 > analfagot> Jojo. Dvakrát třikrát praštíš hlavou do zdi a jaký se v ní rozjede kolotoč píčovin, klaune.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 6.8.2019 > čtenář> Mam te rad, devko. Ty jsi pro naa protivahou poezie a slusnosti. Nedava to, ale to je ok, kolik vezmes za
Cislo!??
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.8.2019 > Kolik, krasavice? Dám ti rychtu do zaděnky! Ani vteřinu neuvažuj, že bys vykloula!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.8.2019 > Ty říkáš tomu puklýmu vořechu zeď? Polykáš, ty rousnice? Nebo snad pliveš jak ježeček mrduchtíč?
<reagovat 
Čtenář - 6.8.2019 > V rámci egilova vyšetřování totemových nepříčetností jsou všechny tyto tvé alkoholové ústřelky ukládány. Až egil dokončí vyšetřování, budeš uveden do Síně slávy. Judla, první reprezentant dnešní doby poezie. Vejdete do dějin s egilem společně jako Vepřík a Prasáček.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 6.8.2019 > čtenář> Drandíš si vepře?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.8.2019 > čtenář> TRI OSTRÉ HVIZDY DO KAŽDÉ PIZDY!
Ty ani nevíš už pod jakým druhem zvířete vystupuješ, hovne, tady děláš muže jinde ženskou, prostě ti mozek rozmrdala droga!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter