Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tEcHnO PáRtY
Autor: Martyfoto (Občasný) - publikováno 13.4.2003 (12:58:08)


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 13.4.2003 > ..mohlo..lepsim.byti..
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 13.4.2003 > Mne se to libi. Jenom nevim, jak to, Marty, delas, ze se ty tve obrazky vzdycky natahuji tyden. Porno z Mexika nabehne hned a u tve fotky se clovek staci vykakat, naobedvat, uvarit si kafe a vykourit doutnik...
Body: 5
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 13.4.2003 > fotka má jen 50kb, zbytek je problém tvojí techniky a síte (je to na zahranicnim serveru ha,ha)
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 13.4.2003 > Hrome - neni to v technice, tenhle pocitac je nabuseny jak prase... Delaj to jen tvy fotky.
<reagovat 
xmark (Občasný) - 13.4.2003 > Buď Filip kaká, obědvá, vaří a kouří vskutku bleskurychle, nebo má divný připojení - asi mexický provider :-)))
Tyhle akce jsou mi poněkud cizí, ale jako pohled z perspektivy zfetovaného upadlíka odpadlíka... znepokojivé... krajinky ze Španělska se mi líbily víc...
Neni technopárty obvykle masová záležitost? Tohle vypadá na dost osamělého tanečníka.
<reagovat 
Draculina (Občasný) - 13.4.2003 > Super fotka, chlape ty si ve Vidni??? Uz dlouho .....nebo tam jezdis jen na foceni??? Muzu se zeptat co mas za fotak??
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 13.4.2003 > .
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 13.4.2003 > Rikam, ze to delaji jen jeho fotky, tak se muzes na pripojeni vykaslat. Fotky jsou vyborne, ale nabihaji behem pul dne, nebo vubec nikdy.
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.4.2003 > Jak to muzes nazvat techno - je to komercni hnus, ze ktereho se mi chce...:o(((((((( dal bych kouli, ale tady se hodnoti fotka...a na tu se neda divat, kvuli tomu buzerantovi...:o(((( a jeste si to vyfotil cernobile...o((( bleee
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.4.2003 > .
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 14.4.2003 > P.i.k.o  ty meles ale kraviny
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 14.4.2003 > Martyfoto> Nekdy zajedeme na Open Air, a uvidis ten rozdil. Pak tady nebudes pouzivat vulgarismy.Bud zdrav
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 14.4.2003 > P.i.k.o zazil jsem jich a nafotil víc nez si dovedes predstavit a takový kraviny co píses si dej do svejch príspevku (tam to bude sedet)
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 14.4.2003 > Martyfoto> Jestli jsou to takovy shity jako tohle tak to Te uprimne lituju. A priste neurazej. Ja jsem komentoval jen tu fotku.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.4.2003 > Ty jsi ale zabavny primitiv, piko...
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 14.4.2003 > Filip Sklenar> 

Ve dvouch se to lepe tahne, co? Boze chran toho, kdo si dovoli neco tady sdelit.


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.4.2003 > Vubec ne - nejdriv nazves nejakou nevinnou maskaru "buzerantem" a pak prohlasis slovo "kravina" za vulgarismus. Tak bych te jen chtel upozornit, ze v dobre spolecnost smi slova jako negr a buzerant pouzivat jen negri a buzeranti. Takze jestli nejsi sam prihratej, mel bys trosku volit vyrazivo.
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 14.4.2003 > P.i.k.o  jestli je ta fotka pro tebe shit O.K. je mi to suma fuk,ale jak z toho slysís muziku (coz se Techno nedá nazvat) to je mi dost nepochopitelný, zadnou sem tady nezabudoval.Jinak toho o fotce vís víc nez já, jinak te neurázím jenom konstatuji ze píses absolutní KRAVINY  Boze chran toho, kdo si dovoli neco tady sdelit  .
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 14.4.2003 > Martyfoto> Tak nechapu, proc na tyhle TRANCE akce lezes a ke vsemu to fotis. Nerika se tomu pokrytectvi? Jasne melu kraviny. Koncim diskuzi.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 14.4.2003 >

Fotka se mi vcelku páčí ... to pozadí ...

 

Ad P.i.k.o. : Buzerant to asi bude, taková "mýdelňácká akce" jak by řek kámoš ... freetekkno s tebou :o)


<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 16.4.2003 > Neni spatna, ba dokonce by se mi libila hodne moc, kdyby ten typek nekakal nejaky koule z ritniho otvoru.

2 Piko: Open Airy sou fajn, kdyz je clovek autem.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter