Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TO MLÁDÍ
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 25.3.2019 > Anále, nevěř bludům zbloudilých! Báseň je ok, poslední strofa nej... Rozumím tomu tak, že báseň je o naivitě a krutém procitnutí mladých. Poslední strofa je jak rána pěstí, což celou báseň umocňuje. Gram. rým používám těž, to není žádné dogma, tady sedí, a zeptej se prosím Zkoušky, kde jí-mu to skřípe, mně to běží hlaďoučce jak pohlazení prdelky osmileté dívenky panem Dukou (z Vysočan).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.3.2019 > ještě ti musím pogratulovat k vírězství! Hlína 1700 shlédnutí!? To nemá žádná z mých ani za roky... ba ani můj pamflet Něco o ženách... Škoda té Inky, sice měla pod jazykem, ale právě ten její zcestný nenávistný komentář tě nastartoval! Dle mého odhadu, báseň To mládí má také našlápnuto k projevům Pirátské Malosti, nenávisti a přiznání neumětelství... Tím nemyslím Zkoušku. (zatím)
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 25.3.2019 > j.f.julian> Rozumím, ona neodpovídá na dotazy, chce jen škodit!! Jaromírku, dnes to cejtim! 12,30 Hany Bany?
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 25.3.2019 > Báseň by to byla pěkná, nebýt křeče v rýmech. To, že jsou gramatické, by nevadilo. Spíše jsou někdy zbytečné. Nejvíc báseň kazí zcela zbytečná banální poslední strofa.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 25.3.2019 > zkouška> Já tě podezírám, že ty jsi Inka, max. převlečená Inka. Tvá neurčitá kritika mi opravdu nic nedává! Že máš křeče? Tak uber s drogama! Víš, jeden moudrý vetchý stařec, básník to byl, řekl: "Pro prázdného člověka jsou všechny verše zbytečné." Zamysli se nad těmito slovy, ano, každému se báseň, která má mladé vyburcovat, líbit nemusí, pro Sluníčkáře je přímo pochcanýma červenýma trenkama hozenýma na jejich vyfetlé ksichty, ale tvá kritika je opět zcela mimo mísu. Rád bych něco opravil, ale dle tvé kritiky bych měl báseň spláchnou do hajzlu. JENŽE!! Tam sedíš TY...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 25.3.2019 > zkouška> víš podle čeho se pozná škodič? podle toho, že sám nic nepíše, neumí to, není toho schopna pro impotenci poetiky, ale kritizuje jak magorka a přitom na báseň čumí jak PANNA NA VOCAS!!
<reagovat 
 čtenář Diaz - 25.3.2019 > zkouška> Zkouško o co ti go? Dostala jsi krámy a potřebuješ si zchladit pekáč? kolik ti je let????????
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 25.3.2019 > čtenář> Diazi, já tleskám jak Němcová z ODS, když ji v 50ti letech vožralej Kalousek připravil k jejímu prvnímu výstřiku mokrého orgasmu, na hajzlech v Parlamentu ČR. Žádám tě veřejně o propůjčení tvého fláku, protože je BOŽÍ a budu-li jej smět implementovat na různé ty Anči, tak mi ušetří slova a nervy?! ŘEKL BYCH, ŽE JSI DŮKAZEM TOHO, ŽE LZE Z HOVNA (kritiky Zkoušky) UPLÉST BIČ! Drahý Diazi, tys mi způsobil přelíbezný den a já tě tímto zvu dnes ve 12,30 do Hany Bany, Křížovnická ulice Praha 1 (jak avizoval Anál) ke kruté pijatice nadšených MLADÝCH poetů. Spláchneme tu hořkost marnosti... jfj
<reagovat 
 čtenář Diaz - 25.3.2019 > j.f.julian> Mistře, bude mi ctí.
Když uslyším svá slova z tvých úst i přijmout tvé pozvání! Nejsem však nějak moc finančně vybaven...
A budou i kurvičky?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 25.3.2019 > čtenář> Diazi, prachů je jak listí v lese, a co se týče laciných kurviček, tak, abych někoho z mých čtenářek neurazil, odpovím takto...
Chodí tam všechny mé žákyně z konzervy. Hérečky, zpěvačky, baletky...
<reagovat 
 čtenář Diaz - 25.3.2019 > j.f.julian> a jak vás poznám?
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 25.3.2019 > čtenář> Diazi, až uvidíš houf krásnejch buchet, tak uvnitř bude sedět Julián. Ale to uslyšíš již zvenku, ten hlas Zdeňka Štěpánka... On řve jak protrženej!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 11.4.2019 > Pořád máš šanci, blbe, mi ukázat jak???!!! Vrať se do polepšovny a uč se...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 22.4.2019 > Ančo, jsi debil, NEVOTRAVUJ, PIČO!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 22.4.2019 > Milý Juliáne, co má Analfagot společného se Styronem, Goethem nebo Skácelem? Oni přece uměli psát!
<reagovat 
 čtenář Helen - 22.4.2019 > zkouška> Ty ignorantko, chápu, že ty to nevíš, ale je to právě ta absolutní dekadence v existencialismu. Ale má cenu ti to vysvětlovat, když neumíš číst?
Nemá! Tak zalez do fb! Ukaž nám fotku, ať si prohlédneme, kdo u Anále zvracel na parket!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 22.4.2019 > Drazí kamarádi, právě jsem četl na Stránkách pro ženy, kam často Julián a Hausmann přispívá, Juliánovu odpověď nějaké HERDEKBABĚ, která se vysmívá 33ceti letému muži, že si našel 17ctku... Protože si myslím, že se to týká i zde ukřivděných žen, tak jsem to okopčil a předávám jako důkaz Juliánovi moudrosti, zkušenosti a nadhledu...
Aneta Veselá-NEŽÁRLI!! Ja mu závidím, super, tleskám a GRATULUJI! Všechny stárnoucí ženy nesmyslně závidí těm mladým a neuvědomují si, že byly stejné, divoké, chtivé. Že to cestou poztrácely je jejich chyba!
Zhubni, buď odvážná a stimuluj mužovu prostatu a nebudeš NECHTĚNÁ. To že jiným nepřeješ mládí, pro které si muži rádi sáhnou, by tě mělo hnát dál, tím, že budeš JEDUBABA nikoho neoslníš! Viz Sluníčkáři, Piráti a celý Dementní blok, který si naivně a zvráceně myslí, že když dehonestují Babiše, Zemana a Soukupa, že je lidé budou volit... NEBUDOU!
Tak přestaň urážet a dupat nohama a usmívej se na chlapy, třeba přijde někdo jako já a budeš šťastna taková jaká jsi a v jakémkoliv věku.
Stačí se rozhodnout!
<reagovat 
 čtenář Vděčný nečtenář - 22.4.2019 > analfagot> Inu děkujeme, že stalkuješ své druhé já a schraňuješ pro nás perly jeho moudrosti z magazínů pro luštitelky křížovek a nesoudně je překopírováváš sem. Číst se to sice nedá, ale aspoň se můžem cynicky chichotat, jaký jsi trouba, Lulíku.
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 11.4.2019 > Tady není co opravovat. Rovnou to vyhoď a napiš znovu.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 11.4.2019 > zkouška> Tady se opět musím pousmát! Protože ty něčemu nerozumíš, tak to má autor smazat? A koho bys ještě smázla? Styrona, Goetha, Skácela? Asi všechny že, protože když nerozumíš této básni, tak tam po 5ti řádcích pálíš! Je to jen a jen výpověď o tvé Malosti, ano, že nerozumíš se stát může, kdyby ano, tak patrně taky píšeš, ale že vypustíš takový blábol, to svědčí o ignoranství a povaze zabedněnce, NEPŘEJÍCÍ TRUHLY!A ANO, ANÁLE, JE TO poslední inka, teď se usvědčila, ta blbost je totožná!!! A je to samozřejmě SNB!!!
<reagovat 
 čtenář Anička s lískovými oříšky - 4.5.2019 > zkouška> Zkouško, kunda piča blesk, cos to Emane cos to sněd?
Tohle je rým, takhle by sis to představovala? Jenže na to jsi blbá, Anál a jeho hbité káro je moje! Mazej pryč, ty Sodomitko vyšpulená!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter