Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
STÁLE VÁŠ
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 21.1.2019 (21:23:29)
~ STÁLE VÁŠ! ~


Odchází, má paní…
Jak zmrzačený les, bez vás jsem…

a nevím, jestli víte,
že k vašim nohám dnes,
tak jako voda steku,
tak jako muž bych kles´.

Tak jako malé dítě,
co touží po doteku;
já toužím po člověku!
Bez něj bych osud neunes´!

~

Co v touze svojí padá;
k zemi jej vrhá zrada,
a touží,
dětsky touží ve spravedlnost Boží.

Své ručičky už spíná
a křičí jako já!
Mé oči na vás křičí,
aniž bych vůbec hles´…

~

„PROBOHA!
Zastavte se!
Má paní!“
Povězte, prosím,
co vám brání polaskat srdce ve svých dlaních?

~

Jak vám mám více sdělit sten,
že ač jsem stár a bezmocen,
jsem vaším věrným psem!

Že miluji vás nadevše!
a jestli "můj čas" nadešel,
pak byl jsem rád váš PES!









Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 22.1.2019 > Kámo, teď už to ale neměň. Snad už jsi mě pochopil, že vopruzové a hnidopichové, co sami nic nesvedou, nikdy neustanou!
Máš to fajnový, ažurový a bez rozpaků ti tu napálím D i fajfku (5)!
Samo, že už je Tronda v SNB. Změnil jsem zkratku, abych si jí pamatoval i já a VYSVĚTLUJI NA TOTEMU NAPOSLED.

SNB- Soutěž o největšího blba!
neplést s komunistickým Sborem národní bezpečnosti, i když... Takže MOTÁKŮM už dávej v odpověď jen tu zkratku a radím to všem autorům z Totemu. Musíme tu plevu nějak odlišit od NÁS, VELKÝCH UMĚLCŮ, od trořitelů a Stvořitelů všeho krásného, na tomto poutavém, pohádkovém nebi!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 22.1.2019 > Já jsem kdysi četl že citlivý muž je pro ženu jen rohožka na boty a to je ještě horší než pes protože pes aspoň je živý tvor u rohožky se o tom dá i pochybovat myslím že tvá báseň je vyzrálá je vidět že ji psal básník a ne nějaká rohožka nebo zkouška nebo pes
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 22.1.2019 > Nadšený čtenář 2> děkuju ti, Zkouška nám nic nevysvětlí, protože Inka přeci zásadně neodpovídá...
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 23.1.2019 > Děkuji za pěkné reakce.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 24.4.2019 > zkouška> MY tobě neděkujem, neobhájila jsi svoji kritiku, neodpověděla na naše otázky, tudíž je mi jasné, že jediný tvůj cíl, bylo škodit a sorry jako, to neprospívá zas mému čtení! Tak si to příště odpusť!!!!!!!!!!
Snad má slova a čeština je pro tebe dost jistá a srozumitelná!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 24.4.2019 > zkouška> MY tobě neděkujem, neobhájila jsi svoji kritiku, neodpověděla na naše otázky, tudíž je mi jasné, že jediný tvůj cíl, bylo škodit a sorry jako, to neprospívá zas mému čtení! Tak si to příště odpusť!!!!!!!!!!
Snad má slova a čeština je pro tebe dost jistá a srozumitelná!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 21.1.2019 > Trochu mnoho slov a nejistá čeština (jako voda steku).
Jinak fajn. Dobrá zábava.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 22.1.2019 > zkouška> moc slov, viď? to už bylo v Amadeovi (Mozartovi), když mu neumětel říká-moc not!! jako voda steku-nejistá čeština? uber s drogama a nebo se uč česky! Že tomu nerozumíš, tak napíšeš takovou píčovinu? Pro mě je čeština naprosto jistá, tak to bude asi tvá chyba, když je pro tebe nejistá, ne? Možná, že máš tu nemoc choleriček, tedy 4měsíční intenzivní krvácení z rodidel - u tebe z chapadel z šestiboku, či cos to psala ve své przničce předposlední Inko. Ano, jsi to ty, jen člověk bez fantazie si může myslet, že ho někdo bude brát vážně, myslíc si, že ZKOUŠKA, jako alternick INKY, čili LINKY, čili ČÁRY má vtip. To je vtipný asi jako tvé dvě slaboduché skládačky náhodných slov. Frndičko, ty sis myslela, že na nás s Juliánem vyzraješ tím, že se teda jako přihlásíš a budeš škodit? Ty krvavá Mary, to ses ale spletla! Já beru jen tvůrce, autorky, ne blbky, které nic nepíšou, to jsi to špatně pochopila, Ivane Hlinko, čili Poslední Inko! Prosil jsem, aby mi psali lidé, kteří mají co říct, tak proč mi píše někdo, kdo česky neumí, kdo nerozumí poezii? Já ti o to nestojím! ROZUMÍŠ ČESKY? JE TO NA TEBE DOST JISTÝ, INKO? Navíc zábava to také není! Leda, že máš pod jazykem! Ptát se tě o čem to je, je myslím zhola zbytečné... NE NE, ODPOVĚĎ SI NECH PRO SEBE! To bylo asi to poslední, co jsem ti řekl a myslím, že i poslední, co si od jakéhokoliv přihlášeného autora vůbec překoktala. Každopádně tvá reakce je natolik debilní, že ji předávám do Soutěže o největšího ignoranta, čili BLBA měsíce, já si to musím zapsat také - máš tam moc slov - tak takovou hovadinu může opravdu vypustit jen krvavá cholerička, čili poslední směnka INKA. A protože jsi nebyla pokorná, neomluvila ses, nevložila poezii a neodpověděla na dotazy přítomných (mohla jsi použít aspoň náhodná slova), tak s tebou končím! Vidíš, můj cit byl pravý, ale křehký. Pošlapalas ho, jak to umí jen Ivan Hlinka!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 22.1.2019 > zkouška> Dovolím si za Anála! Mně to udělá totiž až nezřízenou radost!
SNB!
<reagovat 
 Nadšený čtenář 2 (Občasný) - 22.1.2019 > zkouška> Trochu mnoho slov? Zkouško to je ale nesmyslné slovní soplení aspoň si stůj za tím co si myslíš buď si tedy myslíš že tam těch slov je mnoho nebo ne ale trochu mnoho to je nesmysl na druhou mocninu a Mozart v Amadeovi o svých notách řekl že je tam právě tolik not kolik je třeba když mu ignorantl císař vyčítal mnoho not a já si myslím že o analfagotově básni to platí taky je tam přesně tolik slov kolik je třeba aby báseň byla taková jaká je tedy krásná a pravdivá. Velice by mě zajímalo jak by vypadala ta jistá čeština zkouško třeba dádajista by si dovolil napsat Jako voda steaku co k zemi jej vrhá dávicí reflux no a to by byl příklad jisté češtiny nebo nejisté? Která slova konkurétně zkouško prosím považuješ za nejistá a která za jistá v analfagotově básni a proč všechna slova nepovažuješ za záměrná? Já bych si tu někdy rád přečetl nějaký serózní rozbor od krtika ale místo toho ukazují krtici jen samé náznaky a neochotu přemýšlet se mi zdá
Body: 5
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 15.2. > FrantišekL> František ala Zeandrich-to je tronda, že?
Magor bez poetickýho střeva to neumí ani přečíst!
Když přestaneš fetovat, třeba se ti nebude motat jazyk!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter