Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VYHLÁŠENÍ IGNORANTA 2018
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 12.1.2019 (22:18:26)
VYHLÁŠENÍ IGNORANTA ROKU 2018
+ ledna 2019

Upozorňuji a odkazuji čtenáře na můj článek NOVÁ RUBRIKA a SOUTĚŽ o ignoranta měsíce, kde jsem popsal o co zde běží a kterých potrefených BLBů se to týká.

Nyní přišel čas vyhlásit vítěze roku 2018.
ANO, jak se dalo předpokládat, je to anonym, srabsky se schovávající za slepou Anču, Judlýnu z nudlí apod. Její komenty se vůbec netýkají poezie – to vůbec neví, která bije, jen se snaží autory urážet. Mně už se ta blbka bojí, ale zkouší to např. na Analfagota, ten jí ovšem kálí do krku!
Opět se nepoučila a stále se zesměšňuje, takže má HOUPACÍHO KONĚ 2018!
,
Nemá cenu to opakovat, jsou to feťácké výlevy úplné negramotky, najděte si to pod mými básněmi a nově u Analfagota. Bohužel nepochopila, stejně jako Kraus, že opakovaný vtip není vtipný, ani vtipem, takže myslím, že tento rok již nezaboduje. Nemá fantazii, nic sama-sám nepíše, prostě nuda! DOPISUJI--OD TEĎ MÁ JMÉNO--SODOMITA! A OTYLÁ BOHUNA HOUSKOVÁ!

Za leden uděluji, snad ne příliš předčasně, houpacího koně nováčkovi pod nickem poslední-inka.
Mně nevadí, že nepozná poezii, že neví o poezii zhola nic a jak mamlas studuje Pravidla, které jí jsou na prd, protože sama nic nečetla, psát neumí, ALE…
Houpacího koně dostává za neuvěřitelnou aroganci a namyšlenost, které je schopen opravdu jen člověk nesoudný a omezený, jednoduchý a jak jinak-opět bez fantazie, což je znak těchto „učenců“.
Někdo namítl u Anála, že řekla jen svůj názor. To je samozřejmě naprosto v pořádku, avšak, když nic nevím a neumím, tak ať se tu neztrapňuje a nesnaží se dělat chytrou, či ubližovat autorům, kteří jí převyšují, jak Babiš všechny Piráty dohromady.
Je to trapné, je to trapné, je to trapné, jak by řekl ten Tronda, co kandidoval na prezidenta a jehož jméno jsem dávno spláchl do hajzlu vzpomínek!

Ona píše pod básní Hlína od Analfagota, že TO JEJÍMU ČTENÍ NEPROSPÍVÁ.
Huš, zpátky na FB, tady ses uvedla ostudou a jak stále opakuji, komentář hovoří o tvé nevzdělanosti, o tvé zahleděnosti do sebe a pýše, která nemá nejmenší oporu ve tvé jediné „básni“, ale pardon, protože taková vykalkulovanost slovo báseň uráží. Ne ne, nebudu sprostý, jen je ta žena k politování, je patrně urážena doma, tak se snaží ubližovat kudy chodí. Je mi jí trochu líto, ale na druhou stranu – zaslouží si PÝCHA lítost? NE!
Skláním se před Análem, že to ustál s takovou převahou ducha, já, ač o hodně zkušenější, bych ji patrně vyčinil chlapsky. Jako muž Muži!
Ok, zasmějme se tomu, protože hloupost je k smíchu…
Jen Velcí lidé se umí omluvit, což u výše jmenovaných určitě nehrozí!

Jak jsem již psal dříve, budete-li uráženi trotlem, klidně mě upozorněte a zařadíme dalšího blba do Soutěže, ať se točí mandolína! (To nedává smysl úmyslně-jen vysvětlení pro hnidopichy!) to chápe jen estét života bohémského
Zítra sem opět vložím stať O KRITICE! Po kolikáté už na amatérských literárních servrech… Jenže jak vidno, rostou nám další a další diletanti, tak ať se o sobě něco dozví.

Judlýna a inka můžou slavit! Zdarma se dozvěděla děvčátka, že poezie pro ně není, že se můžou vrhnout zpátky na černý nádobí, snad to bude fungovat lépe.

Prý – to neprospívá mému čtení… ty vole, já umřu...
a co zkusit nějakou základní školu? Zvláštní, aby na tebe měli dost času a prospělo to nám všem??? teď půjdu zpětně a opravím některá nevhodná slova... víte Malost, hloupost, aroganci, kretenismus a idiocii opravdu neunáším bez ztráty kytičky! Musím se ještě zocelit, ale myslím, že tady to půjde, tady je dost materiálu zocelovat se, když už ne tedy v poezii, tak alespoň charakterově, duševní sprchou své dokola hledané pokory. Je to boj...jfj

Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 13.1.2019 > díky, snad z nás dvou vyhraje ten lepší,
předem gratulace
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 13.1.2019 > čtenář> ono těch vopičáků bude jistě víc, konkurence, je to, co vopičáky nemytý motivuje!
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2019 > zařadil jsem i tebe, ale to ti zřejmě nedošlo...

(jinak za slovem konkurence je čárka nadbytečná - když už jsi pro anála takový guru, měl bys jít příkladem i co se interpunkce)
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 13.1.2019 > čtenář> máme tady hnidopicha! a jaký poetický skvost máš v zásobě srabe??? Radši 3 čárky navíc v básni než, co?? aha, NIC!!!
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2019 > za "než" je čárka opět nadbytečná - zdá se, že je potřeba nastudovat, tady se už nemůžeme spoléhat na instinkt
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2019 > co na webu, kde ani rádobyikona neumí česky...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.1.2019 > O kritice, o hnidopišství, o fantazii, o hlouposti-to si přečti, pak něco napiš a můžem se bavit. Přesně Malé hlupáky jako jsi ty mám na mysli. Víš prd o češtině, poezii, hrdosti, humoru a soudnosti, už se neztrapňuj poznámkami z 5té třídy, fakt to nepatří mezi dospělé, jestli mi nemáš co ukázat kromě hlouposti, tak do publikování svého díla si s hlupákem nemám co říci, trotle!
<reagovat 
posledni_inka (Občasný) - 13.1.2019 > Juliane, věnuješ mi tolik času a pozornosti. Díky a úsměv. Přeji Ti vše dobré.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 17.1.2019 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 18.1.2019 > patolízal si dal s pětkou tentokrát načas - abys nenesl důsledky...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 22.2.2019 > čtenář> důsledky, ty trotle nesu, ale rád, což tě asi sere, viď?!
<reagovat 
Čtenář - 9.3.2019 > ještě že v tom článku není nic o mě.. :-)robert g.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.3.2019 > čtenář> Roberte!
Ty jsi koledník?
... humor...
Tam je přeci jen o Zlých a Hloupých-jako v pohádkách.
<reagovat 
Čtenář - 13.1.2019 > včil sis teda nablil do krku
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 13.1.2019 > čtenář> děkuji, bohužel, budeš zařazen až do únorového BLBA, leden už byl vyhlášen, jsem rád, že máme dalšho v síti.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.10.2019 > čtenář> Opět nepochopila!!!
Anál ti sere do krku!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.8.2021 > A ZASE DOPISUJI-dnes 8.8.2021, tři dny před velkou pijatikou, jsem se opět pobavil komenty Bohuňáka.
Dnes už tedy víme, že všechny zde, a nejen zde, sprosté a napadající komenty pod rádoby více osobami, jsou jen výronem jednoho člověka! Také víme, že tento zvrácený, málo si věřící úchyl a deviant, volící samozřejmě další devianty, tedy Piráty (až mu tedy vrátí občanku, kterou mu zabavili, protože se na Václaváku snažil vnutit kolemjdoucím cizincům svého skrčka)se stále nevzmužil a nepřihlásil, stále NIC nenapsal-myslím dílo umělecké hodnoty (hejtuje jak divoch střelený šípem do třetího varlete-kuřecího).
Je famózní zážitek takhle po letech číst starý fláky a hejty, závidím vám, že se budete bavit i za 20 let. Tedy jenom tohle závidím, jinak budete už dávno závidět vy mě...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.8.2021 > ps-čárky mi opět lítají, kde se jim zachce, ale...

jsi-li štíhlá s trojkami a spíš konáš, než kecáš, volíš-li Volný blok a máš-li ráda klasickou poeSii, tak se nechám od tebe rád poučit! A za to slibuji trojnásobný orgasmus a dědictví neskonalé duševní, ale i materiální hodnoty.
Určitě se mi ozvi na toto číslo 608666666
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2021 > j.f.julian> tohle si zazálohuju, protože až jednou zapomenu pin do sim karty, bude se mi to hodit
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.8.2022 > DOPISUJI 8.8.22
Tak si stěžovala bývalá tchýně, že jí po nocích volá nějaká BOHUŇA a zfetovaná jí tam nadává!!!
Takže jsem zase trefil 2 báby do ciferníku najednou, což se vyplatí! Tady se musím sám pochválit! A za to vám mohu prozradit, že čas pracuje nejenom pro vraha, ale i pro juliána. Ukázalo se časem že zmiňovaná Poslední Inka je pořád jen jeden bezpohlavní úchyl, kterému zde říkáme Bohuňa EGIL deviant, takže jsem rád, že se nám ti devianté nerozšiřují!
Tenhle pazneht ale stejně pokročil! NE, nebojte se, nezačal psát básně, maximálně něco někde někomu ukradne, ale už krade i nicky, takže je to někdo kdo má přístup k heslům, což je jistě porušení Pravidel a já myslím, že tj asi i možno postihnout trestním oznámením. Vše je v běhu, stejně jako POMSTA cenzorovi, což tedy není má práce, ale rozhodně stojím za tím záhadným odpůrcem tohoto totalitního hnusu! jfj
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter