Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DOPIS DO NEBE
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 12.9.2018 (22:41:23)
~ DOPIS DO NEBE ~


Volám vás k sobě, andělé!
Ač měl bych mluvit dospěle,
jsem jako dítě nešťastný...
Vraťte mi zpátky dětské sny!

~

Je tolik smutku na Zemi,
bolí mě život k zbláznění,
vraťte mi věčnou naději,
bez ní se oči nesmějí.

~

Na světě tolik krásných cest,
proč ta MÁ peklem musí vést?
Proč konec stále nevidím,
už zanevřel jsem na lidi.

~

Do nebes volám, andělé,
rosviťte noci probdělé,
kde vaše křídla, kdepak jsou,
duše i srdce zmírá tmou!

~

Jak dítě vidět svět náš, snít,
zaplatit hříchy, být si kvit,
prosviťte tmu zlou malinko,

chce se mi umřít,
maminko.


Poznámky k tomuto příspěvku
Marco rain (Občasný) - 13.9.2018 > líbí se mi, jak lehce si s tímto "tématem" hraješ
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 13.9.2018 > Marco rain> děkuji, jsem rád, že se ti líbí.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 13.9.2018 > moc zajímavé a jednoduché
Body: 5
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 13.9.2018 > zochrova> děkuji, j.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.9.2018 > a pak jsou kritiky Přínosné a kritiky Debilní od neschopných, žárlivých neschopů! GRATULUJI!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 9.12.2018 >


"déčko" spíše ..téměř za veškerá


ty komentáře zde, Juliane ; .. :) .
<reagovat 
čtenář savonarola - 14.9.2018 > Z psychologického hlediska jde o autora (člověka), kterému se nepodařilo ani v pozdním věku dospět. To je to věčné, a až nezdravé, vracení se (a nejen v tomto příspěvku) do nejranějšího dětství. Co se týče hodnoty literární, je tato na nule. Jedná se o velmi naivní sentimentalitu bez hlubšího vhledu, totiž bez odpoutání se od svých osobních problémů a bez jakékoli schopnosti být skutečně nad věcí.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 22.9.2018 > čtenář> koment je zařazen do rubriky a soutěže IGNORANT a BLB měsíce!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 21.9.2018 > čtenář> takže, copak si na sebe svým "zasvěceným, psychologickým" komentem prozradil... Žes toho moc nepřečetl, že ti dekadence a existencialismus nic neříká, budeš patrně mladý, nevyzrálý cápek a čteš pouze FB říkačky-ty ti toho fakt hodně daj... že takhle jsi mě zařadil mezi Goetheho a Karáska, díky, už dlouho tam mám své místo! Japa si, ty popleto s mindráčkem neschopy přišel na to, že jsem stár? Ty, jako neopeřený holobrádek bys mohl vědět, že nicky, léta ap. jsou jen hra! No, a konečně jsi nám prozradil, když ti dílo nic nedalo, že tě převyšuje jak kozy Olinky Schoberové! Pak tady máme jednu libůstku, kterou se nejvíc vyznačují ignoranté. Kdopak ti nakukal, že píšu o sobě? Jen trouba nepoxhopil, že básník používá ich formu pro důraz básně, pro vtažení čtenáře do děje ap. Ty si tedy zřejmě myslíš, že když Sartre píše o upírovi, že je to o něm samém, že hovna létaj a ufouni píšou za nás... No tě prdel, ty jsi koumák! Já tady trotlům, kteří neustále onanují nad skutečnou poesií dokola říkám, že KOMENTÁŘ O DÍLE POVÍ MÁLO, HLAVNĚ OD DILETANTŮ, ALE ŽE POVÍ MNOHO O KOMENTUJÍCÍM a já jako psycholog do tebe hošíku nemytý vidím jak do hubený kozy... Dám ti tedy radu!! Mě vůbec nečti, na to nemáš! Vrať se na FB a tam čerpej Moudra od sobě podobných neschopů, pa, mimoni.
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2019 > čtenář> trefné, a rekoment sis moh v podstatě napsat i sám, když vydím ty výblitky na zveřejněnej názor...
<reagovat 
 Čtenář - 20.1.2019 > čtenář>  trefné, a rekoment sis moh v podstatě napsat i sám, když vidím ty výblitky na zveřejněnej názor...
<reagovat 
čtenář lucius - 15.9.2018 > Nemyslím si, že vrátit se je přečin, o pozním věku tohoto autora nic nevím, stejně jako si nemyslím, že zde je místo na psychologické rozbory.
<reagovat 
 čtenář savonarola - 15.9.2018 > čtenář> Jsou samozřejmě návraty a návraty. Jako jsou starci moudří (třebaže taky vzpomínající na dětství) a starci infantilní (kteří by těmi dětmi stále chtěli být - to je to nezdravé).
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > čtenář> no, zřejmě o tom něco víš, když to může# soudit, že? A ty se řadíš do které kategorie těch starců?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter