Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
zakletá gerbera ukrytá v jediné tabletě.. z kolekce podkusem
Autor: maxicka (Občasný) - publikováno 5.4.2003 (22:08:58)
další>

"hm, tak dům o tisíci patrech, povídáte? tedy spíše pěkný barák, dalo by se říct.. no, nic jiného než tam jít mi stejně nezbývá.. a kolik pokojů je na každém tom patře? osm, devět..? cože, třináctset? tam mě nedostanete ani bejkovcem.. natož sladkejma řečičkama.. čtyřicetpět tisíc? zítra nastoupím!"

 

..ahoj mami.. prosím nekřič tak, nerozumím ti ani slovo.. a tátovi už to je beztak jedno, řinčení nádobí nebo bouchání dveřma, to už nerozhodne nic.. co si o sobe myslíš.. copak to čteš? O lidskou identitu.. hm.. nevěděla jsem, že čteš.. aha, tak ty nečteš.. promiň, nechtěla jsem se tě dotknout..

 

mm... miláčku, kde jsi byl celý den.. čekala jsem na tebe, chtěla jsem ti říct, jak tě miluju.. ty hlupáku, ty mi to stejně věříš, i když nevidíš, jak ti lžu do očí.. co si o sobě vůbec myslíš, ty chudáčku.. ale já tě opravdu miluju, čumáčku.. uáách tak kolik je hodin? no jo, ty blbečku, už abych měla ty peníze.. pojď ke mně, zlatíčko..

 

dobrý večer, madam.. přinesl jsem vám ty květiny jak jste žádala.. ach, ano.. moc se omlouvám, nechtěl jsem nějak vyrušovat.. už raději půjdu.. to jo, ty stará náno.. myslíš si, když máš peníze, že ze mě můžeš dělat poskoka.. ano, samozřejmě vám zítra nakoupím, to vůbec není problém..

 

nazdar pane, jak ses měl? co ženský? he, ty už máš zase jinou.. moc rád bych s tebou šel na pivo, ťo.. je to pravda, s tou prácičkou? teď už si člověk nemůže bejt ničím jistej, co? sakra chlape, potřebuju s tebou mluvit.. nemám už nic a nikoho.. nóo, jasně, zavolej.. já už radši půjdu, nechci tě rušit..

 

ahoj brácha.. hele nedošel bys mi prosím pro ty papíry? ach jo, proč zrovna já.. jo, dík, to bys byl hodnej.. vím že jsem otravná.. ale já tě miluju.. miluju svýho vlastního bratra.. asi se z toho zbláznim.. ne ne, to víš že mi to nebude vadit, klidně odejdu.. užijte si to s klárkou.. panebože.. miluju svýho bratra..

 

nechci tě už ani vidět, ty neřáde zatracená, už nikdy sem nelez .. pojď se milovat, lásko.. nechtěla jsem ti ublížit, ale když ty jsi takový moje střívko hloupounký.. táhni odsud, ty magore, tady máš ty svoje lidský práva! chci se s tebou objímat a šeptat ti, že tě miluju a že to, co na tebe řvu, není nikdy pravda.. počkej ještě.. táhni!

 

přinesl jsem ti květiny, jiří, protože tě miluju..



Poznámky k tomuto příspěvku
Igracek (Občasný) - 5.4.2003 > strasny, hruza, ale budu shovivavej 1( fakt se mi to libi )
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 8.6.2003 > to je strasny , taky to delam
Body: 5
<reagovat 
 maxicka (Občasný) - 8.6.2003 > LIPIKO> .. jojo, myslim, ze v dnesni dobe je malokdo natolik odvazny byt uprimny sam k sobe a druhym (a mozna i ponekud "shovivavy" - ale otazkou je ke komu)..bohuzel to asi dela vetsina znas.. jenom vrstvime veci, ktere tak nejsou.. ufinky.. jsme to ale filozofove.. inu.. lide.. :) tak at tohle delame co nejmene..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 4 5 6
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter