Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ako som sa naštvala
Autor: saltatrix (Občasný) - vloženo 27.8.2017
Čoho sa boja? Existujeme tu na maličej, na zdanie z vesmiru este mensej zemi ze by tu mohla byt asi prakticky sloboda slova, čo vyriekneš moze byt pouzite proti tebe v sudnom konani. Dobre. Ak pašuješ drogy a maš ich v sebe vela a pri sebe este viac, policajti to s tebou vyriešia. Ked jedna slečna (akoze ja ak by sme si nedomysleli) ma myslienky, ktore niesu hatlaniny.. priklad: dylfaSZíE ( LEBO TO NIEKTO PREHNAL) tak je vitany.. Ak niekto fanatizuje do spoločenskeho jadra v ktorom zdielaju vsetci ten isty nazor tak fanatikom zem otvorena.. hadajte sa ale len v rovinach ktore su tak do urovne.. Niekto nepouzije ani jednu nadavku alebo skarede slovo len sa pyta ludi na ich myslenie a podotyka svoje argumenty, ale tie su pre vacsinu zrejme neprijatetlne.. Či uz sa jedna o internetovy pokec , alebo priamy kontakt s ludmi, tomu čomu nerozumeju maju dojem že ich ohrozuje a chcu sa toho zbavit. Zijeme v stachu aj ked si kazdy bezny zijeme svoj zivot na zaklade, jeme , spime, pracujeme ( za minimum, len aby sme prezili) prečo asi zatajili lozisko diamantov v Afrike kde su ich na tony? Ludia by si tu hodnotu prestali vazit. A diamat jak palec by sa predaval za euro. Vsetci chcu zit v usporiadanom a pravoplatnom, podla noriem co najblizise sa priblizujucom k tomu co je v roznych vrstvach rozne.. Proste patrit tam kam vacsina k akej sa priklanam a na zaklade toho pracujem. Potom su odsudenci , nechcem na seba ukazovat prstom ale tu sem-< … Bolo by vobec mozne zit bez toho aby aj najchudobnejsi z vyplaty daval do dani statu čo bude kupovat za miliardy (ani danove povinnosti najbohatsich co si ukrajuju na čierno len minimimun) by na z daleka nestačilo.. NA: dvojbodka: Na tanky, pušky, prilby, obranu, kontrolu, službu vlasti? A čo je služba vlasti človeče? Rozpytvat zbranami mindsfuckovanych rovnako ako ty oproti bojujucich nevinnych ludi.. či oni teba alebo vy ich. Zijeme na jednej zemi, zatial sa nam bohuzial nepodarilo portovat sa na ine planety s podmienkami ako ma zem.. ale na vedu co by to mozno mohla postupne odhlalit dame minimimum (okrem vyletov do vesmiru co su na vsetkych kamerach a je to zisk chapes? ) Zistenych kolo 16 000 atomovych plutoniovych zbrani, ktore trhaju a likviduju vacsie plochy a maju dalekosiahlejsie dvosledky ako tie uraniove, ktorych polčas rozpadu je 30 rokov.. no fasa ne? A na ukrajine a v japonsku uz nevedia co s tym.. ako tie uraniove atomove elektrarne myslim, v ktorych sa srala (chcela som napisat stala ale takto je to lepsie) chyba! Kks a co teraz? No aspon vyrabali energiu, ale tie velke svine zbrane co vypustis do atmosfery a vsetko na zemi je fpiči? No dobre no.. uz som sa naučila prijmat nazory a zit s tym ze tak to ma byt a je to normalne. Aha word Office s novymi rozlišeniami my plachi skumame—takze sme na dalšej strane: Čo je pravda a čo lož? Ukryte to v sebe mas a nikdy netreba plakat nad rozliatym mliekom... mozes to nasat do špongie a vyzmykat do pohara.. Pokračovanie nabuduce, ked mi daju ban za to ze sa pokusam otvorit oči ludom.


Poznámky k tomuto příspěvku
saltatrix (Občasný) - 27.8.2017 > krucinal, toto formatovanie txt sa da citat zmyselne asi ako obchodne podmienky. podškrtni ze rozmies a nejsi robot..fajn..
<reagovat 
žaža (Občasný) - 27.8.2017 > myslím si, že nejde ani o strach ale o určitú formu rezignácie, otupenosti (v čistej forme) - trpná poddajnosť

...vrátim sa
<reagovat 
saltatrix (Občasný) - 27.8.2017 > S!braň.. vazne to neni dolezite takze nahod si kurz ind.. hh

<reagovat 
saltatrix (Občasný) - 16.9.2017 > Čternar - 29.8 > velmi vela mudrosti a zakonov je napiplanych s dokonalou gramatikou a su to fakt absurdne kraviny.. Mas dojem ze len niečo čo ma gramatiku ma aj ozajstnu pravdu? tak vela stastia
<reagovat 
Čtenář - 29.8.2017 > Neuvěřitelné. Zvlášť ta snaha písmenek Ž a Š aspoň někde prosadit svůj nárok na diakritiku. Jenže mají smůlu. Č je Č, ostatní musí bojovat. Z čeho asi vzniká tahle neúcta, až nenávist k rodnému jazyku?
<reagovat 
 saltatrix (Občasný) - 29.7.2021 > čtenář> Písala som v slovenskom jazyku, český to môže mať trošku pomýlené
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter