Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
chlap s parohama (parafráze careful)
Autor: král kačerů (Občasný) - publikováno 28.6.2017 (18:24:35)


 čtenář expert - 29.6.2017 > careful> Ten vztek, co tu předvádíte, pramení z neznalosti. Každý udělá tu "patlanici" jinak a vůbec nemáte pravdu, že si to každý může stvořit sám. Každý autor má svébytný způsob tvorby, někdo je na pomezí abstrakce a reality, sází na nevyřčené, na celkový dojem, atmosféru obrazu. Máte pravdu, že něco je mišmaš bez významu, to si každý skutečně může uplácat sám, ale autoři věnující se abstrakci asi sotva dokážou plácat nesmysly bez významu dlouhodobě. To, že nedokážete "číst" nějakou formu umění, je váš problém.
Umění má obrovský vývoj, jeho funkce se s příchodem fotografie, filmu, tisku, válek, počítačů, internetu a já nevím čeho všeho ještě prostě mění. Už to není o tom, portrétovat císaře, nebo malovat náboženské, nebo mýtické výjevy. Schopnost iluze reality se dodneška vybrušuje k dokonalosti, o tenhle směr nemusíte mít starosti, že jako "mizí umění".
Jen zkrátka se v umění došlo k závěru, že informace může člověka zasáhnout zcela na emotivní, nebo nevědomé úrovni. V "hnusné mazanici" na vás možná dolehla studená syrovost, nebo něco, co není hezké. Jenže třeba je to záměr. To vy nechápete, protože máte jasno, až moc.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter