Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 12.6.
Antonie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Touha
Autor: toyenka (Občasný) - publikováno 31.3.2003 (14:35:33)


toyenka (Občasný) - 1.4.2003 > Milý Filípku, jen do mě, miluji, když se do mě někdo strefuje. Ještě tě neznám, ale boduješ u mě, neboť jsi (nebo jsi býval?) ve škole jistě pilným žákem. Nemyslíš, že si po tisících letech občas můžeme něco i připomenout v trochu jiném zabarvení? Já si všímám, že žijeme v poněkud uspěchané době, která přeje poněkud rychlejším a méně barevným textům, leč každý jsme nějaký, a ne každý zase chce číst, co vyhovuje třeba tobě. Prostě autorů bude vždycky málo a čtenářů spousty, a pokaždé se najde čtenář, který si i rád přečte rozvláčnější text, který cosi evokuje. Už se těším, až mi zase něco hezkého napíšeš. To tvoje přirovnání k Platonovi (i když jsi správně připomenul mu nedokonalost) mě tedy polichotilo, myslím, že budu dnes nosti nos poněkud nahoru. Typuju tě, že Dickens nebude patřit mezi tvé oblíbené autory. On skutečně každý konzument je jiný, v tom s tebou maximálně souhlasím.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli toyenka
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter