Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Přešel do mýtu
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 7.8.2016 (06:26:48)
..., z jihu sálá, spaluje nás, nemůžeme dýchat, v poslední chvíli vykřiknu, je to rozkaz, přísný, krutý a mírný zároveň, kotouč se přesouvá na východ, já dívku dále opracovávám, uhlazuji další detaily, jiné naruším, můj ideál je rozkutaná cesta, po které kráčím neznámo kam, odbočuji nikam, vracím se nazpátek po svých stopách, které se mísí s dalšími, perou se o mě, zavádějí do různých stran, chystají léčky, v poslední chvíli couvám, jsem svůj, dbám svého řádu a směru.
Neprosím se nikoho, hledím na lidi drze a vyzývavě, ať mi pomohou, smějí se mi, já se ve smíchu válím jako prase, vzlétám, filmuji na zlatý pás vše, kamerou zajíždím do sebe, objevuji nečekané vlastnosti, ony se staví do řady od nejmenší, zdraví se všechny navzájem mimo mě, ukazují na mě prstem, dloubají do očí, uší, vytahují na světlo další kolegyně,nekonečná řada mě ovíjí, stává se hadem - škrtičem, v presu je ze mě obrovská tužka a já na protější stěnu píšu: to je konec.


Poznámky k tomuto příspěvku
IAN HEROICKY (Občasný) - 8.8.2016 >
<reagovat 
IAN HEROICKY (Občasný) - 8.8.2016 >
<reagovat 
IAN HEROICKY (Občasný) - 8.8.2016 >
Body: 1
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 8.8.2016 > IAN HEROICKY> Tak co to čteš, vole! A když už, tak buď konkrétní!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter