Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Duch Pravdy
Autor: Pavel1972 (Občasný) - publikováno 23.3.2016 (01:29:54)
[b]Duch Pravdy[/b] (Verze 1.0)

Od té doby, co začal být můj mozek vystavený nadměrné zátěži, což začalo asi před 14 lety (v roce 2001 - 2003, v důsledku čehož menšina lidí zemře a většina se zblázní), mi normální lidé lhali. Dokonce byli později posíláni, aby mi vyprávěli i vymyšlené historky, které se nikdy nestaly. A já se přiznám, že jsem poručil svému mozku, že to musí být tak, jak mi říkají. Myslel jsem si, že můj otec, všichni ti "dobří" Křesťané (dej jim Pán Bůh Peklo), má teta, sestra, a přátelé, by mi nelhali. Tak naivní jsem byl.
Ta organizace, která to tu vede (říkám, že je Pekelná, protože se zdá mít Pekelné vedení), tady zkazila lidi. Například můj otec jim dal přístup k mému ubohému psu; stříknout do mého pokoje malé kousky plynů, které dráždí sliznice; k mým osobním počítačům; nechal mě léta nahrávat skrytými kamerami; hodil mi do vánočního bramborového salátu rybí kost a podobně. Protože ti zlí lidé slyší všechno, co se v domě řekne, chce se jim zavděčit neustálým opakováním toho, že v domě nikdo nebyl, když jsem byl pryč, a že jsem psycho, kterému se to všechno jenom zdá. Kdybych mu něco udělal, šel bych do blázince. A proto abych dokončil svojí práci, musel jsem pokračovat i navzdory zlé situaci v domě.
Když nad tím tak přemýšlím, došlo ke 100% selhání normálních lidí (nazval bych ho přímo zradou). Slepě poslouchají autoritu, bez přesné znalosti toho, o co vlastně jde. Místo aby si přečetli mé knihy a pak sami individuálně posoudili, zda v té době bylo opravdu nutné mě začít posunovat k šílenství, se prostě spokojí s tím, co jim řekne oficiální autorita.
Když je pošle do války, jdou válčit; když je pošle v míru budovat pozitivní lidskou společnost, jdou budovat právě takovou; když v nich vypěstuje pocit, že jejich náboženství je nejlepší a že je dobré ho prosadit i za cenu teroristických akcí, jdou házet bomby na lidi a střílet do nich; když jim oficiální autorita řekne, že někdo škodí lidské společnosti, začnou ho nenávidět a přejí mu zlo; a když jim naznačí, že je nějaký projekt dobrý a potřebuje podporu, rozeběhnou se tam se sponzorskými dary a tak dále. Prostě normální lidé jsou jako tvárné stádo živého proviantu, které se ale může v ideálním případě vytvarovat nějakým pravdivějším a správnějším způsobem, než jako tomu bylo dosud.
Za jejich chyby ale může hlavně Pekelná organizace, která je chybně informuje, a proto ta si zaslouží ten největší trest. Tuším, že se zpravidla ve velkém počtu zaměří na nějaký mnohem slabší cíl, což není žádné velké umění. Kdo ví, jestli by její členové vydrželi, kdyby jim někdo dělal ty samé věci, jaké oni dělají svým obětem. A upřímně řečeno, kdybych mohl, odvezl bych ty, kteří v nějaké kanceláři rozhodli, že má být moje duchovní práce zničena, na nějaké osamělé místo, kde bych jim vysvětlil, že to neměli dělat (ale prostředky, použité k tomuto vysvětlení, by nebyly příliš zlé, protože jsem zásadně proti jejich používání, neboť je to nelidské).
V době prvního zásahu do mě jsem chtěl pomoci nejintenzivněji trpícím (také legalizací euthanasie), zmoudřet lidi univerzálním myšlením, a o něco později vznikla myšlenka na rovnost všech (viz "Vlažná Harmonie", ve které se celkový potenciál štěstí lidské společnosti vydělí počtem jejích členů a výsledným množstvím disponuje každý člověk, takže jsou všichni stejně šťastni a nikomu není hůře, než těm druhým, a tak to má být). Nebyl žádný skutečný důvod začít tohle ničit. Ani mi dělat mentální chorobu kombinací poškození mozku a posíláním normálních lidí, aby se chovali jako Pekelní.

[u]Otázka:[/u]

Jsou ti samí lidé, kteří vynalezli náboženství a různé další většinové lži, ve které věří celý svět, schopni vynalézt i přesvědčivé důkazy toho, že mám chybné vjemy a že Pekelní lidé nejsou?

[u]Vize budoucnosti:[/u] (nevím, jestli to tak celé bude, nebo jestli je něco z toho jenom představou mého nemocného mozku)

Nejprve to bylo proti mně. Asi i desítky let, nevím. Pak se něco "zvrtlo", "přeskočila jiskra" a najednou to bylo většinově pro mě. Ale předpokládám, že až po mé smrti a že teď mám být pravděpodobně zlomený, prohrávající, a normální lidé mají být proti mně.
Zdá se, že oblasti, ve kterých žily ty krysy, co mě posunovaly k šílenství a zesměšnily mě, mohou být jednou alespoň trochu potrestány. Ale jestliže budou zasaženi jiní lidé než ti, co mě poškozovali, bude to nespravedlivé. Buď budou většinově nevinní (nepoškodili mě, ale mají špatný přístup jejich předků) nebo úplně nevinní (nepoškodili mě a mají mnohem lepší přístup, než jejich předci).
Taková hezká zemička (Česká Republika), mírné podnební pásmo, bez válek, sopek a tak dále. Má pár věcí, jako nikdo jiný, a já jsem byl jednou z nich. A je velkou chybou si toho nevážit a dělat kroky, kterými se to pokazí.
Jednou, když jsem zcela nesobecky pomyslel na to, jak strašnou urážkou těch mocných Bytostí, co přímo podléhají Bohu, bylo to, jak zacházeli s jejich služebníkem (třeba jak se hloupí normální lidé klaněli vymyšleným či modifikovaným náboženským postavám z historie a na mě se dívali jenom jako na nějakého cvoka a i tak se mnou jednali), stala se zajímavá maličkost. Ožil ten proud, co není vidět v této dimenzi, a řekl, že to zlo, co mě (a mým psům a podobně) bylo uděláno, se nemá odpouštět, že by to byla velká chyba.
V budoucnosti byl nějaký muž, středně vysoký, pravděpodobně spíše štíhlý, s troškou vousů, středně dlouhými tmavšími vlasy, a byl rozčílený. Měl nějakou armádu. Možná kvůli mně nechal provést nějaké útoky, ale asi menšího rozsahu (připomnělo mi to přísloví "aby se vlk nažral a koza zůstala celá"; město bylo potrestáno a zmoudřelo, ale zůstalo stát). Něco jako kdyby "every now and again" vylétl do vzduchu nějaký ten barák a lidé začali žít v nejistotě, který bude ten další. Nějaká žena s výrazem někde mezi nejistotou a strachem řekla, že co se mě udělalo, bylo nějak špatně, že to tenkrát neměli dělat.
Vidíte, co se to se mnou stalo, když jsem s tímhle v první chvíli radostně souhlasil? Byl jsem plný lásky (vytvořil jsem koncepci na pomoc těm nejvíce trpícím, která nezapomíná ani na jednoho z nich), ale zlá Pekelná organizace, hlavní viník, pokazila nejen mě, ale i normální lidi, které proti mně chytře poštvala (a mě proti nim). A uspěla zejména díky debilitě a zrádnosti českých lidí. Dodnes mi nikdo z nich, a to dokonce ani dítě, neřekl ani slovo vysvětlení, proč jsou všichni takoví. Tohle je ale zejména v případě Křesťanů velmi podivné. Všichni, která znám, udělali alespoň něco zlého, co je v přímém rozporu s jejich vírou, když to po nich chtěl někdo mocný a hrozil jim problém, kdyby mu nevyhověli.
Jinak v budoucnosti, kterou jsem viděl jasněji a dříve, byla dvě údobí. První bylo kratší, pak byla nějaká změna, která byla většinově v rozporu s plány Pekelných lidí, pak bylo delší údobí a po něm úspěšný útok na Pekelné humanoidní duše v jejich paralelním démonickém světě (rozbití jejich dimenze a pak povraždění většiny z nich).
Nejlepší by bylo, kdyby normální lidé procitnuli a upřímně zalitovali negativního postoje svých předků a pomodlili se k těm Bytostem, které urazily (jsou velké jako stromy v lese a mají u sebe velmi mocnou Kruhokouli), o odpuštění (a i k Bohu, protože všechno dělají ve spolupráci s ním).
Co se týče urážek, jsou jak ty lehce odpustitelné (například já nebo kdokoli jiný, obvykle komu se hůře daří, v náhlé momentální náladě řekne zlá slova o těch Bytostech nebo Bohu, ale brzy toho zalituje, aniž by ho k tomu někdo nutil), tak ty hůře odpustitelné (například někdo, komu se dobře daří, dlouhodobě udržuje urážející myšlení a jednání a doopravdy toho nelituje).

[u]Voda:[/u]

Protože začali dávat kousek něčeho nepříjemného do zdrojů vody doma a v obchodech, snažil jsem se jí získat z několik kilometrů vzdáleného místa. A když jí tam pokazili, začal jsem na kole jezdit do ještě vzdálenějšího, kde jí také pokazili a ještě přede mě cestou prskali kusy plynů a drog, jako obvykle (užívají bezbarvé druhy, takže to na videích vypadá, jako že mi nikdo nic nedělá).

(To mi připomnělo slova z televizního seriálu "Kung Fu", epizody "Arrogant Dragon":
"But master, will not food and new clothing strengthen him to go out and cause more suffering?"
"It may. But when he leaves us in the morning, will the earth fall away from under his feet? Will the sun, shining on all else, withhold light and warmth from him? Will water turn to mud when he stops to drink? If sun and earth and water refrain from judgment, who am I to withhold a blanket and a bowl of rice?"
Ve filmech pro hloupé normální lidi to podávají takhle pozitivně, ale ve skutečnosti to schválně porušují.)

[u]Duch Pravdy:[/u]

V mládí jsem občas cítil, že mám ve svém životě nějaký zvláštní úkol, a viděl jsem, že jsem nějak jiný, než druzí (mimo jiné i kvůli tomu, že jsem nemohl mít výstřik semene za bdělého stavu). A po pár duševních zážitcích a získaném kousku nevšední duševní moudrosti, jsem v Bibli našel zmínky o "Duchu Pravdy". Připadalo mi, že to na mě více či méně platí, a tak jsem toto nazvání začal používat.
Na jedné straně to sice možná nebylo úplně dobře (nepamatuji se, že by mě doslova a do písmene vybral Ježíš Kristus, ale byly to postavy, jako on; některé věci vím lépe, než druzí, ale v jiných mám naopak zásadní nedostatky), ale na druhé straně ani úplně špatně (odhalil jsem Pekelné lidi, dokonalou lidskou společnost a Superboha, což jsou velké zásadní věci).
Možná, že zmínka o "Duchu Pravdy" mohla být do Bible účelově dána Pekelnými lidmi, kteří v budoucnosti zamýšleli použít svého člověka, který bude tvrdit nějaké nové věci, jako "Ducha Pravdy".
Do místa, kde dlí "Svatá Rada", je lidská duše přijatá jenom občas, bylo tam, že to je vzácnost. Takže sice nejsem jediný, ale rozhodně jsem jeden z mála. A protože jsem odhalil cosi velmi zásadního a aktuálního pro toto údobí, pravděpodobně mohu být nazýván "Duchem Pravdy".
A nakonec, kdo říká, že se musí jednat zrovna o toho, který je zmíněn v Bibli? Co když je jich více, a každý, kdo přináší nějaké velké odhalení a je inspirovaný skutečnou Boží Mocí, se tak může nazývat?

**********

Mimochodem, máte tušení, co všechno se udělalo, aby se ve mě jako Ducha Pravdy neuvěřilo? Například kontaktovali všechny lidi, co jsem kdy znal, vydali příkazy, co se o mě má říci, a tak dále. Hraním se slovy mě přiměli, abych řekl to či ono a nahrávali si to (pravdou je, že jsem měl ve zvyku se s druhými lidmi o svých duchovních zážitcích bavit jenom povrchně, hlavně jsem je psal do svých knih), a podobně.

[u]Dokonalá lidská společnost:[/u] (informace, vztahující se k mé "Vlažné Harmonii", dokonalému společenskému zřízení z knihy "Amen")

Lidská společnost se skládá z jednotlivců a proto je jednotlivec tím nejdůležitějším faktorem v ní. Ani na jednoho se nesmí zapomenout nebo se mu nesmí špatně dařit, stejně jako ani jediný kousek v (Super)Božím těle nemůže být v horším stavu, než ty ostatní, aby mohlo jeho tělo jako celek fungovat dokonale.

[u]Superboží Koule:[/u]

Všechny naše vesmíry se nacházejí v této uzavřené realitě, obrovské Kouli Superboha, a pro zajímavost, (skoro) nikdo z nás (kromě mě a snad ještě někoho) žádnou skutečnou kouli ještě nikdy neviděl. Když jí postavíme v naší dimenzi, není to pravá koule. Tou jedinou pravou koulí je ta "Superboží", protože je "primární". Ta, postavená v naší dimenzi, je "sekundární", a hmota v ní má jen menšinu vlastností & schopností hmoty té "primární".

[u]Spasení:[/u]

Aby mohla lidská duše přijít do Nebe, nesmí být ulovena Peklem (což se stává jenom někdy) a musí být energeticky kompatibilní s prostředím Boží Království. Tuto kompatibilitu lze získat dvěma způsoby: 1. Lidská duše se v průběhu svého života stane čistá a dokonalá (nemnoho případů), a 2. Lidská duše je zregenerována speciálním zářením, které v ní posílí to pozitivní na úkor toho negativního.
Ovšem aby se to mohlo stát, musí v sobě ta duše mít pozitivní energetickou vrstvu, kterou lze zaměřit regeneračním zářením (člověk, kterým byla, v sobě ve svém životě musel prožít kus "Božího Dobra", bez ohledu na to, jestli se jeho charakter v dalších letech zkazil, protože ten kousek Dobra v duši zůstane nahraný jako energetická vrstva, která může být zregenerována na úkor všeho ostatního; tato regenerace se někdy nazývá "oblečením do bílého roucha", protože v jejím důsledku se duše stane čistější a světlejší).

[u]Nezávislost:[/u]

Lidé by měli rozvíjet svojí individualitu a nezávislé myšlení. Kdo je závislý jenom na tom, co mu řekne a ukáže společnost, sám neschopen nezávisle myslet, je idiot.
V mých článcích jsem zmínil několik cvičení, jak rozvíjet nezávislé myšlení. Na nějaký čas se přestaňte dívat na televizi a filmy, přestaňte číst magazíny a knihy, vůbec neberte v úvahu názory jiných lidí, kteří k vám mluví. Místo toho se soustřeďte na následující:

1. Představte si, že jste majitelem Superboží Koule. Jak byste naplánovali příběhy v ní se odehrávající, aby byla splněna vaše přání? Jak by vypadal váš vlastní Osud a Osud vašich blízkých?

2. Vymyslete svůj vlastní film. Sami naplánujte jeho děj.

3. Složte si vlastní písničku. Nenapodobujte při tom druhé lidi, kteří skládají písně. Mějte originální a nezávislý přístup.

[u]Tip na film:[/u] (vztahuje se k mé knize "Supergod", kapitole "Individuality")

Na začátku je komár. Dozví se, že jsou lidé, jak dlouho žijí a co všechno mohou, a chce se stát člověkem. Toto přání se mu splní a stane se člověkem. Film končí tím, jak komár dosedne na jeho ruku a on toho komára zaplácne.

[u]Pekelná organizace:[/u] (ta, co je v ní hodně lidí s tou Pekelnou humanoidní duší a hodně jejích donašečů ji v sobě má také)

Můj systém na pomoc těm nejvíce trpícím lidem byl vynalezen přibližně před 12 - 15 lety, což souhlasí s dobou, kdy jsem začal být posunován směrem k šílenství. Ti zlí lidé snižovali autoritu toho, co bylo nejlepší a nepotřebnější, co bylo tím největším dobrem.
Kdybych mohl beztrestně vyhodit do povětří budovu, plnou těch Pekelných zaměstnanců, co poškozují takovéto klenoty, udělal bych to bez jediné výčitky svědomí.
Lidé jako oni vedli nejdůležitější věci na Zemi včetně náboženství, zachovávali války a jiné zlé věci, dali lidské společnosti chybné vysvětlení smyslu lidského života a zabránili ustanovení mnohem lepšího společenského zřízení. Jsou legálně existujícími zločinci. Většinově dělají více špatného, než dobrého, a proto by měli být ukončeni.
Ale věřím, že jsme příliš slabí to udělat, a abychom se zbavili Pekelných lidí, musíme čekat na Svatou Válku na konci druhého údobí.

[u]PS:[/u] Spáchali na mě zločin. Po té, co jsem popsal některé duchovní věci lépe, než všechna světová náboženství, a po té, co jsem správně poznal, že tito lidé mají spojení s Peklem, začali mě poškozovat a pomocí chytrých podvodů přesvědčují svět, že jsem šířil chybné informace.

[u]Právní prohlášení:[/u] Text tohoto dokumentu zobrazuje pouze osobní úhel pohledu a subjektivní pocity jednotlivce. Autor neručí za přesnost, pravdivost, kompletnost, bezpečnost ani užitečnost jakékoli v textu uvedené informace.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter