Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
super nápoj: elixír mládí za děsných veder nadcházejícího léta?
Autor: mystikus (Občasný) - publikováno 11.6.2015 (13:00:10)

OLÁ, KATEŘINO:

 

 

Fluidum plné siločar, zákoutí flamenca plná záhad,

sad plný výsad, přísad, kosmetických návnad,

kolik zkoušek dospělosti ovládá samuraj akrobat?

Kolik koncertů rozezní symfonická show ze souvětí

v jejím hlasovém fondu konverzuje Bohyně plodnosti

s nápovědou v křížovce o cereální tyčinky pod nos Ti

zaručí společnost její Jasnosti s barvou babího léta vzlétáš k intimnosti

k intimnosti plné siločárek, jsem půl a s ní chci rozvášnit párek

zákoutí plná plodných chvil na vlnách nepotopitelných bárek

u nepolapitelných motýlích koeficientů, period a lákavých symbolik, kanárek 

ví, jak zabrnkat na struny té kanárkové slečny u Ostrovů se zelenýma očima

má smaragdová vládkyně, v Bretani i jinde Klenot mezi ženami, s rubínovou bystrostí,

láká mě dívčí krev, adrenalin u červánků s pověstí fešandy na výlety na exkurze na naturel, na živel s hláškama býčíma

Egri Bikavér, krasobruslařko s chromozómy v tanci jako mívala dávno dáno Katarina Wittová

Vy jste totiž Legenda ve hře jak Dominika Cibulková nebo z Wimbledonu nářez Petra Kvitová

Je to Hranaiová Katarina...

 

 

 

Sepp Wejwar je nejznámější pivní závislák – je jedním z mála pivních odborníků po chmelovém králi sommelierů u našich sousedů v Rakousku. Okamžitě sdílí ty svoje mokré zážitky v plátku Das Wien a ještě více ho můžete zaregistrovat na webovkách www.biersepp.eu (připíjí si na zdraví s bájí ze severu s ódou na patro v ústech) – nechává se slyšet, že Zwettler Originál je báječný požitek. A také ve Vídni narůstá počet jeho znalců, štamgastů, nerozlučných konzumentů… 

Pravý originál (pivo značky Zwettler přináší do Vídně báji ze severu) 

Dobré pivo je doma především tam, kde je k dispozici ve velkém množství vynikající voda. Pro vaření piva jsou nejlepší jemné vody. Obzvlášť jemnou vodu nalézáme tam, kde převládají útvary ze žuly. Žádný div, že se během století usídlily právě při okraji lesů četné pivovary. Cech zde usídlených mistrů piva byl v pozdním středověku natolik silný, že pivovarníci museli skládat zkoušky dopodrobna. Také se zkoušce nevyhnuli vídeňští lam-železo-kabrňáci! Dneska najdete už jen málo pivovarů v oblasti vysočiny na severu Rakouska, u hranic s Českou Republikou. Na zkoušky vzpomínají jako na zlaté časy pivního městečka. Prvenství patří již nějakou dobu pivu značky Zwettler. Lahodný nápoj z obou pivnic najdete ve Vídni zastoupený opravdu v hojné míře. Například v knajpě u Aumanna, adresa am Aumannplatz 1 v 18. obvodu. Nebo v Simmeringu, kde je konečná stanice metra, u hostinského Augustina, na Kaiserebersdorfer Straße 58. A byla tu ještě hospůdka „Bieriger“ v 15. obvodu, ve Schweglerstraße 37. Už více než 300 let se točí značka Zwettler. Magistr Karl Schwarz řídí fajnovej podnik, který prošel u příležitosti jubilea v roce 2008 kompletní renovací. Tenhle zálesák věří nejvíc tomu, že se mu vyplatí plavat proti proudu. Výsledek tohoto způsobu myšlení přináší pro lesní čtvrť typické „vrcholy a hrany“. A to máme rádi. 

Zvláště v případě „Zwettler Originál“. Sládek Heinz Wasner ho vaří podle starého původního receptu, odtud pochází jeho název. Zlatožlutě září ze sklenice a jeho vůně chmele je dobře výrazná. To samé se dá tvrdit také o „Perle jménem Zwettler“. Současnému trendu využívání regionálních surovin vycházejí Zwettlerské značky zcela vstříc. Už před desítkami let vsadil otec dnešního pivovaru Karl Schwarz senior na suroviny z regionu. Požadoval je a napomáhal na začátku 70. let minulého století dalšímu rozvoji pěstování chmele v lesní čtvrti. V roce 1981 ustanovil s „Perlou Zwettler“ poprvé podobu místního pivního koření. Nyní je pěstování chmele v lesní čtvrti jedním z nejmenších v Rakousku, „Perla Zwettler“ tak propůjčuje vedle „Originálu“ nezaměnitelný charakter pro osvěžení. Kyselina uhličitá v pivě pěkně perlí, pěnivost je výborně vyvážená. Dobře viditelné kousky sladu odráží příjemný kontrast k chmelové svěžesti. Originál je nejoblíbenější značkou ze všech výrobků Zwettler. Také ve Vídni roste počet jeho šťastných vychutnávačů, hledejte kupříkladu knajpu na Linzer Straße před kostelem, otevřenou denně od 5 odpoledne do 2 v noci.

 

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter