Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Věnování Totemu
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 4.1.2014 (01:03:56)

   Můj milý Toteme.

Několikrát v životě jsem byl zcela šťasten. Když jsem zabil prvního medvěda… ale v neposlední řadě také, když jsem spočinul ve tvém lůně. Byl jsem tehdy nebývale potlučený a tys mě přijal. Chvíle s tebou byly léčivé. Dokázals mě pochválit, povzbudit, upozornit na chyby i sprostě vynadat.

 

   Vyléčil jsi mě, uzdravil a já na oplátku začal hledat tvoje slabiny. Tak, za to se teď stydím. Nicméně, slabiny tu jsou a ty je znáš. Asi tvým největším nedostatkem je nízký strop. No, nekoukej, je to tak. Tví autoři, chtějí-li si poskočit, musí někam jinam. Je to velká škoda. Ztráty na obou stranách.

 

   Autoři s ambicemi odcházejí, někteří se vracejí z nostalgie, jiní vůbec. Ostatní zde pokorně stagnují. Jsi v komatu, Toteme. Tvá existence je vegetativní. Pomohl jsi mi v nejtěžších chvílích a já ti to teď chci oplatit. Dám ti dárek, možnost se probudit a růst. Mám vizi, milou ke čtenáři, příjemnou pro autora a prospěšnou Totemu. Tu vizi teď předám výhradně tobě, jako poděkování.

 

Př.1

Čtenář Totemu se rozhodne, že si sestaví vlastní knihu složenou z oblíbených děl na Totemu. Buďto si celé dílo sestaví na Totemu, než mu bude odprodáno, nebo si nechá vyrobit desky a do nich si bude sám tisknout stránky s originální (Totemáckou), grafickou úpravou. Samozřejmě, že konstrukce desek bude umožňovat nenáročnou kompletaci knihy. Po zaplacení autorského poplatku si může čtenář vytisknout příslušné dílo, pokud ho autor dal k dispozici.

 

Př.2

Autor chce sestavit vlastní knihu. V tom případě odpadají autorské poplatky.

 

Proč?

-Autor, nebo čtenář chce někoho podarovat.

-Autor se chce prezentovat.

-Autoři se dohodnou na básňo-prózo-fotoknize.

-Totem bude sestavovat a prezentovat publikace dle svého uvážení

-atd…

 

Jak na to?

Totem vyhlásí soutěž na desky, grafickou úpravu stránek… Některé návrhy vezme za své (zaštítí je), jiné si mohu prezentovat autoři sami. Budou (po dohodě) stanoveny ceny i poplatky. Všichni si přijdou na své. Totem poroste, sežere Amazon. Aleluja!

 

   Totem je plný tvůrčích, kreativních, úžasných lidí. S takovými lidmi se to dá hravě zvládnout i bez investic. Přemýšlej o tom, Toteme.

 

 

 

Autor má enormní zájem o kritiku svého příspěvku.



Poznámky k tomuto příspěvku
fernet=kranad (Občasný) - 8.1.2014 > čau. Nevíš jak je to s lidma? Co máš z toho, já také ne. Ale pořád a pořád se ptám co redakce? Nechce se mi číst suché právnické formulace o tom co kdy kdo a za co odpovídá, zkrátka: znáš někoho osobně? Pořád slyším, že za těch 15 let....atd., ale snad aspoň "majitelé" vědí, co chtějí a taky koho na to mají, ne? Nemá smysl se tu bavit mezi sebou, konkurence mezi podobnými servery je tak hustá, že autoři prostě....nemusí. Pokud "musí" Totem, tak se s námi musí bavit, iniciativy již tu byly. A propos: proč jsi nehlasoval v projektu "kniha Totemu"? Vážně mne to zajímá.
P.S: Určitě jsem se někam posunul hlavně díky Totemu a jsem "mu" zavázán. Ale s mrtvým robotem na publikování do nekonečna se komunikovat nedá. I ten Honza se nadechuje jednou za půl roku. A určitě to zase tolik práce nedá.....
Doporučil 
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 8.1.2014 > fernet>  Samozřejmě, že vím, jak je to s lidmi. Mají toho strašně moc a každá námaha navíc, je až moc navíc. Proto jsem to předhodil autorům. Kdyby byl zájem, dalo by se to s minimálním úsilím zařídit. jsou zde autoři, kteří podobné věci už dělají a zadarmo. Dokonce by se to dalo rozjet i bez přispění Totemu. Mým cílem, je vzbudit zájem o dobrou a užitečnou věc. Nečekám, že se všechno podaří, jen aktivně hledám připravené lidi.
V knize Totemu jsem nehlasoval, protože jsem se k té informaci dostal po delší odmlce zde a vlastně jsem zjistil, že je to zabité. Kniha nevyjde, bude "jen" elektronická a budou v ní jen vybraní autoři. Pokud se upřímně zamyslíš a porovnáš, co zde navrhuji s Knihou Totemu, budeš muset uznat, že můj návrh nabízí autorů, čtenářům i Totemu více zajímavého. Vlastně můj návrh je přímo inspirován Knihou Totemu. To jsem udělal místo hlasování v pro mě nezajímavém projektu.
Sám patřím mezi přetížené lidi s minimem volného času. V tom volném čase jsem stvořil svět, v jakém bych chtěl žít a teď k němu podnikám první kroky. A věř mi, i tobě by se v tom světě líbilo.

<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 8.1.2014 > Sallybill> Bardie.cz není tvoje? Mrkni do pošty.
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 8.1.2014 > fernet> Ne, Bardie.cz jsem teď viděl poprvé a v poště nic nevidím.
<reagovat 
 fernet=kranad (Občasný) - 8.1.2014 > Sallybill> Asi ses zapomněl odhlásit....
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.3.2014 >

"..i Tobě to povím, Sallybile: ..všechno, co se děje, děje se kvůli Tobě..:); .. -ale také

 

 

 je (( ..především )) na Tobě, nakolik a kde se sám staneš i  ty ..Hybatelem .

  ."


<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 12.3.2014 > Buď zdráv. Souhlasím s Tebou.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter