Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Horoskop
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 27.12.2013 (03:22:18)

BERANI- To že poslední dobou trpíte výčitkami je naprosto v pořádku. Jste totiž pěkní hajzlíci. Avšak nevěste hlavu, jeden kvalitní, dobrý skutek by vás z toho měl dostat.


 

BÝCI- Vzpomínka z dětství, která by vám pomohla vysvětlit váš nynější stav, je tak hluboko, že až se k ní dostanete, nebude vám k ničemu. Ale netrapte se tím, spolu s ní jste zapomněli i na něco, za co byste se teď strašně styděli.


 

BLÍŽENCI- Jste zářným příkladem úspěšného člověka. Jste pozorní, empatičtí, zdraví a krásní. V práci se vám daří, zvou vás na večírky, umíte relaxovat. Jste oporou a je na vás spolehnutí.

Jděte se vycpat.


 

RACI- Domníváte se, že vám něco může ublížit. No… váš partner si to také myslí.


 

LVI- Dnes se budete cítit jako mistři světa, nebo naprosté nuly. Nic mezi tím pro vás není.

Rada: Nic si z toho nedělejte, jste naprosto průměrní.


 

PANNY- Dejte si pozor! Až budete lhát blízké osobě, nepřežeňte to s vysvětlováním, nebo vás blízká osoba prokoukne a kopne do prdele.


 

VÁHY- Myslíte si, jak jste chytří, ale osoba v modré košili, či halence vám po zbytek týdne vezme iluze.


 

ŠTÍŘI- Již nějaký čas pozorujete, že vaše tolik hýčkané, dobré vlastnosti jsou na ústupu, ale nepropadejte panice. Ještě se to výrazně zlepší, než se to úplně posere.


 

STŘELCI- Stojí před vámi velká láska a neskutečné štěstí. Akorát se musíte zbavit současného partnera. Prostě ho odstraňte!


 

KOZOROZI- Kdybych vám teď řekl: „vsaďte, vyhrajete,“ řekli byste: „to je blbost,“ a běželi vsadit. To jste celí vy. Rada zní: Nesázejte, nevyhrajete. Nikdy.


 

VODNÁŘI- Vaše touha učit se nové věci je pro vás pověstná. To, že jste se dlouho nenaučili něco nového, není vaší leností, ale nerozhodností. Zkrátka nevíte kudy. Typ pro vás: Naučte se prohrávat. Brzy se vám to hodí.


 

RYBY- Ten sžíravý pocit pod žebry není potlačovaná závist, jak vám tvrdí partner. Pochopte, skořápky od vajec sice obsahují značné množství vápníku, ale v extrémně nevstřebatelné formě.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter