Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KATALOG „PASTA ONER: MAN ON FIRE“
Autor: MChemistry (Občasný) - publikováno 23.10.2013 (14:48:43)


https://www.hithit.com/cs/project/293/katalog-pasta-oner-man-on-fire

Letos na podzim to bude přesně dvacet let(!), co se má ruka poprvé dotkla zdi a já se sprejem v ní vytvořil sůjprvní graffiti piece. Je to snad dílo osudu a já právě nyní pracuji na své druhé samostatné výstavě Man On Fire v domovské The Chemistry Gallery. V listopadu a prosinci představím svou tvorbu, která vznikala od mé poslední výstavy Peep Show. Vystaveny budou jak nové obrazy a sítotisky, tak zcela nové 3D obrazy a několik nových velkorysých objektů.

Součástí výstavy bude i katalog, který po jejím ukončení zůstane jedinou fyzickou upomínkou. Rozhodl jsem se proto zkusit štěstí na hithit.cz a oslovit vás, přátele, příznivce a sběratele umění, všechny, pro které může katalog znamenat trvalou hodnotu. Přál bych si, aby se tento katalog dostal i do vaší knihovny.

Jestli byste takovýto katalog také rádi měli, pojďte do toho se mnou!

Jak by měl katalog k výstavě Man on Fire vypadat:

Formát: 24x29,7 cm Papír: Munken print white Vazba: V2 PUR Počet stran: 60 Náklad: 1000ks

Limit: Cílovou částku jsem se rozhodl nastavit na 59.000 Kč, náklady na celou produkci katalogu budou však ve skutečnosti mnohem vyšší. Bude skvělé, pokud se nám podaří limit co nejvíce překročit.

Děkuji za podporu a na viděnou na výstavě Man on Fire.

Info o autorovi: Pasta Oner je popartový umělec střední generace s nepopiratelnými kořeny v graffiti a streetartu, zároveň je jejich průkopníkem a propagátorem v České republice. Vydává streetart-graffiti magazín Clique, ve kterém působí i jako šéfredaktor. Podílel se také na vzniku první české knihy mapující vývoj graffiti v Čechách – In Graffiti We Trust. V roce 2010 reprezentoval Českou republiku na EXPu v Shanghaji .V roce 2012 získal na mezinárodní výstavě graffiti a streetartu Městem posedlí cenu diváků iDnes.cz za svůj mural Choose To Be Happy. Loni se zúčastnil výstavy v brazilském Muzeu výtvarného umění a letos se představil na festivalu Bílá Noc (Noche en Blanco) v Peru.

Více na: www.pastaoner.cz



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter