Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Stínění... pro mlčoucha, či jak si ten člověk říká :-) z kolekce krajiny
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 4.10.2013 (20:12:17)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Světlonoška (Občasný) - 5.10.2013 >
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 4.10.2013 > mlčichvoste, mlčoune, mlčipičko nebo jak si říkáš, tahle je pro tebe...
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2013 > sadaf> Prestan uz s provokovanim. Si usvedceny zlodej, uboho si sa vyhovoril, to co si zpackal sa ani neda nazvat poriadnym ospravedlnenim a uz zase na seba upozornuje konfliktom! Zlost a ubohost rozsiruj mimo totem.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 4.10.2013 > sadaf> mlčpičko? ty jsi ubohý! máme tě nazývat "zloději"? bude ti to příjemné. proč urážíš druhé? ty teď máš mít hlavu zaraženou v prdeli a sekat latinu. co ty jsi za člověka!
<reagovat 
 Ottokar Mlčoch (Občasný) - 5.10.2013 > sadaf> sem si zmenil (vypujcil) jmeno hec..... bo si mne urazil, tak si ted muzes nadavat sam sobe, to bude svanda ze? ...tu sracku si strc nekam, preji hezky den
Body: 1
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 4.10.2013 > Ahoj čtenáři. Sám nejlépe víš, že s anonymy nekomunikuji, u tebe ( nevím proč ), udělám vyjímku...
Pochybil jsem, omluvil jsem se, ale proč mě tady nějaký Mlčoch bude dělat zle???
Ta fotka příspěvku byla sice cizí, ale proč ????

Tuto otázku si nikdo nepoložil...

A to je to, co mě mrzí....
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2013 > sadaf> Teba mrzi, ze ti na pouzitie cudzej fotky niekto prisiel. NIKTO zdoraznujem NIKTO S VYBAVOU SLUSNEHO CLOVEKA NEUKRADNE CUDZI VYTVOR! Bol si to ty, kto slobodne ukradol fotku a vyhlasoval nou vojnu.

Nepresli poriadne ani dva tyzdne a opat nadavas ludom do uboziakov. Chod so svojou agresiou tam, kam patris. To miesto sa nachadza mimo Totem!
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2013 > sadaf> ale polozil chlapce a vim proc jsi ji pouzil ale nedotahl jsi to do zdarneho konce aby jsi usvedcil anonyma z toho ze je vul a delal kritiku na cizi ,tebou pouzitou,fotku,ktera obehla pomalu pul evropy,jestli se ovsem da cvaku rikat fotografie.Ze na tebe nekdo utoci,neumis si odpovedet sam? jsi snadny terc,co okamzite se chytne misto aby pouzil inteligenci a byl nad veci a neodepisoval anonymum na prihlouple a radoby umelecke kritiky,pricemz nemaji ani paru o cem je rec.
Bohuzel ona se zde uz drahne mesicu ,ba let, neobjevila umelecka fotografie.
Vis saso,posral jsi to nobot jsi nedal patricne vysvetleni o ktere jsem te ,ja hlupak ,prosil.Tak fot a vyser se uz na anonymni kritiky,nestoji nikomu ani za odpoved natoz za diskuzni prispevek,Tak fot a snaz se odcinit co jsi posral,jen poradnou praci a snahou to docilis.
P.S. vsem se omlouvam za hruba slova,ale kdyz ona cestina je tak krasna
borekdog
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 4.10.2013 > sadaf> nekomunikuješ se čtenáři? zvláštní, že od té doby, co jsi zveřejnil cizí dílo, jsi na moje slova ani jednou nereagoval a to se vyjadřuji skoro ke každému příspěvku. asi jsem taky jen takový ubohý anonym
<reagovat 
 Ottokar Mlčoch (Občasný) - 5.10.2013 > sadaf> kdo ze ti to tu dela zle?

<reagovat 
 superfly (Občasný) - 5.10.2013 > čtenář> "Bohuzel ona se zde uz drahne mesicu ,ba let, neobjevila umelecka fotografie."
Kecáš pičoviny ("se omlouvam za hruba slova,ale kdyz ona cestina je tak krasna"). Dobrý fotky se tu, kupodivu, stále čas od času objevují. Ale postiženci jako Sadaf, Popleta, Věza a jim podobní si kamarádíčkovsky déčkují ty svoje diletantský nepodarky a víc je nezajímá. Pak se div, že to tu vypadá jak v mentální ozdravovně...
<reagovat 
Čtenář - 5.10.2013 > Sadaf preboha neblázni prave si si na telo pripol granáty a zahájil
sebavražebný útok.Bolo to zbytočné. Mal si sa sústredit na fotenie
a nie sa nechať vyprovokovať. Teraz som si nie istý, či to ustaneš.
No aspoň tu na Toteme nie je taká nuda.


<reagovat 
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 5.10.2013 > jo a fotky budou, neco ve stylu: Nitro Saši Kameše ci vlastnosti.... hele nechces mi pomoci s nazvem, kdyz ta cestina mi nejede?
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 4.10.2013 > neschopnej, slizkej, zlodějskej šmejd... kterej si ještě otevírá hubu na jednoho z mála lidí na totemu s mozkem v hlavě... to už je opravdu do nebe volající... normálně se zloději a podvodníky nekomunikuji, ale u tebe udělám výjimku (jo, česky se to píše takhle)... sadafe drž hubu! komentovat tu sračku nahoře nemá smysl...
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2013 > Periskop> Jste tu všichni směšný, dávat jedničky a nic neukazovat, občas dát dohromady holou větu, to je výkon! To ani nemusí mít mozek v hlavě, aby poznal, že to jsou tady vesměs hovadiny. Neobhajuju sadafa, jen říkám, že jedničkovat to tady neukazuje jednoznačně na inteligenci. Uděláte si tady maximálně tak žaludeční vředy. Ony jsou jiný věci do nebe volající.
<reagovat 
Čtenář - 5.10.2013 > Sadaf toto vážne za to nestojí. Zamysli sa nad tym, ako je tento človek pre teba dǒležitý.
<reagovat 
čtenář mamika - 6.10.2013 > protisvetlo by sl - jen orez to, co tam vadi, prepaly vevodi
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 6.10.2013 > ach jo, čtenáři, OK beru slova jako zloděj, ale podvodník???¨
Mlčocha udám vzal mi moje jméno, skutečné jméno...

<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2013 > sadaf> Pro mě nejsi zloděj, ani podvodník, kdo chce psa bít, hůl si najde, koupat tě na lžičce vody jde zjevně velice snadno. Spíš se chováš jak ňouma. Tvoje jméno, skutečné jméno, je tu známé a že si ho vzal, tomu se asi soud vysměje. Reálně by tě mohli popotahovat leda tak za autorská práva, která jsi regulérně a prokazatelně porušil. Jestli s tím půjdeš na policii, s největší pravděpodobností tě nejdřív pošlou na psychiatrii. Nejspíš se z toho vyspíš a bude klid. Snad.
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2013 > sadaf> Reálně by se mělo zakázat, aby se lidi soudili vyloženě kvůli malichernostem. Dejte si s Mlčochem někde do držky a nepodporuj byrokracii. Soudy nestíhaj soudit důležitý kauzy mimochodem i proto, že jsou lidi idioti, kteří se soudí kvůli třešni vedle plotu, 300 let starýmu územnímu plánu, nebo proto, že se někdo projevuje jak tydýt a někdo mu za to nadává. Běž radši spát a zítra si naordinuj něco užitečnýho k práci.
<reagovat 
 Ottokar Mlčoch (Občasný) - 6.10.2013 > sadaf>  hmm, navic jsi udavac? pekne se nam vybarvujes
<reagovat 
 Čtenář - 6.10.2013 > sadaf> Udaj ho na policii, daj ho na sud! Podporujem ta.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 6.10.2013 > sadaf> No Sašo, ty si vážně nevidíš ani na špičku nosu. No jistě že jsi podvodník! a jak bys to jako jinak nazval? udělal jsi podvod, tak jsi podvodník. Měl by ses s tím konečně smířit a nedělat ze sebe ještě většího blba
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 5.10.2013 > No hlavně na tebe mlčohu v podělí podám trestní oznámení :-)
Hezký den...
<reagovat 
 Čtenář - 5.10.2013 > sadaf> Což takhle radši vypnout, dát si pohodičku, zapomenout na Mlčocha a než sem furt cpát fotky o ničom, ... ale zbytečná mluva. Co jako budou soudci řešit? Komická představa. Tady pán je hrozně uraženej, protože mu tady jinej pán výsměšně kritizuje fotky? To jako má platit stát z daní, jo? Milý sadafe, zkus nereagovat zbrkle a směšně, někdy je z tebe člověku úplně špatně. Dej si oraz a než zas něco zveřejníš, zkus něco doopravdy vyfotit.
<reagovat 
 čtenář mara - 6.10.2013 > sadaf> tak to je pecka, zloděj a podvodník si stěžuje a chce podávat trestní oznámení! podáš leda prd ty komiku, zaprvé není proč a zadruhé by si tě tam rovnou nechali! tak tady nedělej ramena chudáku! :-)))
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 6.10.2013 > sadaf> tak tímhle ses naprosto znemožnil. Buď tak hodný a už na mě nereaguj, již o to nestojím. nechci abys mi psal. Tímhle jsi vše zabil! sbohem.
<reagovat 
Čtenář - 6.10.2013 > Tak toto sa tu podarilo. Tomu sa hovori degradacia celeho Totemu
usilie ludi, co sa o nieco snazia.
<reagovat 
susa (Občasný) - 7.10.2013 > To je celé tak trapné! :-(
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 7.10.2013 > líbí
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 7.10.2013 > zochrova> A ne zajímavé? Jenom líbí? A co?
<reagovat 
Mima (Občasný) - 8.10.2013 > ...znala jsem Tě jako nenapravitelně romantického rozněžnělce, tu a tam mne Tvé příspěvky zaujaly..., i komentáře k jiným, třeba i ve verších... Asi je už zbytečno "napovídat"..., mlč, kušuj, neprovokuj, nezesměšňuj se dále, přiznej si na plný pecky ( bez ohledu na to, jak reagují všichni ostatní, a kdo všechno "ti ostatní", včetně mne, ve skutečnosti jsou...), že jsi to hodně zvoral, a brázda se prohlubuje dále..., až příliš na to, aby "pšenka kvetla"....Na mnohé autory a na mnohé incidenty se nejen na totemu zpravidla v dohledné době zapomíná, nejsi sám, a tak velkou váhu "Tvá Maličkost" nemá, aby se tady neustále promílala Tvá kauza...Už včera bylo zbytečno... Ale sám prodlužuješ proces, který stejně jednou skončí."Únavový syndrom", v jiné podobě. Vždy budou tací, kteří se "nikdy" neunaví...., ať už příznivci, nebo protivníci..., a když už jinak, tak se "pouze" přesměrují...., na jinou osobu, a zase stejně upřímně..., budou dávat body a doporučení, nebo budou džčštít(?) síru, nebo budou nedotčení, shovívaví, neutrální, nebo i jinak hodnotící...Je to jako číst dva dny staré noviny...Ale ve "vězení" i to má své půvaby....Ty jsi takový "vězeň v podmínce"...., obrazně řečeno...., dávej příspěvky, přijdu Tě navštívit....A říkej si co chceš, nebo bys možná i měl a mohl...Takovej "notes" při ruce mít, kde vše je zaznamenáno, a pak se osvědčenou metodou "pro a proti" postavit čelem k "současné skutečnosti"...., i k té jedné "malé" události..., ale i k jiným...Tadytonatotemu není o životopise, o alibismu, o výmluvách...,  tady to má být mírně i velmi vzdáleně naznačená zpověď o všeličemžs..., jak je komu libo, nebo možno..., v daný čas...Utíkám teď do nejbližší bezpečné jeskyně....., "možná" jsem taky zhřešila, a vylezu, protože budu chtít a muset, a ne naopak..., či jak to vlastně je.... 
<reagovat 
kalopsian (Občasný) - 22.10.2013 > Krása
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 24.10.2013 > Víš, pokory jsem plný...jen prostě nesnáším, jak se něěkteří anonymové chovají. Měl jsem tady i názar, že každý nick je anonym. Ne , není. S člověkem s nickem mohu komunikovat..
Je pravda, že už si neberu servítky ani proti nkterým lidem s nickem...
Já osobně tady končím, občas sem nakouknu,ale nebudu publikovat, ani dávat poznámky...
Je mi smutno z toho, co se tady rozpoutalo, ale vinen se fakt necítím..

Měj se krásně...

Saša K.
<reagovat 
 čtenář bůch - 25.10.2013 > sadaf> Občas mne napadne, že znám důvod, který vedl ke tvému rozvodu...Ale neboj, ani bůch neví vše. Anebo existuje zpovědní tajemnství.
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 23.10.2013 > Sašo. Kdyby Bůh byl, jak by Ti lépe mohl mohl ukázat, že potřebuješ pokoru? Člověk během života může projít několika porody. Což necítíš, že Jsi právě vprostřed jednoho? Celý Totem Ti asistuje včetně Mlčocha a anonymů, ale Ty se bráníš a cpeš se zpět. Nakonec Tě to vyvrhne. Jako novou, čerstvou bytost, nebo jako mrzáka. Teď už musíš opravdu sám.
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 25.10.2013 > Sallybill> jakmile jsem tě zahlédl, vzpomněl jsem si a vracím se k tvému textu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter