Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bystrej soud
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 8.8.2013 (16:10:15)
Hele, takhle už to dál nejde, urazil mě,..., mně bude nadávat, že jsem špinavec, nemyju se a kdesi cosi.A já mu řeknu: ty syčáku, co spíš v těch špinavejch peřinach, co si nemyješ nohy, když lezeš do postele, co si čistíš zuby pětkrát za den, ty mně budeš něco povídat?
Já tě dám na bystrej soud.
Mám tři přátele, všichni se specializujou na tyhle slavný práva, postaví ho do pozoru, budou si ho zkoumavě mlčky prohlížet, pak jeden praví: cítíš se dovnitř viny nebo venku z viny?Když řekne venku z viny, tak mu dokážou slavnou řečí vinu.Pak řekne: jsem s velkou vinou.Po tomto tvrzení si ho dále zkoumavě prohlížejí, zvláště pravé obočí, protože tam je, podle jejich zkušeností, skrytý původ veškerých vin.
Poté následuje rozsudek a ještě rychleji výkon trestu: odsouzený dostane od každého mírnou facku, což je razítko s podpisem.Dále dělá deset dřepů a pět dnů zdraví každého, koho potká.Na ulici lidem nabídne, že jim ponese tašku s nákupem, otevírá dveře, u vybraných domácností připravuje jídlo, vaří kávu, chodí pro děti do školky, ve 23.00 hodin jemně zaťuká na dveře, přijde do ložnice a popřeje manželům dobrou noc.
Obchází všechny hostince, restaurace, kavárny, vinárny, obchody, všude slušně pozdraví, podá ruku, nesmí si však dát víc než jedno malé pivo.
Soudci za ním nenápadně chodí a vše kontrolují.Když vše splní, zaplatí každému jídlo dle jeho výběru, metr piv a počet frťanů, kolik si určí.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 8.8.2013 > Zaujimave.
<reagovat 
čtenář f. - 8.8.2013 > pivo bez melounové příchutě
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 8.8.2013 > působivé, ale jaksi bez pointy
Body: 4
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 9.8.2013 > PetrSuk-Zbraslavský> ahoj Petře, pointa je v závěru jaksi počesku, díky za zastávku, zdraví Franta
<reagovat 
lada34 (Stálý) - 10.8.2013 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter