Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kazy
Autor: Thumb (Občasný) - publikováno 10.7.2013 (13:21:02)



Poznámky k tomuto příspěvku
Thumb (Občasný) - 10.7.2013 > Omlouvám se za tento neotřelý způsob prezentace. Nejsem s totemem kamarád.
Technika: pinhole, škrábaný fotografický papír
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
písečný přesyp (Občasný) - 10.7.2013 > Přímo paraziti. Druhá krásná, i když přidanej bordel nemusím.
Doporučil 
<reagovat 
oleandr (Občasný) - 10.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 10.7.2013 > ....druhá úchvatná......, za ni 5DU...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.7.2013 > No fakt jako že jsou vedle sebe...
Ale člověk se musí vypořádat se vším.

Krásné tajemno, a nevím proč, první co mi blesklo hlavou - výstřel!

A ta technika by mě taky zajímala.

Měj se a krásný den, Saša
Doporučil 
<reagovat 
superfly (Občasný) - 10.7.2013 > na zdi by to vedle sebe nejspíš vypadalo dobře (tady to té prezentaci škodí, ale to víš)
pinholová poezie
Doporučil 
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 10.7.2013 > superfly> jsem si toho vědom..budu rád, když mi někdo dá nějaký stručný návod na vkládání pod sebe, protože ať se snažím jak se snažím, vždy to vypadá takhle. Ještě k tomu mi trochu blbne explorer (nemám ho rád)
Jinak díky za zastavení
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 10.7.2013 > Thumb> No, já mám podezření, žeděláš základní chybu a sice tu, že vkládáš přes "vložit foto/obraz", je třeba jít přes "vložit příspěvek". Zbytek už je jen o entrech (případně se tomu dá semtam pomoct tagem či dvěma) :).
Pokud to tak děláš a stejně to nejde, tak se mi ozvi do zpráv, zkusil bych třeba sepsat nějakou stručnou osnovu jak na to :)

<reagovat 
 superfly (Občasný) - 10.7.2013 > superfly> A jakou verzi IE používáš?
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.7.2013 > superfly> prosim posli spravu aj mne. Html pre mna nie je spanielska dedina, ale neviem ako sa to robi tu, ci sa da vlozit viac obrazkov, alebo ci ich musim dat do galerie ako skryte a potom cez img src tag vkladat..daj vediet, dik.
<reagovat 
Focus (Občasný) - 11.7.2013 > Zatim jsem to nepotřreboval, ale zajímalo by mě, jak se vkládá série fotek, nebo tady ty dvě najednou.... Jinak něco jiného pro spestření TOTEMU, zaujalo...
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 11.7.2013 > nádherné....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
baska (Občasný) - 11.7.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ataner (Občasný) - 11.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 10.7.2013 > fajne siroke : )
Nemohol by si odfotit aj masinku?
Nabuduce, keby si mohol, aj s ludmi.
Mozem sa spytat, ,ako to s tym fotopapierom funguje? Treba vyvolavat? videl som super veci aj s nalepenymi travami a podobne na tom papieri a vystavenymi svetlu..ma to potencial, len som to neskusal..je ten papier drahy? Viem, ze sa to da vygooglit, ale ak to este nejaky entuziasta cita, tak mozno pomoze ako start.
Druha sa mi paci. Ten bordel je sposobeny skenovanim, alebo take zaprasene vysledky su stale z fotopapiera?
Dik.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 10.7.2013 > Karhaj(Sinner)> mašinku? tohle téma mi na pinhole moc nesedí..přijde mi už hodně omýlané. S těmi lidmi by byl taky problém..tohle je expozice cca 40 vteřin, takže lidi by tam vidět ani nebyli. (samozřejmě mohl by to být kompars a mohl bych je nasvítit atd..ale nemám rád moc strojené fotky)
Tohle je focené klasicky na 35mm film. Pak osvětlené na předem na škráblý papír přes zvětšovák a následně vyvolané v temné komoře. Škrábance jsem udělal před vyvoláváním..přišlo mi zajímavé propojit výtvarno s fotkou a ještě klasickou technikou.
Ten bordel vyšel rovnou z pinholu..je to většinou překvapení, co z té krabičky vyjde (tahle byla třeba nechtěně panoramatická :)
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 11.7.2013 > Thumb> 'masinkou' som myslel svoj fotacik. Mas ich milion druhov od plechoviek cez krabice az po skatulky od zapaliek..tak som chcel vidiet akou vzniklo toto. Dnes sa mi objednava pinhole dierka na zrkadlovku..kedze nemam tmavu komoru..
<reagovat 
Marod (Občasný) - 26.7.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter