Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Před zánikem. z kolekce experimenty
Autor: lada34 (Stálý) - publikováno 30.6.2013 (09:37:32)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Focus (Občasný) - 30.6.2013 >
Body: 5
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 30.6.2013 > Focus> Díky moc.
<reagovat 
neandrtalec (Občasný) - 30.6.2013 > líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 30.6.2013 > neandrtalec> Díky moc.
<reagovat 
popleta79 (Občasný) - 30.6.2013 > Zajímavé:-D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 30.6.2013 > popleta79> Díky moc.
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 30.6.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 30.6.2013 > hodně dobrý..
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 30.6.2013 > Zazo> Děkuji moc.
<reagovat 
beljaksen (Občasný) - 30.6.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 1.7.2013 > beljaksen> Díky moc.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 30.6.2013 > ...zapomenuty okraj fotky s mesicem? :)
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 1.7.2013 > al-ash> Doma jsem to neviděl. Díky za upozornění.
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 1.7.2013 > al-ash> Doma jsem to neviděl. Díky za upozornění.
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 1.7.2013 > Nádhera, ale udivuje mne tvá fantazie.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 1.7.2013 > vilma999> Děkuji moc.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 1.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 30.6.2013 >
Body: 2
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 30.6.2013 > Karhaj(Sinner)> Díky.
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 30.6.2013 > lada34> Podakuj sa aj svojim 'fanusikom', ktori Tvojej praci nevenovali ani tolko casu a namahy, by si vsimli, ze vlozenim obrazku planety Ti ostal pravy a spodny okraj v podobe ciar, nevraviac o nelogickosti svetla a stave, v akom sa nachadzaju touto 'upravou' oblaky..
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 30.6.2013 > Karhaj(Sinner)> Vím o tom. Ty pruhy světla tomu přidávají dramatičnost. Moc děkuji.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 1.7.2013 > Karhaj(Sinner)> ...tolik času ani námahy nevěnují někteří "fanoušci", aby si všimli technicky dost nepřijatelného nedostatku..., co se týče (ne)vyzmizíkování těch zapomenutých čar...., to je fakt... Ale zmínky o oblacích, proudění světla...., to je opravdu lepší zajít si do planetária, tam nám nasimulují nespočet možností, jak by co opravdu ASI(?) vypadalo, kdyby se člověk držel přesných-nepřesných čísel, jako statistika...O tom ale podobné koláže nejen na "vesmírné téma" nejsou, proto imaginací nešetříme, pokud jí máme dostatek , a každý po svém. No, není to nádherný ?.., cestování světem představ...? 
<reagovat 
adelajd (Občasný) - 1.7.2013 > Ta druha sa mi paci ovela viac.
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 1.7.2013 > fantastický, Apokalypsa?, obraz z filmu Gladiátor?, prostě se ti to POVEDLO
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 1.7.2013 > František Vyrut> Díky moc a hezký večer.
<reagovat 
Marten (Občasný) - 1.7.2013 > Souhlasím s Františkem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 1.7.2013 > ...
nebudu komentovat
ten účinek fotky je krásný a působí na mě...

....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 2.7.2013 > sadaf> Díky moc.
<reagovat 
skold (Občasný) - 2.7.2013 >
Body: 1
<reagovat 
boval (Občasný) - 2.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
superfly (Občasný) - 2.7.2013 > je fajn, že zkoušíš a hraješ si, ale ten výsledek, to vidíš asi sám, že se nepovedlo, žejo
<reagovat 
neandrtalec (Občasný) - 3.7.2013 >
<reagovat 
Luciijjenka (Občasný) - 3.7.2013 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 1.7.2013 > ....dumat jako Karhaj(Sinner) nad tím, jak by asi světlo při nějakém takovém "zániku" vypadalo, odkud až kam by logicky-nelogicky (ne)mohlo asi směřovat, co by se kde mělo a v jakém stavu nejspíš nacházet..., to se mi zdá poněkud přepjatou snahou zařadit provedení fantazijní koláže do "škatulky", jejíž tvar, velikost a jiné vlastnosti jsou pro nás nečitelné, existující jen v nějakých našich volných představách.....I o tom experimenty jsou...Co se týče techniky, ty slabé čárky jsem úplně přehlédla, budiž, neměly by tam být...., ale divím se, že Karhaje nenapadlo komentovat ještě třeba to zvláštní světelné oko, "maják" nějaký, poslední SOS třeba...., nebo další (ne)souvislosti....Na mně to zapůsobilo, i když bych si to dovedla představit třeba bez krajiny dole...
Body: 5
<reagovat 
 čtenář karhaj - 1.7.2013 > Mima> Mal som 3 vysvetlania pre scenu. Dopada niciva planeta na zem=>slnko je za nou a potom planeta ma byt CIERNA, len spodok osvetlovany zapadom slnka.
Druha moznost, pada slnko, potom je hlupost, ze svetlo vyzaruje len zospodu.
Pada 'krystalova' planeta, ktora je akosi priesvitna..aj tak by mal byt najsvetlejsi spodok a k vrchu sa svetlo stracat..to som myslel 'nelogicke' svetlo, vacsinou to ako autora, tak divaka aj tak nezaujima, tak sa snazim nerozpisovat, len tu sa mi to opat nepodarilo..hlavne kvoli ciaram okolo planety.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 4.7.2013 > čtenář> ...teď jsi tomu s prominutím možná ještě "nasadil Korunu"... "Tři nabídky vysvětlení" pro nabízenou "jednu scénu"...,( o těch čarách rušivých neodstraněných teď nemluvím...)..., a neví se stále, zda jde o ničivou Planetu?, o pád Slunce ?,nebo o Zemi?, nebo o budoucnost obecně........Stínů a světel "logické"  "potvrzení" scenérie...., tudy cesta nevede, pokud jde hlavně o řeč FANTAZIE, kterou autor předkládá..., tudy vede cestička...Takže z těch tří vysvětlení mohu souhlasit obecně s tím, že ohrožení je vždy temné, a nějaké světlo vždy odněkud vyzařuje....Nelze najít jednoznačně a přesně logiku imaginace, ani tohoto " vesmírného formátu"....Protože těžko hledat všude cokoliv....Já na tom obrázku vidím obecně velké a temné nebezpečí, které má už příliš mnoho prostoru k existenci, a není dopředu dnes už vůbec spočitatelné...., ale určitě už dlouho nepovšimnuto mohlo být dříve  předvídatelné....Čo by malo byť priesvitným, to možno jestvuje... Čo by malo byť pohľadom do budúcnosti jasnějším , presnějším, s konturami ostrými ...,aj to jestvuje....., vo FANTAZII...Len treba oddýchnuť si od logiky svetla a tmy, v tomto prípade neradno súperiť s mimochodnosťou zámerov.  
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 4.7.2013 > čtenář> 

....hlúpost je padať dlho kamkolvek...,treba zachytiť sa tam, kde svetlo vidno......, aj tma, aj emocie...

, a zvoliť si......, všetko...


<reagovat 
 čtenář Karhaj(Sinner) (Stálý) - - 4.7.2013 > Mima> Mima, slov nie je treba, len piesen:
http://www.youtube.com/watch?v=9L-5a3cI16k
<reagovat 
ŠRejm (Občasný) - 30.6.2013 > kam na to chodíš, fakt pěkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 30.6.2013 > ŠRejm> Ten západ slunce se mi líbil už dlouho, ale nevím proč, působil na mne právě takovým dojmem, jako by to měl být konec světa.
<reagovat 
 ŠRejm (Občasný) - 7.7.2013 > lada34> 

takovou návštěvnost, tu dlouho nic nemělo,

gratuluji !

 

:-)


<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 8.7.2013 > ŠRejm> Děkuji moc. Kdybych uměl malovat jako vy, tak bych to namaloval. Takhle jen dělám pokusy.
<reagovat 
 lada34 (Stálý) - 8.7.2013 > ŠRejm> 

Původně k tomu byl i tento text. Ale nakonec jsem jej k tomu nedal.

        Je to již padesát dní, co každé ráno pozoruji oblohu. Planeta nad obzorem je stále větší a větší. Nejprve říkali, že nám žádné nebezpečí nehrozí, ale v posledních týdnech, jen spekulují, kam dopadne. Jako by to nebylo jedno. Všichni vědí, že přežije sotva jedno procento lidí a kdo ví, zda je to vůbec pravda. Nejprve mne ta zpráva vyděsila, ale pak přišel pocit bezmocnosti a vztek. Dnes jsem se již se vším smířil. Marie několik dní plakala, ale nakonec mne objala a políbila. „Stejně jsme měli ale hezký život, viď,“ řekla a čekala na mou odpověď. Sice nebyly všechny dny až tak růžové, ale stěžovat si nemohu a snad už ani nechci. Přikývl jsem hlavou a podíval se jí do očí. Uviděl jsem v nich něco zvláštního. Něco jako žádost o smíření a udobření. „Máš pravdu Marie, že náš život byl hezký. I po těch letech tě stále miluji, i když ti to již neříkám, tak jako dříve.“ To bylo přesně ono, co chtěla slyšet. Znovu mne políbila a v očích se jí zaleskly slzy.

          Dnes ráno byla obloha temnější než jindy. Všiml jsem si, že je úplné ticho. Ptáci utichli a příroda byla pojednou nějaká jiná. I náš Ben se krčil v boudě a nechtěl jít ven. Pozoroval jsem oblohu, když i Marie si všimla, že není něco v pořádku. Tak už vypnuli elektrárny, dodala a vzala mne za ruku.  Stáli jsme před domem a dívali se na vzdálený obzor. Najednou se nad obzorem objevil podivný temně rudý mrak, který se neustále zvětšoval a blížil k nám. „Tak už je to tady,“ řekla Marie a začala plakat. Zesílil vítr a žhavý mrak zakryl celý obzor……….

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 7 9 10 11 12 13 16 (17) 18 20 23 24 25 26 27 31
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter