Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mikropovídka o zlatíčku
Autor: PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - publikováno 17.6.2013 (14:26:36)
    Je to fakt zlatíčko a sluníčko. Pořád se směje a vždycky ví, jak mne překvapit. Tak například včera u nás zazvonili manželé – místní jehovisté. Nechtěl jsem jim otevírat, ale ona je klidně pozvala dál. Dala jim pantofle a usadila je v obýváku na gauči. Koukali na ni trochu divně, ale to mne nepřekvapilo. Než dokázali říct, proč vlastně přišli, dostalo se jim ujištění, že večeře bude za chvilku a že jsou na ni zváni. Manželé nato vyjádřili určité pochybnosti ohledně chování a vzhledu mojí přítelkyně, což mne dost nadzvedlo. Dokonce se pokusili o vtip, ačkoliv by jako jehovisté neměli mít smysl pro humor. Než jsem jim však stačil něco ostrého odpovědět, položila mi ruku na rameno a prohlásila, že nám předvede malou kulturní vložku. Načež zhasla světlo. A opravdu, vypadalo to dost působivě a strašidelně, když nám v setmělém obýváku s nožem v ruce bezchybně recitovala: „Něco padlo. - Pode dveřmi mok se jeví - krvavý; a když stará otevřela, kdo leknutí vypraví! Dvě věci tu v krvi leží – mráz po těle hrůzou běží: dětská hlava bez tělíčka a tělíčko bez hlavy.“ Poté se před notně pobledlou návštěvou uklonila, odběhla zpátky do kuchyně a začala si tam prozpěvovat Sudvěje od Nohavici. Nato si manželé nahlas uvědomili, že už budou muset jít a že vlastně hrozně spěchají. A nemohli si honem vzpomenout, kam. Všiml jsem si, že se jim třesou ruce. Odešli dost rychle, a dokonce jsem je předtím musel upozornit, že by se měli přezout nazpět do svých bot. Já tu holku fakt miluju a ona mne ještě víc. Chceme se za měsíc vzít a myslím, že budeme mít hezké a veselé děti. Ano, Nguyen Thi Phuong je prostě zlatíčko.


Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Občasný) - 17.6.2013 > Je to super. klobouk dolu.Alespoň pro mne. Vtipné, lehké, paráda.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 17.6.2013 > lada34> děkuju moc
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 18.6.2013 > Souhlasím s Ladou34. Je to moc dobré.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 18.6.2013 > vilma999> děkuju moc
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 18.6.2013 > Paráda.To mně vyrazilo dech!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 18.6.2013 > František Vyrut> díky moc, Franto
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 20.6.2013 > Roztomilé, vtipné a opět s bravurní pointou.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 20.6.2013 > P.V.Ctihodný> díky moc, kámo, potěšils mne
<reagovat 
Marten (Občasný) - 22.6.2013 >
Doporučil 
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 22.6.2013 > Marten> díky moc
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.6.2013 > ....pěkné moc....., shodou okolností mne dnes dva takoví potkali, a vnutili mi bez řečí a za chůze aspoň leták o nějakém jejich výročním setkání...( myslela jsem si nejdřív, když jsem to zmuchlané strčila zatím do kapsy, že jde o nějaké akční slevy, či co...) ...Ani se o nic jiného více nesnažili, počet bot měli v pořádku, trochu jakoby pozlacených...., nejspíš šli zrovna od vás........
Body: 5
<reagovat 
 PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 23.6.2013 > Mima> :-) děkuju moc
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter