Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zkouškové
Autor: vkl (Občasný) - publikováno 23.5.2013 (19:27:13)

Zas zkouškové období,

ať se na mě nezlobí,

ale týdny galejí…

 

a jiní se nalejí

a já ani omylem

 

nejsa v stavu opilém,

píšu stokrát napsané

 

to je vše, co zůstane?

po těch týdnech námahy?

zase znovu pod svahy,

tlačit vzhůru břemeno,

 

to, popravdě řečeno

není radost pohledět,

 

lépe snad nic nevědět

 

 

 




Poznámky k tomuto příspěvku
adelajd (Občasný) - 24.5.2013 > Ale bez toho to nelze, ze
Body: 5
<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 24.5.2013 > a co studuješ, smím-li se zeptat, jinak držím palce, tahle se taky líbí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 vkl (Občasný) - 24.5.2013 > František Vyrut> Informační studia a knihovnictví :-)
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2013 > lidová tvořivost negatívního orgasmu:

tak jsem zase včera byl v PCE, rozhodl jsem se zvolit kombinaci DOMINIKA+MÍŠA ale vše bylo jinak......
Dominika byla mimo město-tak jsem šel za Yen, asijkou.
Zkušenost už jsem měl ale po včerejšku jsem tam skončil ze 3 důvodů:
po příchodu jsem strašně potřeboval na hajzl, ale po otevření dveří oné místnosti jsem zůstal paf, prkýnko pochcaný, v míse nachcáno + obsah něčeho z papírů-jestli vložky nebo hajzlák...jsem nestudoval ale zvednul se mi kufr....
no nic, touha mrdat byla silnější, tak jsem se svlík´, zaplatil, nasměrovala mě do koupelny...tak jsem dal sprchu a......ručník nikde-to jsem nechápal..tak jsem na ní houk´, přinesla a hodila mi ho, ale to už jsem měl trochu ubráno z nadšení.........
tak se šlo teda na věc-ale jo, mrdat umí, ale bylo vidět že už mě chce mít z krku, tak asi po čtvrt hodině mi řekla, že jestli chci mrdat dál, že musím připlatit; a to mě už fakt nasralo, tak jsem si ji vzal zezadu, vrazil ji ho tam až po koule až vyjekla, plácnul ji přes zadek až na mě zasyčela jak kobra, vystříkal jí kundu a šel do pr......yč...
...........asi po dvou hodinách lítání po městě jsem jel do Polabin.
Míšu jsem měl domluvenou na půl jednou, ale jelikož jsem tam byl dřív a ona prý byla někde na nákupech, tak jsem se rozhodl pro její ségru Ladu /nakonec Míše přišel další kolík spíše, takže bych ji stejně v domluvenou hodinu neměl....../
Ale nelituju!!!
Lada mě už dlouho zajímala, velkou roli v tom sehrál i fakt, že jsou s Míšou ségry /a opravdu jsou-ty tělíčka si jsou podobný!/ ten pocit vymrdat alespoň 1x v životě dvě sestry mě tak nějak rajcoval, ale vysvětlit to nedovedu ...
...no abych to nezdržoval-Lada mě nezklamala, spíš bych řekl že to předčilo mý očekávání!
Nastoupila na mně jako suverénka, rozkročmo se na mě posadila, začala mě mnout koule, pak je trochu víc sevřela, následoval orál a jízda na koníčkovi, paráda!
Potom se otočila zadečkem ke mně a pokračovala v koňský jízdě, pak klasika, poloha na okraji postele, zezadu a mohutný výstřik......
nejvíc mě rozrajcovalo, že mě vybídla, ať klidně říkám nějaký sprostší slova, a to že si mě při poloze na koníčka držela za koule, a to jsem ho v tu chvíli měl tvrdej jak sicilskej beton, pocit nááááádhernej......
no a šukačky v PCE měly nádhernej konec.
Vynahradilo mi to ten špatnější zážitek s Yen, Ladu si určitě někdy zopáknu, tyhle divošky já rád, není jich mnoho.
THE END







<reagovat 
 vkl (Občasný) - 24.5.2013 > čtenář> Jenom jestli to není pohádka na dobrou noc :-)
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2013 > nevím, píšu, že lidová tvořivost, autor je muž z lidu.....( ale kus pohádky tam je - vše zlé se v dobré obráti).Takže negatívní orgasmus má taky své kouzlo !
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 24.5.2013 > no, ono je to vyhekané, ako po piatom orgazme..
<reagovat 
 vkl (Občasný) - 24.5.2013 > Path Adamski> Tak to jsem nevěděl, že existuje taky něco jako negativní orgasmus, dokonce mnohočetný, píšu si :-)
<reagovat 
 Čtenář - 24.5.2013 > Path Adamski> zaujal jen tenhle koment: která napíše, že něco společnýho s pátym orgasmem může bejt vyhekaný, nikdy nezažila ani jedinej. to je zákon. a už mě moc neser...
<reagovat 
 Čtenář - 24.5.2013 > čtenář> ale tohle je argumentační banalita. Spíš bych řekl, že za tvou anonymitou je podvědomý strach, že když by se na tebe podívala, byl bys neslavně - eiakulatio praecox -.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 24.5.2013 > čtenář> vidíš, som kurevsky dobrá, napíšem koment, ktorý ťa zaujal viac ako dielo...dobre!- napísal si niekedy básen po "piatom orgazme ? ". ?? tak to skús a pochopíš význam slova "vyhekané " / predstav si to trebárs na "citrusoch "- indície by ti to mali predsa len uľahčiť.../
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 24.5.2013 > čtenář> čo je potom za tvojim zrkadlom ?
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2013 > Nekonečné, prázdné "ticho" ; a v něm Sanctus Mozartova Requiem
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 24.5.2013 > čtenář> zvláštne, " solista " inklinuje k "zboru ", češi by povedali " jadrné slovo "!......(est tacere cogi,quod cupias loqui)
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2013 > Nejsem hudební teoretik, ale pravděpodobně autorem Sanktus ( alespoń celého) Mozart není.Což však nemá žádnou důležitost.Jde o harmonii.

Harmonie ( symetrie všeho - ve všem ) je to jediné, co člověku může dát poznání sebe a světa kolem a hudba je jen nepatrnou částí- tou zjevnou a příjemnou...
A sbory- hlas je nejdokonalejší nástroj.
<reagovat 
 vkl (Občasný) - 24.5.2013 > čtenář> To je pravda, ve sboru se taky leccos schová, jako v davu.
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2013 > kde
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 24.5.2013 > to má bejt nějaká euforie ve zkouškovém období nebo co?
hernajs ksakra funky máj...
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2013 > A tomu citátu: držím se 7 paragrafu Tractatus Logico- Philosophicus L.Wittgensteina: o čem nelze mluvit, je třeba mlčet.( to je jediný prostor, kte si lze udržet vniřní integritu)
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 24.5.2013 > čtenář> v niektorých situáciach sa pojem vnútorná integrita stáva doslovne vulgarizmom..../
<reagovat 
Čtenář - 24.5.2013 > Ale "ty" situace se URČITĚ netýkají mé osoby.

Ten citát má spíše pejoratívní nádech - folozoficky je významem jinde- týká se logiky a Logického pozitivismu v noetice. Ale i tak je významově blízká, ta věta, i tomu jak byla napsaná - svět slova je nepoznaná pevnina, tam kdesi hluboko v nás vzniká, a my nevíme jak, nevíme, čím slovo je jen jsme jeho nositeli; a ten pocit pokory, i před sebou samým, by nám měl zůstat.Logika neví, co je vulgarizmus - ani já v sobě nemám nic, co by se tomu jen "vzdáleně" přibližovalo.( vědomě)



<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 24.5.2013 > čtenář> nie,spomínaná " veta " nebola adresná pre "recipienta "- skôr možno autoreflexia-foucaultovo kyvadlo. / v smere pokory určite /
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter