Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 17.6.
Adolf
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Droppin´ Science: velké číslo Albert Einstein
Autor: mystikus (Občasný) - publikováno 25.5.2013 (13:12:11)


Čtenář - 25.5.2013 > Já jaksi nevím, ( ač jako slohové cvičení je to k tvému prospěchu) proč tady píšeš životopis A.E. Proč nám tu opisuješ záložku z knihy. Je mnoho jiných věcí, týkajících se tohoto muže: jeho vztahy a pletky s ženami, důvod rozchodu s Milevou, jeho děti, zvláště druhé, které dožilo v ústavu pro choromyslné, jeho nezájem o rodinu v pozdějším věku, jeho ativity stavební ( v Německu stavba domu pro sestřenici )jeho sexuální život se sestřenicí, pak intimní sblížení se ženou ještě bližší...Jeho muzikantský život, jeho zase kladné stránky atd...
To je spíše tím, že nic o něm nevíš, nevíš o jeho slabinách ve formální matematice ( bez Grossmana by nedal OTR dokupy, ani kdyby mu pámbů odpustil všechny hříchy).Ale i jeho klady.Nesmírnou intuici a tah na branku, čich pro paradox, a vhled do věcí běžných, které my bereme jako samozřejmost....Fyziků jako on bylo v jeho době snad padesát.Chytla se ho média.A ta, co dovedou - už víme.Otcem atomové pumy nebyl, jak to chrlila média tehdy, ani náhodou.Nebýt E.Fermiho, nikdy nespatřila světlo světa.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter