Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Help Totemáci
Autor: Path Adamski3 (Občasný) - publikováno 8.5.2013 (21:11:12)
Chci vaše hlasy, chci vaše body
chc doporučil a chci do časopisu
cejtim se flustrovaná - lidi mi říkají že neumím psát
ale já chci umět psát 
pomocte mi 
a dejte mě do totem časáku má díla
co čekají na vaše D, najdete pod mým nickem 
Path Adamski.
Jsem dobrá básnířka a chci vaší charitu.
Pomocte mým dílům se zviditelnit!
Trpím depkama - život se mi hroutí
ale táta co mě bil lže - nejsem nicka
a vy mi pomůžete se zviditelnit a udělat si reklami
doporučujte mě !!!!!! jste tu pro mě!!!!!!



Poznámky k tomuto příspěvku
Path Adamski (Občasný) - 8.5.2013 > .ako dobre vedieť že existuje šašo, ktorý robí reklamu pre mňa zadara...ha!- som ani nedúfala, že budem tak motivujúca-že si další debil dá námahu "pokrstiť sa " a prijať meno božie.
*
zábavné
<reagovat 
 Path Adamski3 (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski> Víš co je na tobě vtipný, že jsi na tom tak špatně že i toto bereš jako reklamu - tady nejsi na E55 nebo někde v košickym bordelu kde makáš -- tady ti tohle reklamu neudělá. Nemáš zač puso.
<reagovat 
 Path Adamski (Občasný) - 8.5.2013 > Path Adamski3> ježiš, pán moralista " kedlub " ty si sa znížil až k tomu??? po všetkých tých morálnych výkrikoch a kydoch ??????????????????????



*
kludne, miluj ma dalej-ako vravím, ty si to v rámci svojich excesov dotiahol tak daleko-že si v "komunikačnej izolácii "- a to je pre teba tak zúfalé, že prehltneš aj vlastné gule- len aby si ťa všimli---ale snaž sa dalej





*. ako som si všimla začínaš "vykrádať sám seba " ha
<reagovat 
 čtenář Nudim se - 8.5.2013 > Path Adamski> Vykrádat sám sebe - jak někdo může vykrádat sám sebe - své motivy, inspirace, metafory, způsoby jednání.
TY VÁŽNĚ TEN ROZUM ZNÁŠ JEN Z VYPRÁVĚNÍ OD CHYTRÝCH LIDÍ A NEBO ZMÍNEK Z TELEVIZE CO???

:-DDDDDDDD jsi k smíchu.
<reagovat 
čtenář elle - 9.5.2013 > Nedává smysl to komentovat.
Stejně tak nedává smysl to číst jako nedávalo smysl to napsat.

<reagovat 
Čtenář - 9.5.2013 > Souhlasím se čtenářem elle.
<reagovat 
djkfhidjfh (Občasný) - 10.5.2013 > souhlasim s timhle stavem (světa), jakože stejně nezměnitelná realita
Body: 5
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 10.5.2013 > jsi poetický deviant, doufám, že ti to alespoň přineslo sexuální uspokojení...
Body: 1
<reagovat 
čtenář 77 - 10.5.2013 > To je zvláštní: Ta slečna( paní)? Path je fenomén, lepí se na ni šoumeni - Hořčíci, "intoši" jako patafyzik, grafomani typu Egila....Asi fakt v ní je ukrytý" zlatý prut poezie".Zakládají se tady na ni alternicky - hodně je poznat kdo to píše-je to svérázný "kalfasovský - prvoplánový styl". Totem se stává žumpa, opravdu je to tak - díval jsem se na příspěvky v létech 05-07 ( než tady přišel "blbeček", co se neustále sprostě hádal stále s konfliktním Sklenářem.Ach jo,lidé jsou dobytek.Vždy je to stejné- co za něco stojí- dovedou pošlapat a zničit jen pro své nesmyslné ( a povětšinou bezvýznamné) ego.
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 22.5.2013 > Přemisťuji toto "dílo" do rubriky Odpadkový koš. A další napomenutí, Leviathane. A na upřesněnou: oficiálně jsi zabanovaný, nemáš tu tudíž žádná práva (tolik k tvým žádostem a vykonstruovaným "udáním").
<reagovat 
 egil (Občasný,Redaktor) - 29.5.2013 > Die Poesie ist tot> To případě dořeší policie. Nedávno podobnou kauzu úspěšně řešili na mém pracovišti. Kriminalisti při řešení podobných záležitostí za poslední roky dost pokročili, mají nové nástroje. Jsem už docela klidný - když to přepálíš, následky si poneseš sám.
<reagovat 
Čtenář - 1.8.2021 > twenty five years late lame supercroo clone
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter