Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co nám tu schází? Bílá noc nám tu...
Autor: mystik (Občasný) - publikováno 3.5.2013 (21:27:21)

* KARYA - BÍLÁ NOC * 

      a k tomu si dejte třeba vzkaz mládí, co to je?

      Ahoj, říkají to 1 větou:
                  říkají, že láska láká jako nezadržitelné tempo, mládí vpřed :-)  ♥ pro Tvoje mládí... ať už si sama o tom myslíš cokoliv, to je fajn :-) easy vede jako dobrota vede, a kyselost ve Vídni odměňují v restauraci Schnitzelwelt jen doneseným citrónem, prostě jak V+W co vznikli v Praze snadno proti zmrzlému ohavnému projevu stáří tehdá :-) Mějte se víc dokonale, než nedokonale, více chuti do žití než více hniloby, amen



Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 4.5.2013 > ..dobrá, dobrá.....jsem, jaká jsem, prostě mi nějak přišlo líto, že nemáš žádné komentáře, a že je to škoda, a proč asi tomu tak je....Ale zřejmě Tě to nijak netrápí, a mně nepřísluší nějak Ti radit , na to prostě nemám....Možná jsem upjatá a mohu působit jako "přísná soudkyně".Vynahrazuji si to svými obrazy, které mi takové vůbec nepřipadají, to kvůli "rovnováze"......Měj se krásně, občas si ráda něco z Tvých příspěvků přečtu, a nechám se inspirovat tím, na co stačím......
<reagovat 
Mima (Občasný) - 3.5.2013 > ...výjimečně krátký příspěvek, budu reagovat ale na ten předešlý, jako obvykle zahlcující neřízenou energií, které se nikdo nechytá, není to možné....., a není to nikoho chyba....Tak já se jdu kousek vrátit, třeba jsem ještě nezapomněla, co mě k tomu předešlému nenápadně napadlo.....
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 4.5.2013 > Mima> prosím nebuď tak upjatá a zdráhající se číst, jasně, nečti, není-li chuť na informace, nikdo Tě k nim nenutí, víš, jako ten delfín u Tebe je prostě geniální, ačkoliv tvrdíš, že se Ti tolik nevyvedl, jsi prostě svá a jiná vibrace a máš svůj způsob přijímání... jsi jen jako paní s kladívkem soudce, což v přínosu není dobré... když píšu o Karya, vžij se o odkazu, odkazu odkazu Karya :-) Připomíná mi osobně bělost anděla na procházce... nebo tak něco.
<reagovat 
 mystik (Občasný) - 4.5.2013 > Mima> oh bože vepiš si do paměti, že já nejsem óda na plevel a pro plevel, ty jsi prostě svá a jinde... agresívní strávení pozoruji víc u tebe... ptej se sama sebe, co snad je a co snad není v pořádku, lepší než průměr je průkopníček... nemyslím, že bys extra excelovala s dojmy v poznámce (chachachá)... :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter