Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč zemřeli? Tragická smrt 11 astronomů.Vše jen náhoda a nebo je zatím PlanetaX-Nibiru? (Má vlastní úvaha o planetě X-Nibiru)
Autor: guru1 (Občasný) - publikováno 20.9.2012 (15:12:32)

Proč zemřeli? Tragická smrt 11 astronomů.

Vše jen náhoda a nebo je zatím PlanetaX-Nibiru?   

(Má vlastní úvaha o planetě X-Nibiru)

 

 

Tento můj fejetón  věnuji památce oněm zesnulým  astronomům a vědcům , o kterých zde bude řeč

 

 

Prolog.

Bylo nebylo. Kdesi ve vesmíru  tak akorát v milosrdné vzdálenosti od Slunce díky, které je možný život v tajemné mléčné dráze, se nachází planeta se jménem Země. Tato planeta je tak nádherná, že se až tají dech. Svojí modrou provokativní  září  učarovává  našince jako hluboké , tajuplné modré oči krásné skandinávské ženy. Svým půvabem vás odzbrojí jako nahá bohyně Afrodita, která svou nadpozemskou přitažlivostí a půvabem své nahé božské krásy také  odzbrojila boha Poseidóna, který s ní  i mimo jiné bohy počal dva syny.  Tato planeta Země přitahuje pozornost všech co kolem ní na své vesmírné pouti proletí. Má ve znamení  kruh, v kterém je jako její symbol kříž. Ano kruh a kříž. A to je ten její hlavní problém. Tato planeta Země je už hezkou dobu osídlena civilizací co se považuje za rozumné bytosti a, kteří si říkají lidé.

 

Tito lidé se po celou svojí existenci točí v kruhu ( proto ten kruh ) a mají tam ze života kříž   proto symbol kříže ). Nedokážou se z toho kruhu po celá tisíciletí vymanit a ten svůj kříž nosí stále na svých vratkých zádech. A jak by taky mohli, když ona planeta je planetou lhářů a je osídlená početným houfem  lidských cizopasníků, co se svojí lží a lstivostí přiživují na ostatních soukmenovcích. Ano přídomek této planety je lhář a lstivost. Ptáte se proč? Vysvětlím.  

Bohu díky žili a žijí na této planetě i lidé co bojují za pravdu a nespadají do přídomku lhářů a lstivců. Tito lidé jsou obdivuhodní a jejich boj je odvážný, ale mají většinou smůlu. Pokud patří k nějaké elitě , která na něčem ve službách státu a lidstva  pracuje a na něco přijdou co by chtěli sdělit  i ostatním nic netušícím lidem, bývají většinou zabiti. Ale ano jejich vlastní  lidská rasa je zradí a nechá je odstranit, aby nemohli lidem sdělit to co oni lháři chtějí držet pod pokličkou. To co Vám Vážení čtenáři budu popisovat není bohužel pohádka jak by jste si možná z mého úvodníku mysleli, ale holá skutečnost.  Už jste si za svou éru života  určitě na to zvykli, že různé lidi co se stanou býti nepohodlnými jsou odstraněni. Většinou to bývá atentát jako v případě prezidenta  J.F Kennedyho, v případě Martina Luthera Kinga a nebo Johnna Lennona, který byl svým vlivem  a odkazem na společnost jistým kruhům nebezpečný. Nebo jsou odstraněni pomocí náhody co vypadá jako sebevražda, jako byla odstraněna Kennedyho milenka Marilyn Monroe a nebo to je autonehoda jako v případě princezny Diany a jejího snoubence Doddyho Al-Fayeda. Princezna Diana byla nepohodlná, neboť se zamilovala do muslima a chtěla se kvůli němu nechat rozvést. Což by znamenalo pro konzervativní Anglii a královskou rodinu nepřípustnou katastrofu a pohanu. Nehledě na to, že už  mezi Amerikou a Anglii probíhaly přípravy na válečné tažení proti muslimskému světu.

 To jsem Vám  chtěl popsat jen tak na okraj než se dostaneme k našemu hlavnímu tématu o tragických nehodách jistých vědců, astronomů, kteří také pracovali ve jménu  lidstva pro státní observatoře a NASA, ale jelikož asi přišli na něco co chtěli někde mimo onu  pokličku publikovat, tak tragicky zemřeli. A nebo to vše je jen  náhoda? Třeba zde na Zemi máme nějakou zvláštní neprostudovanou energii co nám zabíjí některé  lidi, když se spustí jiným směrem než kam jim to jejich chlebodárci a státní dozor dovolí. A nebo?  Svůj úsudek  si Vážení čtenáři udělejte po přečtení mé povídky  sami.

 

 

 

 

 

Drama.

 

Zde Vám vyjmenuji a krátce popíši  ony astronomy a vědce co „ tragicky zahynuli“. Seřadil jsem je  chronologicky s datumem jdoucím po sobě  a připojil jsem ke každému odkaz na článek z novin kde se o tragické smrti každého z nich píše.  Na konci mé povídky zveřejním ještě video, které jejich práci na planetě X potvrzjuje a kde jsou znova všichni zesnulí vyjmenováni.

Jak jsem už nařkl tak tito vědci a astronomové pracovali na různých vládních programech a na různých observatořích. Někteří z nich pracovali také  u NASA na programu Cassini a zabývali se výzkumem planet, hvězd, asteroidů, planetyX -Nibiru a výzkumem magnetického pole  planet , jejich garvitací a působení na okolní planety

 

 

 

Astronom Dr. Marc Arnold Aaronson  tragicky zemřel ve čtvrtek dne 02.05.1987  

Dr. M.A.Aaronson byl údajně rozdrcen mezi dveřmi 150 tunového teleskopu. Zabýval se tzv. temnou hmotou ve vesmíru, asteroidy blížícími se k Zemi,studoval  komety a také se zmiňoval o planetě X,  nebo-li  červeném trpaslíku co byl v roce 1983 poprvé objeven a dán do spojitosti s planetou X-Nibiru,která se má údajně letos opět vrátit.

 http://www.nytimes.com/1987/05/02/us/marc-a-aaronson-astronomer-killed-by-revolving-dome.html

 

 

 

 

 

Astronom Dr. Eugen Shoemaker tragicky zemřel v pátek  dne  19.07.1997

 Dr. E. Shoemaker  zemřel při autonehodě, když se čelně srazil s protijedoucím vozidlem. Jeho žena    (která byla s ním ve vozidle a, která byla spoluobjevitelkou komety Shoemaker Levy9 )byla těžce zraněna a on byl na místě mrtev, ale viník nehody přežil. Dr. Shoemaker se svojí ženou  objevili  v roce 1993 kometu, která v roce 1994 narazila do Jupiteru.  Bylo to vůbec první kometa, která byla kdy pozorována při srážce s jiným tělesem. Tato kometa byla po něm pojmenována jako kometa Shoemaker Levy 9.  Také studoval velmi exentrickou planetku zvanou Eros, ke které NASA poslala v roce 2000 – 2001 satelit, aby prozkoumal její povrch. Zajímavé je, že  letos  10 a 13.září byl zpozorován blesk –výbuch něčeho co narazilo do Jupitera. Tvrdí se, že to byl meteorit, ale spekuluje se, že by to mohlo být způsobeno i něčím větším co v předvoji žene meteority a co se řítí do naší sluneční soustavy. Sleduji to, ale zatím jsou vše jen spekulace.

http://www.deseretnews.com/article/573115/Astronomer-Eugene-Shoemaker-dies-in-car-crash.html?pg=all

 

 

 

 

 

Osudný den ve francouzských Alpách.

Ve čtvrtek dne  01.06.1999 tragicky zemřelo ve francouzských Alpách 20 lidí, když se s nimi zřítila kabinková lanovka z 80–ti  metrové výšky. Bylo mezi nimi  5 radioastronomů z Astronomického ústavu IRAM  a pracovníci observatoře .Soukromý stroj vezl astronomy a pomocný personál na vrchol 2600 m. vysoké  hory na  observatoř, kde měli všichni  po celý jeden týden pozorovat teleskopem nějaké těleso. O jaké těleso šlo se mi nepodařilo zjistit. Měli pozorovat oblohu, a vzdálené objekty. Chystali se tam zůstat celý týden, ale těsně po 20-ti minutách jízdy na horu spadla jejich Lanovka z 80-ti metrové výšky na zem. Pád z 80-ti metrů do údolí nikdo z nich nepřežil.
Spolu s vědci v kabince lanovky byli i stavební dělníci, úklid posádky a telefonní technici. Mluvč z kanceláře místní  prefektury  řekla, že šlo o10 zaměstnanůi  observatoře , 5 vědců z IRAM Astronomického ústavu a o zaměstnance telefonní společnosti  z Marseille. Údajně sloužila tato lanovka jen pro pracovníky observatoře.

http://www.cbc.ca/news/world/story/1999/07/01/cablecar990701.html

 

 

 

 

Astronom, arecheolog  Dr. Robert S. Herrington  zemřel  za záhadných okolností ve čtvrtek dne  22.05.2008.

Příčina jeho smrti  je záhadou a nebyla nikde publikována.  Jeho soukromá laboratoř kde měl veškeré své údaje o pozorování planety X, a veškeré výsledky své práce vybuchla .

 Dr. R.S.Herrington údajně  potvrdil správnost planety X, která se blíží do našeho slunečního systému. O tom, že se nebezpečně blíží napsal jako první veřejně článek, který zveřejnil  jak na internetu tak i v lokálních médiích. Psal o planetě X , jejím návratu do naší sluneční soustavy v roce 2012 a jejím dopadu a vlivu na naše Slunce a naše magnetické pole. Byl hlavním astronomem US Natural Observatory. Po té co zveřejnil první článek a chystal se za nedlouho  zveřejnit  pro veřejnost svou druhou práci o planetě X, zemřel dva dny před onou  chystanou se  publikací za velmi záhadných okolností, kdy jeho laboratoř vylítla pravděpodobně i  s ním do vzduchu. Mimo jiné spolupracoval se spisovatelem Zechariou Sitchinem, který o planetě X -Nibiru psal s odkazy na sumérskou civilizaci.

http://yowusa.com/planetx/2008/planetx-2008-05b/1.shtml

http://cyber-space-war.blogspot.de/2011/06/planet-x-and-mysterious-death-of-dr.html

http://reinep.wordpress.com/2012/03/03/the-mysterious-death-of-dr-robert-harrington-and-his-discovery-of-planet-x/

 

 

 


Astronom Dr. Kevin Beurle  tragicky zemřel v pátek dne 29.05.2009

Dr. K.Beurle  byl  zabit při letu balónem v Turecku  kde bylo 9 osob, ale on jako jediný nepřežil . Byl hlavním astronomem a projektantem u NASA a vedl výzkumný projekt NASA Cassini. Tento projekt Cassini se zabývá  výzkumem anomálních změn v hlavním Jupiterově pásu a v Kuiperově pásu.  Byli tam zjištěné anomálie, o kterých The Science a NASA napsala jen krátký článek, který nic blíže nespecifikoval s odůvodněním, že se na výzkumu dál pracuje.Tento projekt NASA Cassini pátral údajně i v oblasti popsané zesnulým Dr. Herringtonem, který identifikoval planetu X-Nibiru.  Dr. K.Beurle taky právě proto  se zesnulým Dr. Herringtonem, o kterém jsem výše psal  spolupracoval.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2456114/Dr-Kevin-Beurle-dies-in-hot-air-balloon-crash-in-Turkey.html

 

 

 

 

Astronom Dr. Walter R. Steiger  tragicky zemřel v neděli dne  06.02.2011

 Dr. W.R.Steiger zemřel při jízdě na skútru i přesto, že měl přilbu nepřežil. Druhý řidič, který do něho narazil samozřejmě přežil. Dr. W.R.Steiger byl pracovníkem Institut of Astronomy – University of Hawaii stejně jako dr. Richard Crow ,o kterém píši níže, neboť zemřel až letos v květnu.

Je to náhoda, že dva spolupracovníci stejné observatoře jsou nyní mrtví?  Dr. W.R.Steiger byl profesorem fyziky a astronomie .Byl také zakladatalem UHH astronomického programu na observatoři na Hawaii. Spolupracoval na článcích o planetě X.

http://www.hawaiinewsnow.com/Global/story.asp?S=13983752

 

 

 

Astronom, Ufolog Dr. Richard Crowe tragicky  zemřel v neděli dne  30.05.2012

Dr. R.Crowe byl zabit při autonehodě, když údajně vyjel se svým Jeepem ze zatáčky a spadl do srázu. Dr. Crowe údajně ze svého Jeepu při pádu zeskočil, ale byl jím při seskoku zasažen. Zemřel při převozu do nemocnice. Pracoval ve stejné observatoři jako výše popsaný a taky zesnulý Dr.W.  R.Steiger a zajímavé je, že tragicky zahynul rok po tragické  smrti svého kolegy. Náhoda?

Dr. R.Crowe vydal 47 publikací o změnách hvězd a o Ufologii. Sám studoval UFO a také se podílel na článku o planetěX, kde napsal, že se v jejím případě jedná o spojení s jinou mimozemskou civilizací.

http://hawaiitribune-herald.com/sections/news/local-news/uhh-astronomy-professor-dies-rollover-jeep-crash.html

 

 

 

Náhoda, že všichni zemřeli skoro ve stejné dny? Všimněte si, že to byly tyto dny čtvrtek, pátek a neděle.  Dle mého  úsudku se buď jedná náhodu  a nebo oni zesnulí  vědci objevili něco,  co se na nás blíží a s čím chtěli jit na veřejnost, aby jí varovali.  To by samozřejmě ohrozilo zájem a  bezpečnost státu a proto byli odklizeni. Zajimavé je, že ve filmu od Rolanda Emmericha 2012 je  ukázáno o úmrtí vědců to samé. Jistý Charlie tam ukazuje onomu spisovateli co se na konec s rodinou zachrání, že vědci co chtěli říct lidem pravdu o blížícím se konci světa, že  byli zabiti. Jaká pak to náhoda, že? Třeba nás oni tvůrci toho filmu chtěli také na něco upozornit. V každém díle je cosi zakódováno a jen všímaví lidé pochopí o co jde.

 

 

Má úvaha o planetě X – Nibiru.

Co je to tedy ona planeta X, o které se tak všude  protichůdně píše? Co je to za objekt kvůli ,kterému se mlží, manipuluje a možná i  odstraňují někteří lidé?  Věděli o ní už Sumérové, Egypťané, Babylóňané, Toltékové a Hoppi. Sumérové  tvrdili, že je to planeta odkud přišli naši stvořitelé Annunakové. Egypťané a Babylóňané z ní měli strach a tvrdili o ní, že nese zkázu. Toltékové a Hoppi tvrdí, že odtamtud pocházejí oni bohové co navštěvovali dávné civilizace a učili je pokroku. Tím se shodují s verzí od Sumérů.  Je to, ale  vůbec planeta, a nebo je to něco úplně  jiného?  Proč se má očekávat dle nekterých civilizací letos v roce 2012 její návrat?  To je to co mě velmi zaměstnává  a nyní Vám sdělím mou úvahu, kterou jsem rozdělil na 2 teorie.

 

 

 

Teorie číslo 1.

 

Planeta X-Nibiru, Nemesis, Hnědý trpaslík, Hercolubus a Marduk. Ano všechna tato jména ona tajemná planeta má. Proč tolik jmen? Asi proto, že nikdo přesně netuší o co vůbec jde. Jen jedno je jisté, že to budí respekt a strach a, že o ní dávné civilizave věděli. Co vůbec znamené Nibiru a co o ní napsali jako první Sumérové. Oni tvrdili, že to byla domovská planeta našich stvořitelů a, že Nibiru značí planetu kříže a také znamená přechod. A vida první náznak, který se Vám svou myšlenkou pokusím vysvětlit. Planeta křížující a planeta přechodu. Takže co se má letos v prosinci udát? Galaktická rovnodenost po 26000 letech. Slunce, Země, Jupiter, Mars, Venuše, Merkur a Ceres budou stát dne 21.12.2012 v jedné rovině se středem Mléčné dráhy. V tom středu Mléčné dráhy je také černá díra, která bude také ve středu. Do toho se vloží 13 znamení Ophiuchus česky Hadonoš . Nostradámus to ve své ztracené knize popisuje takto. Ve Ztracené knize Nostradama nalézáme následující. Dne 21. prosince 2012 se budeme nacházet v konstalaci souhvězdí Hadonoše (Ophiuchus), ve třináctém znamení zodiaka. Ten je znám jako nešťastné znamení. V této době se bude střelec (Sagittarius) dotýkat svým oštěpem přímo centra Mléčné dráhy (Leviathanu). Tím vznikne jakýsi kříž co protne Galaktický rovník. Už chápete?

Nibiru planeta křižující a přechodu. Ten kříž by mohl být návod. Takže se buď jedná o to  něco co díky onomu protnutí a Hadonošově konstalaci vzejde z onoho středu Mléčné dráhy a její černé díry, o které jsem psal už výše a, která se také nazývá kolébkou Galaxie. To něco může být cokoliv. Tady nechám hrát naši fantazii, neboť bychom mohli najít spoustu spekulací a nedostali bychom se nikam. Nicméně je,ale zajímavé to srovnání planety X-Nibiru jako kříž a přechod. Tady bych se rád zastavil. Všichni esoterikové a i jiní lidé cítí nějakou změnu. Na to upozorňovali taky Máyové, Hoppi, Toltékové a Ying a Yang. Všichni se shodují, že lidstvo přejde jakýmsi přechodem ke změně do vyšší dimenze. Když vezmeme v úvahu, že nikdo neví co ona černá díra ve středu Mléčné dráhy vůbec je a co z ní může vyjít, tak ani nemůžeme vyloučit, že z ní nic nevyjde. Nostrádamus mluvil o jakém-si paprsku, který  díky tomu, že Střelec vystřelí přímo do centra Mléčné dráhy na onu černou díru z ní vzejde a nás změní. Co by to mohlo být nevím. Ale kdyby to byl třeba Gama blesk tak ten by nás zničil. Takže si myslím, že z toho středu může vzejít cokoliv, třeba i Nibiru, který tu sehraje nějakou roli. Vždyť Máyové, Toltékové a Hoppi očekávají návrat bohů a oni jim prý slíbili, že se vrátí. Tak proč by to nemělo být třeba tohle? Ano vím je to spekulace spousta lidí na nějaké UFO nevěří, ale co, když se  onoho dne 21.12.2012 stane třeba právě to co nikdo nečeká a s čím nikdo nepočítá? Já na návrat mimozemšťanů věřím a taky na odkazy jiných civilizací o, kterých dnešní věda tvrdí, že to jsou  mýty. Já je považuji za pravdivé kroniky, které tu pro nás byli od nich zanechány,ale to je můj názor.

 

Osobně si myslím, že Nibiru by mohla být i mimozemská loď.

 Oni Annunakové samozřejmě řekli Sumérům, že pocházi z Nibiru, ale co když, se nejedná o planetu, ale o ohromnou mateřskou loď v kulovitém tvaru. Nedávno jeden vědec z NASA řekl, že budoucnost vesmírných lodí je v kulovitých tvarech, neboť jsou přizpůsobivější gravitaci a tím pádem rychlejší. Takže NASA na plánech  takovéto kulaté vesmírné lodi pracuje. Proto by  i Nibiru mohla být teoreticky mateřská loď na, které sídlí ona civilizace, co nás dle odkazu Sumérů navštívila a stvořila. Už jsem psal, že černé díry mohou sloužit jako průchod do jiné dimenze a nebo času. Tak co kdyby Nibiru využila tohoto Galaktického zarovnání a onou černou dírou prošla a nebo vyšla? Možná to z ní jako fikce, ale snažil jsem se zde v první úvaze o Nibiru vysvětlit svojí hypotézu díky tomu, co o Nibiru Sumérové napsali a to, že je to křižující planeta  a planeta přechodu.  To by vysvětlovalo onen posun nebo-li přechod lidstva do jiné dimenze, o které se hodně jako o změně v prosinci 2012 hovoří. Jak by to, ale mělo proběhnout a je-li to pravda na to si musíme počkat. Já jen nad těmito věcmi přemýšlím, hledám odpovědi, spojuji si spousty informací dohromady, hledám v v knihách o dávných civilizacích a snažím se Vám něco sdělit.

Netvrdím, že jsem správně, ale jen cítím, že jen tak pro nic za nic nás různá proroctví na prosinec 2012 neupozorňovaly. Mohou se mýlit ano proč né a nebo ta změna příjde postupně během příštího roku, to taky může být, ale proroctví a Galaktický úkaz co se děje jednou za 26000 let určitě nějaký význam a nebo dopad pro nás má. O tom jsem přesvedčen a taky vím, že se prosinec 2012 netýká přímo konce Máyského kalendáře, ale právě této události, o  které se nikde moc nepíše. Proč asi? Je tak bezvýznamná? A nebo si někdo nepřeje, aby si s tím lidé dali i jiné věci dohromady? Nechme se překvapit. Mimochodem jsem našel ještě jednu zajímavost a sice, že se Stonehenge nazývá taky jako plán ABIRI. Nezní to tak trochu příbuzně jako NIBIRU? Víte, že Stonehenge taky znamená jakési hodinky světa a, že je podobný Aztéckému kalendáři co letos v prosinci končí? Taky se poukazuje na to, že pyramida  v Chitzen Itza v Mexiku a Stonehenge si jsou velmi podobní a mají stejný význam na, který ještě nikdo nepřišel.

 

Teorie číslo 2.

 

Sumérové znali planety Neptun a Pluto.  Oni počítali do naší sluneční soustavy i Měsíc a Slunce.  Proto byla jejich sluneční soustava s 11-ti planetami. Nicméně tvrdili, že Nibiru je naší 12-tou planetou. Tady jsem začal přemýšlet. My dnes máme v naší sluneční soustavě planet 8.  Merkur, Venuše, Země, Mars, Jupiter,Saturn, Uran to je 8.  Pluto byl mezi planety uznán až v roce  2006 jelikož je uznáván  jako trpasličí planeta a jako Plutoid.   Dalším objektem byla v roce 2006 do naší sluneční soustavy zařazena planetka Ceres-také trpasličí planetka. To nám dělá číslo 10. K nim se přidal v roce 2005 Eris což je taky trpasličí planetka - Plutoid. To nám dává číslo 11. Takže máme v naší soustavě 11 planet a planetek.

Sumérové však tvrdili, že máme také 12-tou planetu Nibiru. Tak se ptám kde je? Co to je? A začal jsem uvažovat.  Média hovoří o planetě X-Nibiru jako o hnědém trpaslíku a nebo červeném trpaslíku. Proč mění ty barvy mi není známo a nechci nad tím ani přemýšlet. Zajímavé, ale je ten název trpaslík. Sitchin psal, že Nibiru je údajně 5 krát větší než naše planeta Země. To jsou jeho údaje. Tak proč píší o trpaslíku. V tom případě je naše planeta v poměru k Nibiru také trpaslík.  Pak jsem si, ale vzpoměl, že Marduk znamená taky Jupiter a, že Jupiter je taky nazýván Velkým otcem a bohem mezi naší soustavou. Aha, Marduk. Ale tak byla také nazývána planeta Nibiru. Co to tedy znamená. No asi bude pravda někde uprostřed. A tak mě došlo, že jsem v médiích  četl o planetě X-Nibiru , že by měla být za Plutem a, že se blíží k Jupiterově Kuiperově pásu. Aha řekl jsem si tady přihořívá a začal jsem opět přemýslet. Marduk, Jupiter neustále stejné názvy i když dávané různým tělesům. A co když je v tom něco zakódováno? Taky jsem si vzpoměl, že onen zesnulý Astronom Dr. Kevin Beurle  pracoval na anomáliích co se týkají Jupiterova pásu v projektu NASA zvaném Cassini. Tento projekt opravdu zkoumal anomálie, které se tam dějí.

 

Jak už jistě víte je Dr. K.Beurle mrtev. Tragicky zahynul jako ti ostaní. Ale co když planeta X-Nibiru a jejich výzkum různých anomálií mají souvislost?  Co když opravdu objevili něco co ony anomálie v okolí Jupitera způsobuje? Toby taky nasvědčovalo tomu o čem se taky spekuluje a sice, že ony anomálie počasí zde na Zemi jsou způsobována přibližováním se planety X-Nibiru, která svou gravitací působí i na Slunce, které se taky chová abnormálně. Klidně může být pravda někde u prostřed, ale mě ta věc smrdí. Něco na těch úmrtích, anomáliích na Jupiteru, změnách počasí na Zemi, změnách na Slunci, poruchách satelitů apod asi je.  Prostě se o něčem ví co je nám ještě utajováno. Možná slovo a význam planeta X-Nibiru má zcela jiný význam a nebo znamená úplně jiné nebezpečí. Nebylo by to poprvé co by někdo tahal lidi za nos a vedl je na falešnou stopu, hlavně ať se jim zamotá hlava a pátrají špatným směrem. Nezapomeňte, že jsem dal v úvodu svého díla naší planetě přídavek planeta lhářů. To proto, že se nám lidem neustále lže.

Taky jsem si před pár týdny uschoval na počítač do záložek  článek z yahoo.com o anomáliích v Jupiterově okolí a dopadu na naše slunce. Když jsem ho teď chtěl jako odkaz použít byl onen článek vymazán. Prostě nelze najít. Náhoda? Vím jen, že se tam psalo o těchto třech tělesech, které jsou v Kuiperově pásu a, že tam byli zjištěny anomálie. Jedná se o  Quoaor,Orcus a Sednu.

 

 Quoaor je transneptunické těleso planetka  obíhající kolem Slunce v Kuiperově pásu.

 

Orcus je planetka, objekt v Kuiperově pásu a byl zkoumán taky tragicky zesnulým Dr. K. Beurlem o,kterém zde píšu.

 

 Sedna  je planetka - transneptinické těleso dosahující velikosti dvou třetin Pluta a pohybuje se v tzv. odděleném disku po velmi výstředné dráze naší sluneční soustavou. Pohybuje se výstředně!!!

 

 To by to něco mohlo znamenat co nazývají planetuX-Nibiru a nebo trpasličí planetu co nás má letos ohrozit. Těch náznaků o trpasličí planetě a roku 2012 bylo v médiích napsáno dost. Jisté je, že se zde jedná o velmi exentrické planetky co vykazují jisté anomálie. To taky zkoumala NASA v projektu Cassini kde pracoval Dr. Beurle. Dle mého by tady odtud mohlo přihořívat a naznačovat to ono potencionální nebezpečí fenoménu  prosince 2012 a planetyX-Nibiru.  Je to, ale jen má doměnka a doměnka zůstane doměnkou.

Nejsem studovaný astronom jen se snažím myslet a o různé věci se zajímat. Zde bych chtěl také uvézt, že 10. a 13. září byl Jupiter  atakován nějakým tělesem a způsobilo to takový záblesk, který byl zpozorován i amaterskými astonomy ( odkaz sdělím na konci díla  ). 

 

Náhoda, že právě letos v září něco atakuje Jupiter. A zase ten Jupiter a vše co se kolem něho točí. Více k tomu nemám co dodat. I Vy můžete teď přemýšlet a mít oči otevření směrem na oblohu.

Hlavní obavou zde je, že Jupiter a ostatní planety se dne 21.12.2012 při Galaktickém zarovnání přiblíži nejen ke slunci, středu Mléčné dráhy, ale k nám. Víme co to může spůsobit? A co Jupiteruv pás a pás Kuiperův? Co když on gravitace a působení toho sjednocení planet gigantů něco způsobí? Vždyť sama NASA přznala na BBC, že  o vesmíru víme jen 4% .  Může to tedy někdo vyloučit? Né nemůže.

 Vy sami se můžete na  tuto událost a postavení planet podívat na sky.map kterou najdete  na google. Tento program se dá i stahnout do mobilu. Hlavně si tam můžete sami zadat libovolné datum seřazení planet, tedy i 21.12.2012. Je to dobrá věc a hodí se věřte mi.

 

Epilog.

 

Myslím, že na celé té věci o planetě X –Nibiru něco je. Jak jsem už výše popsal ať si sám každý  učiní o smrti onich vědců  svůj názor.  Já jen o tom chtěl napsat a vzdát  jim tak tímto svůj hold, neboť pracovali pro lidstvo a na něco určitě přišli.

 

Nepovažuji také za náhodu, že se v Norsku v v horách Spitzbergy v roce 2010 dostavěl obrovský  komplex-bunkr pro zachováni lidského rodu. Byly tam umístěny semena rostlin, obilí, i jiných důležitých osiv, semena jistých druhů  zvířat a taky tam byla umístěna lidská spermobanka se vzory DNA pro zachování lidské populace. Že by opět náhoda a proč ten spěch před rokem 2012?

 

 Zde odkaz na  údajně jednoho norského politika, který varuje před příchodem planety X.

http://projectcamelot.org/norway.html#1

 

A pročpak si boháči  už od roku 2009 staví a kupuji bunkry? Že by měli tolik peněz nazbyt? To se mi v této nejisté době nechce věřit a taky vím, že boháči minci  nejprve třikrát  obráti než jí investují. Takže to bude asi ze strachu. Ale proč ten strach, když nás naši hodní politici uklidňuji, že se v prosinci 2012 nic nestane a nebo vědi víc než my?  Nebo nám začali být boháči najednou pověrčivý ?  Nó něco asi na tom všem bude. 

Zde odkaz:

http://bydleni.idnes.cz/apokalypsa-2012-bohaci-se-jiz-pripravuji-kupuji-si-privatni-bunkry-pyi-/stavba.aspx?c=A110523_171358_stavba_web

 

 

Konec roku se nám nemilosrdně blíží a odpověď jistě přijde. Začal jsem své dílo jako z pohádky bylo nebylo, ale sami vidíte, že se o pohádku nejednalo. My jsme už velcí a na pohádky nevěříme. A pokuď si někdo myslí, že ano a pohádkami nás krmí tak veřtě, že i v pohádce se končí „ zazvonil zvonec a pohádkám je konec “ . A to se stane i zde na Zemi. Přeji si za všechny co chtějí změnu k lepšímu, ať už brzy někdo zvonkem oním lžím a lživým vypravěčům pohádek  navždy odzvoní. Nechť si najdou oni prolhaní vypravěči nějakou jinou planetu s civilizací co jim bude naslouchat. Byl bych zvědav zda by vůbec nějaké posluchače našli.

Mějte oči otevřené a mysleme pozitvně. Přeji všem slunce v duši.  Guru

 

 

Zde odkazy:

Zde video, které poukazuje na  smrt vědců o kterých jsem psal  a souvislost s planetou X.

http://www.youtube.com/watch?v=fNYN9bhjC-8

Zde pro případ, že by nešlo to samé.

http://www.disclose.tv/forum/most-important-nibiru-video-planets-orbits-are-off-t77005.html

 

 

10. září byl Jupiter  zřejmě zasažen velkým meteoritem

http://theextinctionprotocol.wordpress.com/2012/09/13/jupiter-impacted-by-another-large-asteroid/

http://www.thetruthbehindthescenes.org/2012/09/11/explosion-on-jupiter-sept-10-2012/

 

 

článek s názvem co vědci vědí? Článek  zabývající  se i s jinými zesnulými či pohřešovanými vědci

http://omega.twoday.net/stories/592793/

 

 

Zde článek o hvězdě co pohltila svou  planetku

http://www.novinky.cz/veda-skoly/276731-astronomove-objevili-hvezdu-ktera-pohltila-svou-planetu.html

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 20.9.2012 >
Body: 5
<reagovat 
 guru1 (Občasný) - 21.9.2012 > Věza> Děkuji Vězo za hodnocení.
Guru
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter