Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PŘEDČASNÁ EJAKULACE
Autor: JanaM (Občasný) - publikováno 25.7.2012 (15:37:38)

Předčasné ejakulaci se zavedl nový termín: sexuální dysfunkce!

Pláču s muži.

Kdo vnutil vaší přirozenosti slůvko „nemoc“?

Proč cosi přirozeného měníme pojmy v „nemoc“, chorobu, neduh?

Není náhodou ejakulace pro ženu odměnou? Jakákoli? Nevím, jak pro jiné ženy, ale pro mě je to pocta. I ta předčasná, ejakulace. Protože vím, že vzrušuji … zase se mi vybavil Tankový prapor, rotný Dany Smiřický a Janinka Pinkasová … tuto scénu mám ráda. Touha veliká, vzrušení ještě větší … není přece většího vzrušení, než: to mé z Tebe …

Není náhodou ejakulace pro ženu odměnou? Tak jako pro muže její orgasmus? Když žena sténá rozkoší, přivedena k němu?

Proč to tak kdosi rozdělil?

Ten někdo, kdo toto takto pojmenoval, se asi nechal inspirovat přírodou, primáty všeobecně: že v přírodě má sexualita funkci pouze prokreační. Slouží k předání genetického materiálu a tím to hasne. Slouží jen k plození potomstva, teda čím rychleji samec nechá splynout svou pohlavní buňku s tou samičky, čím rychleji si to odsouloží (čtěte i odslouží :-) ) tím rychleji může samici opustit a vyhnout se tak případnému nebezpečí. Třeba sežrání.

Jenže člověk si sex povýšil. Na milování. Nám lidem jde při sexu málokdy o početí. Kór, když už máme splněno, a všude kolem nás to líce a křičí. Milování máme na radost, něhu, rozkoš, souznění … a ukončujeme ho orgasmem! Rychlý, pomalý, předčasný, slabý, silný – ale orgasmus vždycky, chceme. Vyvrcholení touhy a rozkoše, soulože a milování to jest, u lidí, stav předpokládaný a chtěný!

Samička v přírodě, a fakt nemyslete teď na milující se ženu v přírodě, v seníku, na louce, v lese, ale tu zvířecí samičku, orgasmus nemá. Takže ani neví, že ho může chtít. Vůbec neví co to je. Ouou … I když … i žena ho v přírodě někdy nemá, chce to prostě klid. Pro oba. Taková představa myslivce s flintou na rameni a pérečkem za kloboukem, nic moc, teda.

Toto primáti neřeší. Takže ještě pořád jsem nepochopila, proč to srovnání s nimi …

Samec, z přírody, vyvrcholení má, na rozdíl od té samičky, sic rychlé, tedy předčasné, ale nikdo z přírodovědců ho nenazývá „nemocným“. Ještě pánové přírodovědci, zašití s roštím na hlavě v chrástí, rychle montují kamery, chystajíc se těch pár minut natočit jako raritu. A muži dysfunkční! No, je fakt, že ta rychlost zas má ochranný význam: zkracuje dobu, kdy mohou být pár, on, či ona, napadeni nepřítelem v situaci, kdy se může těžko bránit, nebo dokonce utíkat. Ale v člověčí říši se to ohrožení taky někdy děje. Natáhnout kalhoty za tři sekundy, taky žádná sranda! Ale muž „nemocen“; samec zvíře pochopeno. Tak opravdu nevím, čím vědci a mudrové měřili, když vyřkli „moudrost“.

No, podle mě není „dysfunkce“ dysfunkce. Je to radost a těšení se na sex a na ženu a na proniknutí. Připomínám opět Danyho a Janinku. Citovou a citlivou vnímavost, stupeň, máme přece každý na jiné úrovni. Tomu, kdo toto nazval, takto nepodařeně, bych metál nedala. A slovo „léčba“ prosím, ani nevyslovovat! Měřit muži čas, od začátku k ejakulaci, a že jako pod dvě minuty je to „nemoc“ , je urážející. Díky bohu, že nám ženám ještě takový čas nikdo nevyměřil, neb já bych byla asi, až do konce života, nejspíš už nadobro, bez orgasmu, ovlivněná vědomě i podvědomě bludem.

Fakt vám toto zaškatulkování závidět nemusíme.

P.S. Pánové, jsem na vaší straně :-)






Poznámky k tomuto příspěvku
kranad=fernet (Občasný) - 22.7.2012 > roztomilý moravismus to "kolem líce".

Jinak si klikni u neandertalcova archívu na obrázek poslední, k 31.7., něco jsem tam napsal. Rozvití tématu.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 25.7.2012 > Kranad> 

Marně hledám co teprve bude-zkus prosím jiný datum,ať můžu ukojit svojí zvědavost-díky


<reagovat 
čtenář sněhulka - 25.7.2012 > Nemohu jinak než souhlasit..Je to přirozenost. Pro tuto dobu.To zas nějakej erótickej průmysl se snaží útočit na mužovo sebevědomí.. a peněženku! Taková manipulace, jak ve všem!

Ale pánové by se mohli i tak ..naučit.. oddálit. A my, ženy, si trochu pospíšit..:D , abychom se setkali...by bylo super,ne?

<reagovat 
JanaM (Občasný) - 25.7.2012 > Super řečené:-) Usmívám se tu:-) Díky za návštěvu a koment:-) na 1*
<reagovat 
Čtenář - 25.7.2012 > dej si mokrý hadr na hlavu
<reagovat 
JanaM (Občasný) - 25.7.2012 > Já? :-)))
<reagovat 
 kalice (Stálý) - 25.7.2012 > JanaM> Ne ty, čtenář. Káplas mi do noty :)
<reagovat 
 JanaM (Občasný) - 25.7.2012 > kalice> kalice, díky :-))) .. za návštěvu, za koment.

Vím, já dávám všude smajly ... ale když já se furt směju ... nežeru život na fest :-)) - to pro ty, co maj na smajly alergii :-))
jjj, dám si hadr na hlavu, jj :-D :-D předem :-)))))
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 27.7.2012 > checht... jo, máš u ženy vzácný náhled a názor ;o)
<reagovat 
 JanaM (Občasný) - 28.7.2012 > Skafloc> Tož fajn, no :-) díky za zastavení :-)
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 30.7.2012 > JanaM> Tož fáň ;o) Morava? Odkud? ;o)
<reagovat 
JanaM (Občasný) - 31.7.2012 > Tož ba :-)) Morava:-))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter