Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Počasí
Autor: Sáša (Občasný) - publikováno 20.1.2003 (22:26:07)
Je krásné jarní počasí. Všude je mokro, vždyť sníh zmizel teprve nedávno, tráva je tmavě zelená a jen nesměle se ukazuje světu, není kousíčku země bez bláta, staré panelové domy slabě zahřívá sluníčko a nad tím vším se klene nádherně modrá obloha. To je ta krásná jarní nálada, plná optimismu a blížícího se tepla. Už chápu, proč kdysi dávno lidé slunce vítali s takovou radostí a obřadností. Ale té dnešní pravé jarní náladě cosi chybí, něco tu nehraje. Lidé přece! Starší manželé si vyrazili na svou první procházku, ze školy se děti ženou rovnou domů, aby za chvíli mohly obsadit všechna ta hřiště a prolézačky, mladý soused venčí psa a krouží kolem domu naproti, čeká až vyjde jedna dívka, aby ji mohl náhodou potkat. Je to ta krásná nálada, kdy zima odešla, ale ještě nic nekvete, kdy už není sníh, ale ještě není úplně sucho, kdy už není pod nulou, ale lidé ještě nosí teplé bundy a rukavice. Je krásné jarní počasí, škoda jen, že je leden…


Poznámky k tomuto příspěvku
Kapucín (Občasný) - 21.1.2003 > Asi to měly být domy, ve 2. řádku, ne? :o)
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 21.1.2003 > Kapucín> No jo, ono je to nebezpečně blízko sebe. Děkuji
<reagovat 
barlach (Občasný) - 23.1.2003 > Mně to přijde docela hezké - čekal jsem na konci něco strašně filozofického a on napíše, že v zimě není zima :o) Jen bych měl takovou malou výtku - myslím,že ten co venčí psa by měl čekat na "děvče" spíš než na "holku".
Body: 5
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 30.1.2003 > barlach> Tak už je z ní dívka... Jinak děkuji za ohlas!
<reagovat 
barlach (Občasný) - 1.2.2003 > No vida :-) Líbí se mi,když mě někdo poslouchá!
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 5.2.2003 >

:o) Pekny.

Barlach a komu by se to nelibilo.:o)))


Body: 5
<reagovat 
princezna (Občasný) - 9.3.2003 > Poslední věta to zachránila! Člověk už se začínal nudit... máš pravdu, že je to téma aktuální, ve tvém podání dokonce úsměvné.
<reagovat 
 Sáša (Občasný) - 10.3.2003 > princezna> Děkuji mnohokrát. Ve své "domácí" verzi už jsem si ten střed trochu zkrátil, aby nestihl nudit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter