Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
vše velké, malým
Autor: spirálou dolů (Občasný) - publikováno 19.5.2012 (08:04:16)


 Leviathan (Občasný) - 20.5.2012 > JO-JO> Vypsat se? To je způsob terapie a terapie primárně souvisí a předpokládá nějaký psychický problém, psychiatricky řečeno rozvíjející se neurosu atd. I amatérské literární servery, mají být o tvorbě a nikoliv terapii. Dovolím si říci, že terapie v psychologické poradně nemá, co dočinění se psaním, které chci do veřejného pléna publikovat, a které publikuji na litrárním serveru, at je amatérský, či již předpokládá nějakou úroveň a stojí na selekci. JO-JO bylo by dobré si urovnat co je cílem tvé tvorby a tvorby vůbec, zda terapie (ale pak nečekej kladné ohlasy, smiš se i negativním postojem čtenáře, ať se ti stalo cokoliv), či odvěká touha člověka, jíž je nutnost něco tvořit, nějak se otisknout do materie kolem nás. Ač to svádí a dost lidí to spojuje v celek, tak mi věř, že vypsat se a tím se ozdravovat a činit případnou prevenci proti neurose atd. a lidská tvorba jsou rozdílné a spolu nesouvisí věci, ba naopak stojí proti sobě jako dle mého názoru přísné kontrasty, stejně jako umění a požadavek konzumu, který se jako nádor prosákl dnes do umění atd. Víš na jednom serveru jsem byl nazván za krutého člověka co není empatický, byl to liter tam se také všichni chodí vypisovat, ale ať literu pak neříkají amaterský LITERÁRNÍ SERVER, ale dají mu záštitu psychologických způsobů léčby a prevence proti patologickým změnám v projevu psyché. Každý autor co se chce jen vypsat musí předpokládat, že na serveru co je LITERÁRNÍ, neboli určen pro snahu a schopnost něco tvořit, s velmi tvrdou kritikou, at je jeho psychický stav a jeho osud jakýkoliv. Nevím zda je toto vypsání se, to je tvůj postřeh k této básni JO-JO, ale každopádně vím jedno, jako báseň je to příšerné. Jako terapie již ne, terapie nepředpokládá úroveň, literární formu, myšlenku. Terapie má své zákony v léčbě nikoliv stylu tvorby. Tak je to i s malířstvím malíř a člověk jemuž je řečeno at v rámci terapie maluje jsou rozdílné osoby, popudy jsou též rozdílné, a výsledky také. Umění je jiným produktem než produktem nutnosti nepodléhat psychickým tlakům v rámci psychologických problémů. Umělci mají své psychické problémy ano, ale neznám umělce co by si tvorbou ulevoval, tvorba jim nepomáhala proti problémům často je v nich stupnovala, ale přesto tvorba bylo trhnutím pohybem ducha- přečti si životopis geniálního umělce a naprostého podivína psychicky týraného přesto inteligentního genia Michelangella, a pak mě pochopíš, že mezi vypsáváním se a tvorbou je hluboká propast neslučitelnosti obou v celek.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Leviathan
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter