Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kedluben
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 31.5.2012 (12:33:43)
...a Honza se naklonil k Pepovi, rozplakal se a řek:
-Pepo, pojedeš se mnou do Prahy?
-Proč?
-Na návštěvu, ale návštěvu!Pudem z nádraží ke Koni a nazpátek,...a pořád brečel.
-Já už se do Prahy nikdy nedostanu, vykřikl a vytáhl kedluben a jak měl dásně ztvrdlý, zakousl se do něj,
ohlodal slupku a během vteřiny ho snědl.
-Teda ani sem nestačil popřát dobrou chuť, řekl Pepa.
-Trénoval sem to na kostech, to víš, vytrhali mi všechny zuby, na nový nemám, tak sem si musel nějak poradit...
-Do tý Prahy s tebou jedu, ale mam jednu podmínku.
-A co?
-Že si do vlaku koupíme tašku flaškovýho a ňákej salám.
-Všechno zařídím, po šichtě se domluvíme, řekl Honza.
-A nebreč, vidíš že s tebou jedu.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář anonym - 31.5.2012 > Kde na tohle lidi berou čas?
<reagovat 
čtenář čtenář - 31.5.2012 > Proboha proč má někdo potřebu psát takový sračky!!!!! Hanba nám pozérům!!!!!
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 31.5.2012 > čtenář> tak se jdi vy a uleví se ti.
<reagovat 
 čtenář já - 31.5.2012 > čtenář> takk proč to čteš?
když na to tak koukám máš pravdu, ale je to jen na tobě jestli to přečteš................................
<reagovat 
 čtenář čtenář - 31.5.2012 > František Vyrut> Kdybych se šel vy, tak by jste ze mě vypadl vy a vaše "díla"
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 31.5.2012 > čtenář> ...tak sem něco napiš- Ty a Tvůj genius, já si to rád přečtu, ale hlavně bych byl rád, aby ses podepsal, když už nic,...mimochodem, víš, že tam máš pravopisný chyby?,...ale to nic: jak jsem říkal výše: rád si něco z Tvýho genia přečtu.Franta,...a věř mi nezlobím se, jenom budu čekat.
<reagovat 
 čtenář čtenář - 31.5.2012 > František Vyrut> Nemusím se podepisovat, jen blbečkové mají potřebu srát sračky a podepisovat je. A mé dílo vám nebudu ukazovat. nestojíte mi za to. Ukážu je pouze lidem, kteří se neukazují. Nechápu jak můžete vy všichni publikovat pod jménem. Podepisovat si vše. Jak můžete být takoví ignoranti. Jakoby Ježíš mluvil zbytečně.
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 31.5.2012 > čtenář> ...tak proč píšeš sem a reaguješ?...to je logika?...beztak budeš muset jít s kůží na trh,...,ale abychom to uzavřeli, přeji ti hodně štěstí, piš si, jak chceš, ukazuj - neukazuj, jak chceš.Franta
<reagovat 
 čtenář čtenář - 31.5.2012 > František Vyrut> Děkuji, také vám přeji štěstí... ne ať se objeví ale ať si ho uvědomíte. Jsem hrubý jako budhismus, přece jen chci pomoct. Prosím pište básně činy! Nevysírejte je křečovitě z ruky pozéra (tedy člověka). ještě že mám poslední slovo. Sbohem.
<reagovat 
čtenář jinej čtenář - 31.5.2012 > jinej čtenář: vůbec tomu nerozumim, to nemám rád, a přitom... se mi to líbí. divný. no, divný... možná se mi moc nepozdávaly tvoje předchozí věci, a tahle pak, ve srovnání s nima... fakt nevim. ale přijde mi to takový opravdický. jo, tak je to, prostě tomuhle věřim, proto se mi to líbí, i když nerozumim (jiná věc je, že se svejma osobníma hrátkama s nickama a ginama a čtenářema zdá se, že jsem vzbudil v někom blbýho démona. kterej se ted v totál anonymitě začne vybíjet. tobě je to ale doufám fakt jedno. čis)
<reagovat 
 čtenář u božích bojovníků - 1.6.2012 > čtenář> ...ale dneska už jo, dneska už rozumim. holt v některejch věcech jsem pomalejší a nezkušenější. třeba přijímat úhly pohledu druhých, které mi nejsou osobně vlastní. začal jsem s výcvikem pozdě, to ale neznamená, že ho budu flákat. mám dobrý vzory františku, hehe.
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 4.6.2012 > čtenář> Ahoj, moc tě pozdravuju, jsem vděčnej za tvý názory, jinak ty postavy nejsou vymyšlený, příběh / vyprávěnej / jsem si trochu upravil, já jsem vděčnej za názory, malou poznámku k postavám, jsou obě dost nešťastný / zvláště jedna /.Měj se.Franta
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 4.6.2012 > čtenář> ...dyť já jsem v řadě věcí mínusovej, ale co, hlavně když se o něco snažím/e/.Zdraví Franta
<reagovat 
čtenář . - 15.6.2012 > Tohleto může napsat snad jen kokot
Netřeba číst další
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 19.6.2012 > čtenář> ahoj, jsi dobrej kluk, takovej upřímnej.Velký gratulace tobě.F.
<reagovat 
R6S (Občasný) - 28.6.2012 > Souhlasím, že je to sračka, ale rozumím, že autorovi to dává víc, protože v tom vidí něco pěkného, co zažil. Bohužel čtenáři vidí jen sračku.
<reagovat 
 František Vyrut (Stálý) - 28.6.2012 > R6S> ahoj, ano, aspoň kousek poezie, krásy.Díky.Franta
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter