Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Temelín
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 16.4.2012 (11:51:06)


Poznámky k tomuto příspěvku
ich (Občasný) - 16.4.2012 > to je focený za jízdy z auta??? (http://www.photoextract.com/cs/foto/16328.html)
<reagovat 
Čtenář - 16.4.2012 > Máte to strašně necitlivě přeostřené, kompozičně unylé až nesmyslné. Ale hlavně, co jste chtěla tou fotografií sdělit a komu? Není to omyl?
<reagovat 
 Čtenář - 16.4.2012 > čtenář> především jsme tu fotku temelína od téhle "autorky" ještě neměli, hehe
<reagovat 
mystik (Občasný) - 16.4.2012 > prostě autorka v pohybu a věže jsou zaostřeny a kolos vedle taky je to OK
Body: 5
<reagovat 
mystik (Občasný) - 16.4.2012 > stejně je zajímavé tohle dvojkompoziční cítění, spodek si ujíždí honem pryč od stavby hrůzy a velká část fotky zůstala staticky ostrá, jako celek je tohle dobré...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 16.4.2012 > Milý čtenáři. Poraď. Chápu, když je něco předražené, přespolní, předimenzované, atd. Ale nechápu, jak může být něco přeostřené? Vždyť hladina ostrosti je nula? Jsem po laserové korekci očí, a z mínus 5,75 mám nulky... zaostřené na max, tak jak mohu něco přeostřit?
A další, co je to kompozice a kdo ji určil?
A sdělení? To už nechám na každém, tady na mě působí spojení krajiny s nesmyslnou technickou architekturou...


Hezký večer
Body: 4
<reagovat 
 ich (Občasný) - 17.4.2012 > sadaf> http://www.digimanie.cz/art_doc-A2FAEEEFA00EB83BC12572490060662D.html

<reagovat 
 čtenář katovna - 17.4.2012 > wisteca> Už zase???
<reagovat 
 čtenář katovna - 17.4.2012 > wisteca> Pardon, to patřilo sadafovi :-D
<reagovat 
 ich (Občasný) - 17.4.2012 > čtenář> to nic, jsem nezaregistrovala, že už na toto téma diskuse proběhla..
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 17.4.2012 > ahoj katovno ( rád tě vidím), ahoj wisteco. Ano, je velmi logické, že nedoostřenou fotku nelze doostřit v
sebelepším fotoprogramu.
Ale myslím si, že dobře zaostřenou fotku za A) - není potřeba "doostřovat" a za B) - špatně zaostřenou fotku nedoostříš i kdyby jsi se ...... Zde nechávám prostor pro fantazii...
<reagovat 
 čtenář katovna - 17.4.2012 > sadaf> Ach jo. Dyť jsem ti to vysvětlovala tam pod tou vietnamkou... A tady ti to vysvětluje wisteca i s odkazama. To je jak do dubu, fakt.
To tvoje A) přestaň tu mudrovat a jdi si to vyzkoušet - uvidíš, jak to není potřeba (ideální by bylo vytisknout si 2x fotku alespoň 45x30 -jednou nedoostřenou, jednou doostřenou).

<reagovat 
 ich (Občasný) - 18.4.2012 > sadaf> Ano, bude nejjednodušší, když si to opravdu zkusíte, takhle to evidentně nikam nevede....
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 17.4.2012 > wisteca, díky za odkaz, ale jsem stejně mě to nepřesvědčilo o tom, že lze cokoliv přeostřit. To prostě dle selského rozumu nejde, nejde prostě...když bude venku 26 stupňů celsia, nelze přece říci, je tam 28 a tudíž je přetepleno? Prostě nelogické věci nepochopím :-)

Hezký den, Saša
<reagovat 
 ich (Občasný) - 17.4.2012 > sadaf> není to nelogické, jen asi ne zcela pochopené: Aplikace (filtr) doostření lze použít na každou fotku, kterou otevřete v editoru, kterej to umí - jak to bude vypadat, je otázka jiná - když se pokusíte přehnat doostření na zcela nezaostřenym snímku, tak bude efekt úplně jinej (žádnej program neumí doplnit informaci tam, kde neni), než na ostrý fotce, to snad dá rozum, nejjednodušší bude, když si to zkusíte...(např. Photoshop CS - Chytré zostření)...
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 18.4.2012 > sadaf> takzvanym preostrenim se mysli, nevhodne pouziti filtru pro ostreni jak jiz jini vysvetlili, jen dodam, ze na vysledne fotografii je tento jev velmi dobre patrny na prechodech barev tedy na hranach a linich, kde se matematicky spatne vypocte vysledna barva a vysledkem je zjevny "duch" neboli napr vyrazna bila barva tam, kde rozhodne nema byt. Pri analogovem zpracovani obrazu preostrit samozrejme nejde. Tento terminus technikus tedy neni odvozen od analogoveho ostreni primo pri foceni, ale pouzitim stejnojmeneho filtru.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.4.2012 > Ahoj katovno, rád tě zase vidím :-) Ještě si zapomenula na možnost vytisknout si jednu fotku přeostřenou :-D

Hezký den :-)
<reagovat 
 čtenář katovna - 18.4.2012 > sadaf> Blahoslavení chudí duchem...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.4.2012 > katovno, jenom doufám, že jsi svůj podotek nemyslela nepozitivně :-)

P.S.
Maličkost na závěr, zvu tě už konečně na to kafe :-)

Saša
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.4.2012 > A už jenom na závěr,

http://www.lidovky.cz/kupkuv-tvar-modre-ziskal-kupec-za-55-75-milionu-fnt-/ln_kultura.asp?c=A120418_195236_ln_kultura_sm

tohle bych si doma nepověsil ani kdyby mě tu sumu nabízeli za to, že bych si tohle vůbec mohl někam pověsit...


<reagovat 
Vasil (Občasný) - 19.4.2012 > Nebudu popisovat toto krásné dílo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.4.2012 > Mno :-) To jsem si zase pochechtal :-)
A co se bavit třeba o tom, jestli je ta fotka třeba jenom hezká?
Jestli osloví, jestli něco vyjádří?


Protože prostě P Ř E O S T Ř I T, kurew sedum podle základních pravidel LOGIKY!!! Nejde!!!!

A nějaká pravidla , či šablony, podle nějakých rádoby znalých, mne osobně prostě o NElogice nepřesvědčí :-)

Díky ale vám všem za ten smích :-)


<reagovat 
 ich (Občasný) - 19.4.2012 > sadaf> Smích moc není na místě, spíše zamyšlení... Je zajímavý, jak se Vám tu už tři lidi snažej vysvětlit něco, co je i vysvětlený a definovaný na spoustě fotoserverů a Vy zarytě odmítáte všechno. Jste přesvědčen, že vám lžeme, nebo že jsme pomýlení? Nebo jen slovíčkaříme?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.4.2012 > Ahoj,

jenom na úvod, pod jednou tvojí fotkou si tykáme ( mimochodom, onu fotku už mám ve velkém formátu doma v hale), a tady najednou vykáme?
To jenom na okraj.
A k věci, nesměju se, to ne. A nevěřím, že by mi někdo lhal, chraň bůh, a hlavně zarytě neodmítám nic, co by mne posunulo, obohatilo či jinak zdokonalilo.
Akorát opravdu nechápu, jak lze něco přeostřit. Opravdu, nedělám si srandu.
A co se týče definicí, promiň, ty fakt neuznávám...
No a jinak krásný den, týden, měsíc, rok a hlavně se těším na tvoje letní fotky z míst, jež jsou mému srdci blízká..howgh

Saša

<reagovat 
 ich (Občasný) - 19.4.2012 > sadaf> Tak to pardón, v tykání/vykání tu mam trochu maglajs. Každopádně, pokud nechápeš pojem přeostření ani po našich pokusech, odkazech a příkladech, tak asi bude nejlepší, když toho prostě necháme...(definice jsou někdy dobrý k pochopení podstaty věci a její odlišení od zaměnitelnech variant, někdy se to fakt hodí, ale asi jak komu)...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 19.4.2012 > ...
ano, nechme toho...raději debatuji o tom, co chce fotka vyjádřit, co z ní cítí divák, co chtěl autor říci, atmosféru a.. a prostě všechno ostatní...nejsem technik, jsem jenom pouhý krásnomilný člověk, toť vše.
A dle tvé, mnou již zmíněné fotky, kterou mám rád, si myslím, že i ty nehledáš podstatu jenom v technicky dokonalých věcech...
Vždyť, zkus definovat dokonalost?
Díky za tvá slova a ještě jednou ti přeju mnou již výše napsané...

Saša
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 18.4.2012 > P.S. Ještě pro tebe, zabicko, já prostě nechci něco - cit. - kde se matematicky spatne vypocte vysledna barva - něco vypočítávat :-)

I tobě hezký den :-)

P.P.S.
hezká fotka snad není matematika a technika a já nevím co ještě...je to pocit

dloubni do mě, dneska už fakt nemám náladu na hodnocení psychologie fotky, mam toho až moc pod kloboučkem, ale ...

Hezký večer

Saša
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 19.4.2012 > sadaf> jeste jednou a pomalu si precti me vysvetleni, jestli ani potom nepochopis rozdil mezi terminem preostreni v PS, ktery rozhodne neni odvozen od ostreni pri foceni, a ostrenim pri foceni, tak si na veky ztracen. Fotka je tuctova, milionkrat stejne nafocena, bez napadu. Priznavat se, ze nerozeznas umeni od vycvaku neni prilis moudre.
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 18.4.2012 > tohle je opravdu velmi tuctova fotka z tzv dovolenkovych - byl jsem tu a chci si to pamatovat. Ale pridanou hodnotu pro ostatni nema. Samozrejme preostrene to je, bez kompozice i svetla.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 18.4.2012 > zabicka> Mrkla jsem k tobě http://www.totem.cz/enda.php?a=267607 a hned na první fotečce (pod názvem "z výletu") je vidět něco podobného co popisuješ u mě. Kompozice nekompozice (středovka), ale to by nebylo až tak dramatické. Bijící do očí je TK fotky. Je vidět, že bylo nafoceno neostře a následné PC doostření (přeostření) fotku rozpatlalo. K obhajově mojí fotky. Souhlasím s přeostřením, bylo foceno za jízdy (což není omluva, jen vysvětlení) a tudíž jsem musela doostřit, bohužel mi to vyšlo až do přeostření, které ale nenvímám tak dramaticky - věc názoru. Stejně tak co se týče kompozice, nezdá se mi být zvlášť nesouladá a světlo?- to je myslím dostatečné. Toť můj názor, který nikomu nevnucuju. Každého věc, co se mu líbí a co ne. :-) Zdravím.
<reagovat 
 zabicka (Občasný) - 19.4.2012 > Věza> je trapne ohanet se napadanim autora kritiky. Tvoje fotka proste rika neco jen tobe. Na tom neni nic spatneho. Nedostatkem svetla jsem myslela nedostatek zajimaveho svetla, ne ze by panovala pri snimani tma. Preostreni nevnimam dramaticky, jen jsem konstatovala zrejmou skutecnost.
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 23.4.2012 > zabicka> Neřekla bych, přijímám kritiku od lidí, kteří umí a ví o čem mluví, pak se ráda přiučím. Tvé fotky jsou tu pro nás všechny a tak jsem se podívala a posoudila... ;)) A že moje fotka "něco" říká jen mě? Neřekla bych, soudě podle ohlasů některých uživatelů, pak je tu trapnou pouze tato tvá poznámka. Zdravím... :-)
<reagovat 
žaža (Občasný) - 23.4.2012 > mňa to tiež oslovuje...tá mohutnosť v pozadí a tá ladnosť pohybu v popredí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter