| Věza (Občasný) - 31.3.2012 > čtenář>Nazdar.. Ale jdi ty, vždyť ty se na tom doslova paseš a stále dokola vyhledáváš nové střety. My se jen bráníme. A to, že si navzájem obodujeme fotky, které nás zaujaly? Pokud máš všech pět pohormadě, pak bys věděl/a, že právě od toho fotoservery existují. :D No, nezbývá než se s tím smířit a nebaví mě pořád dokola opakovat, že nehodnotím zdaleka vše, jen to co mě zaujme. A ani pak ne jen nejvyšší známkou. Chápu, že by se vám líbilo, aby jsme nepřispívali a pak by jste se možná nebáli si tu navzájem plkat o svých dílech a plácat se po ramenou. Hlavně nás taky odradit od toho, aby jsme si díla ohodnotili, co? Jinak, osobně to, co mě nezaujme, přejdu a nechám těm, kdo si v příspěvku najdou své. Nediktuju totiž, že to a to není dobré. Nemusí být pro mě, může být pro jiného. Takže až si to srovnáš v hlavince, možná pochopíš o čem mluvím. Mimochodem článek psychologa, který jsem nedávno četla, hovořil o jedincích, kteří se na webech chovají přesně tak jak popisuji. Nikdy nepochpí, že nepáchají "zlo" svým komandováním, jsou totiž tak přesvědčeni o tom, že musí "svět" odplevelit a věří tak své myšlence, že ve svých záchvatech diktatůry se domnívají, jak jednají správně. Zároveň jim ale dělá nesmírně dobře, když se snaží druhé ponižovat a srážet. Ano i psycholog radí, nezabývat se s takovými, protože se jejich nemocný zájem jen posiluje. Možná si vezmu jeho slova k srdci, pak si tu plácejte jak je libo a umlaťte se naprázdno sami mezi sebou. Budu se jen bavit přihlížením. Tak pěknou zábavu, bye bye. ;)))
| Doporučil
|