Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Oto Klempíř a jeho Špička :-)
Autor: mystik (Občasný) - publikováno 29.2.2012 (18:41:52)

Oto Klempíř z J.A.R. nahrál sólovou desku „Špička“ a navazuje tak na svou knihu „Tali Bachtar!“ (? Erató a Sapfó, múzy se pTali a ta odpovídala vykřičníkem…)

 

Projekt bez recesistické skupiny J.A.R. chtěl udělat její dvorní textař Oto Klempíř. Na jeho prvním sólovém albu, které se pod názvem Špička ukáže v polovině března, mají to už za pár, s ním proto spolupracuje slovenský basový virtuos, multiinstrumentalista, producent a skladatel Oskar Rózsa.

 

„Neplánuju rozchod s J.A.R., ale chtěl jsem si udělat něco bez nich,“ řekl Klempa. Podle něj se s Rózsou rozhodli, že nebudou dělat běžnou popovou desku. Po hudební stránce Špičku pojali minimalisticky, texty Klempíř líčí, že klíčí jako dada. „Ale úplně tak to není. Jsou to prožité věci. Nechtěl jsem žádný americký rap s gangy a násilím a prázdnotou. Chtěl jsem, aby podstata byla (blůza ušitá na míru správňácky) pradávně rocková (i kapku odlehčená jarní fůze?), spíše vyprávím a zpívám, než rapuju,“ podotkl a dodal, že se zpěvem mu místy pomáhal Dan Bárta. Jako autora Špičky s velkým Š by ho totiž múza nesnesitelně odkopla, kdyby jí nabízel nechutně poskládanou pouťovou vatu a odfláklej rap ČR 2012 jinak tak často prýštící u zbabrané ubohé lůzy. Nahrávku Špička sledujte ve svém okolí, Špičku plánují její tvůrci prezentovat na živých vystoupeních. Na některých by si s nimi měl Bárta zazpívat.

 

 



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter