Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "...jak pražský magistrát bojuje s bezdomovectvím" z kolekce ... divné pražské reálie
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 25.2.2012 (14:54:00)
další v kolekci>

"

undefined

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

undefined

 

 

Z tiskové zprávy: V nedávném mrazivém období se speciálně vycvičenému "Komandu pro boj proti bezdomovectví" podařil vpravdě "husarský" kousek. V několika objektech na území takzv. Velké Prahy se mu podařilo během jediné noci zazdít zatím snad až několik stovek bezdomovců, kteří se do objektů na noc uchýlili (( "...přesný" počet bude znám zřejmě až na jaře, kdy Magistrát plánuje objekty znovu otevřít )). Pražský magistrát tak vzal "vítr s plachet" mnohým kritikům, že  stoupajicí počet lidí bez domova řeší jen velmi nedostatečně, a... ...etc. .    

."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 25.2.2012 >

"...pozn.: ten prvý a "poslední" obr. tam, samozřejmě, nepatří.

 

 

."


<reagovat 
sněhulka (Občasný) - 25.2.2012 > To je nějaký vtip?
<reagovat 
alice (Občasný) - 25.2.2012 > Jo, připadá mi hrozné, jak těch bezdomovců během posledních let přibylo, a bude asi i hůře...ať mi ale nikdo neříká, že si za to mohou jen sami!
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 25.2.2012 > Ano, první a poslední tam nepatří, to je budova v Dejvicích, dnes je ten objekt vrácen církvi, ale v této budově jsem před mnoha lety vykonával praxi coby učeň oboru kuchař-číšník a to pro redaktory tehdejšího mezinárodního časopisu Otázky míru a socialismu. Z druhé strany budovy bylo nahrávácí studio Supraphonu a tak v jídelně kam chodili na obědy redaktoři zmíněného časopisu bylo možné kromě těchto spatřit i hvězdy tehdejšího šoubyznisu jako např. Jirku Korna, Vencu Neckáře atd.

Jinak k fotkám, zajímalo by mne, zda jsou lidé bez domova uvnitř nebo vně těch budov :-)

<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 25.2.2012 > sadaf> 

"...samozřejmě, že někteří zůstali ještě i venku :);

 

a co se týče té budovy, jseš si opravdu jistý, že tam také nebyla nějaká ta místnost zazděna ?; ......

."


<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 25.2.2012 > Zeanddrich E.> tedy beze srandy, opravdu, zazdít někoho venku je ještě větší problém, než zazdít někoho uvnitř. - těm uvnitř je to jedno, ale ti, kteří zůstali venku, bloudí.

u nás ve městě měli bezdomovci nějakou dobu, snad i pár let, k dispozici opuštěnou továrnu v centru. - tu jim pro změnu nezazdili, ale odezdili. - tedy srovnali se zemí, že tam budou stavět něco lepšího. - bohužel jsem neslyšel, že by tam měli pouštět i ty, které tím připravili alespoň o jakous takous střechu. - ale třeba se najde někde místo. - není legrace "bydlet" venku delší dobu.
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 25.2.2012 > a já myslel, že budova na obrázku je pražský House of Parliament...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 25.2.2012 > ...někteří si vybrali, někteří si nevybrali,....možná i proto zůstala prázdná místa v improvizovaných zateplených nafukovacích objektech, s teplou polévkou navíc!!!....Dokud se člověk do podobné situace nedostal, těžko soudit, těžko uvěřit...Někdy jsou akce magistrátu bleskové....Zazděn snad nezůstal nikdo, jen jich "pár" umrzlo venku.....Třeba bych se jim na to dočasný nafukovací tentononc taky vybodla....Výjimečně ve dnech mrazů jsem nezjišťovala, zda některý z nich opět nenocuje v paneláku blízko mých dveří, kamery-nekamery,... stejně po krátkém čase je jiný ukrad........Jinak ale bejvám vostrá, když tam po sobě zanechá někdo to, co jiní po pejscích sbírají spořádaně do sáčku.....A je mi to stejně houby platný. Život je nepřehlednej......Snad jen v tom "posledním tažení"............
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 3.3.2012 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter