Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Král zbojníků aneb Sehrajte vlastní muzikál
Autor: pkujal (Občasný) - publikováno 22.1.2012 (13:15:22)

Vytvořili jsme muzikál s poutavými melodiemi a dobrodružným příběhem. Celkové hudební zpracování je snadno technicky a pěvecky proveditelné a zapamatovatelné, příběh slavného zbojníka nepostrádá napětí, romantiku ani humor. Pokud si zakoupíte náš projekt, usnadní Vám to zinscenování vlastního muzikálu. Obdržíte všechny podklady včetně instrumentálního zpracování na CD, které použijete jako hudební doprovod (nepotřebujete tedy živou kapelu). Také získáte na DVD záznam premiéry našeho muzikálu, jímž se můžete inspirovat při Vašem vlastním nastudování.

Proč si tento projekt koupit
Získáte srozumitelný, ucelený, podrobný návod k vytvoření vlastní inscenace muzikálu v obtížnosti, kterou zvládnou i děti nebo neprofesionální soubory. 
Nabízíme Vám již osvědčený muzikál, který zaujal a pobavil jak účinkující a spolutvůrce, tak dětské i dospělé diváky.
Více informací najdete na www.kralzbojniku.cz.


YouTube Král zbojníků



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter