Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Záchytné body....
Autor: Mima (Občasný) - publikováno 30.12.2011 (06:00:00)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 30.12.2011 >

...hodně Zdraví, Lásky, Inspirace a Síly v Novém roce přeju vám všem !!!!

P.S. A díky za dosavadní milou, zúčastněnou, indiferentní i účastnou společnost, kritiky "nejpeprnější" nevyjímaje....:)))...Mima. 


<reagovat 
čtenář blbecek - 31.12.2011 > Diky a peprne kritiky dodavam - to PF stoji esteticky za H2O.

KAM JSI TO TOTEME UPADNUL???
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 2.1.2012 > čtenář> ....vím, že je to nepovedené, po vyretušování dvou postav ve vodě z původní fotky, která by se leckomu určitě líbila, i tématu odpovídala....., ale "aktéři" si nepřejí být takto zveřejňováni, musela jsem je vyzmizíkovat, ve fofru, chtěla jsem jen poslat jakékoliv přání, nejen  Totemákům, na poslední chvíli.... Kritiku přijímám, nikdy jsem se moc necukala, pokud si komentář uchoval věcný a neagresivní "tón"......
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 2.1.2012 > oj,aj,aj
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 15.1.2012 >

" ...také ještě dodatečně přeji vše "nej"; ... : )

 

."


<reagovat 
Gogin (Stálý) - 27.1.2012 >

 jako námět pro kresbu - malbu by mohlo být dobrý...


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 28.1.2012 > Gogin> ...taky si myslím,..... ale i s těma původníma postavama bez koupacích obleků by to muselo být, i tematicky by obraz dokomponovaly, protože se musely kamenů hodně přidržovat, taková přírodní silná "vířivka" se splavem zároveň.....hezké místo i moment........
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 26.2.2012 > Teprve teď jsem tohle tvoje PéeFko našel a můžu ti říci, že mne hodně vzalo. Tu vodu upřímně cítím a ty větve v pozadí dávají celému obrázku nějakou neurčitou touhu jít dál...
Na reakce "čtenářů" a podobných moc nereaguji, neboť není dle čeho posuzovat...Nicméně, i negativní kritika je lepší, než kritika žádná...
Já osobně si ukládám a dodatečně: PFfffff 12...

Hezký zbytek neděle ti přeje
Saša K.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.2.2012 > sadaf> ....díky! ...Záchytných větví je dost, ale většinou na první pohled nejsou moc vidět....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter