Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ŘEKLA MU ŽENA
Autor: P.V.Ctihodný (Občasný) - publikováno 27.10.2011 (10:50:13)
Tak co,už jsi procit?
Láska,to není přece pocit
ale bude to spíš oběť
Tak pojď,už je oběd


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 27.10.2011 > pěkný
<reagovat 
Path Adamski (Občasný) - 27.10.2011 > hm, ked hravosť pôsobí násilne-
<reagovat 
Věza (Občasný) - 27.10.2011 > :)
<reagovat 
PetrSuk-Zbraslavský (Občasný) - 27.10.2011 >
Body: 3
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.10.2011 > PetrSuk-Zbraslavský> A co aspoň jedna věta? Slovo?
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 27.10.2011 >
Body: 5
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.10.2011 > JUDr> Díky.Není nad životní zkušenost,že?
<reagovat 
 Vasil (Občasný) - 30.10.2011 > P.V.Ctihodný> ano

<reagovat 
anae (Občasný) - 27.10.2011 > láska po materialisticku ... to neberu! ač selská realita
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 29.10.2011 > anae> Povíme si za deset let...
<reagovat 
 anae (Občasný) - 31.10.2011 > P.V.Ctihodný> jsem stařenka ;-) no, máš taky pravdu - ale to je jen jeden úhel pohledu na věc, neb láska je mnoharozměrná (pokud máš dostatek fantazie) - to snad popřít nemůžeš ..
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 1.11.2011 > anae> 
Já,babičko,nic nepopírám
jen se o opěradlo opírám
a píši Vám...
Básničkou jsem chtěl říct,že láska je především schopnost se překonat a pro milovanou osobu něco udělat (třeba "blbej" oběd).
<reagovat 
 anae (Občasný) - 4.11.2011 > P.V.Ctihodný> láska je především pocit, od toho se odvíjí až následně chuť z lásky se i překonávat - že se z lásky vyvine stereotyp založený na pravidelným přísunu proviantu - to jsou už spíš smutné konce velkých lásek ;-)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 5.11.2011 > anae> Trochu zaměňujete "lásku" a "zamilovanost",ale i tak díky za milou diskusi.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 7.11.2011 > P.V.Ctihodný> Pokud dáváte rovnítko mezi lásku a žrádlo, tak vám to neberu. Ale vždyť já vím, jak to přece myslíte! Myslíte, že větší oběti lásce přinášejí muži, nebo ženy? Kdo se obecně víc obětuje?
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 8.11.2011 > anae> Řekl bych,že před svatbou se více snaží ženy.Po ní svou "obětovací" energii směřují spíše na děti.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 10.11.2011 > P.V.Ctihodný> chyba je často v tom, že žena se stará o děti, a muž - coby další dítě - se cítí odstrčen - namísto toho, aby pochopil, že je taky rodič (nejen dítě), a měl by se starat, aby ženská nebyla tak dětmi otahaná -- a mohla věnovat čas i jemu - rovnost, svornost, bratrství - by mělo platit i ve vztahu, nejen v revolucích ;-) (ale časy se mění, znám už plno mladých tatínků na mateřské dovolené ..)
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 12.11.2011 > anae> No,od básnířky bych čekal trochu originálnější názory.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 13.11.2011 > P.V.Ctihodný> oběd je realita, ve stejném duchu odpovídám :-) ...materialisticky - cos chtěl slyšet? raději muže obejmu a snažím se s ním soucítit, než kuchtím - myslím, že to potřebuje víc než kus žvance ... i když dnes jsem zrovna uvařila guláš, docela se povedl ...
<reagovat 
 P.V.Ctihodný (Občasný) - 15.11.2011 > anae> No,konečně rozumná řeč!A chutnal mu,že?
<reagovat 
Daisy2 (Občasný) - 22.6.2016 > Pravdivé
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter