Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
uprostřed rybníka
Autor: slavekmiloslav (Občasný) - publikováno 25.10.2011 (15:32:06)


 Šílená svině (Občasný) - 26.10.2011 > Path Adamski> Já už si připadám jako profesionální hádkař, ale ještě zareaguju na tebe. Víš, já v tvém případě neargumentuju, ale hodnotím tvoji reakci.
Proč tak dělám tímto způsobem, zkusím rychle vysvětlit, třeba to k něčemu bude.
1) Nejdříve píšeš:evidentne si si nedal námahu "ukočírovať svoj prejav, podla nejakých kvázi "noriem"

To je velmi chybné východisko, pravý opak je pravdou - autor velmi kočíruje svůj projev - a to dokonce i v těch malých písmenech (má to řád).

2) Píšeš:tak malé písmená na začiatku viet pôsobia výslovne hlúpo,- to nie je invencia, to nie je expresívnosť, to je iba chyba

Není to chyba, právě proto, že ve zbytku povídky dodržuje veškeré pravidla - nejsem hnidopich, takže jsem nezkoumal, jestli někde nemá nějakou gr. chybu. Právě proto, že ta pravidla dodržuje, chce naznačit těmi malými písmeny na začátku vět, že je to záměr, stylový nebo významový prvek.

Co vyjadřuje? To je otázka názoru a chuť si trochu s tou myšlenkou pohrát. Vzhledem k tomu, že o sobě píše jako o zatoulaném "kačerovi" nejspíš ta malá písmenka mají evokovat, že jde o řeč jinou, třeba jakési kachní "kvákání", přemýšlení. Ale to je věc interpretace.

3) Píšeš: nedočítala som to,nemám dôvod dobrovolne sa týrať
Jistě, to je klasický předsudek k dílu typu: nevím o čem to je, nezamyslela jsem se nad tím, forma už od začátku je divná, nebudu se tím zabývat "trápit".
Také některé věci nedočtu do konce a napíšu, že se mi už od začátku nezdají dobré, nechytly mě. Ale uvést tak malicherný důvod, že jsou na začátku vět malá písmena (jinak se jedná o velmi kultivovaný projev), je prostě hloupé. Nevím, jak to jinak nazvat. Řekni, že tě to nebaví a nehledej nějaké pseudoargumenty.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Šílená svině
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter