Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: Thumb (Občasný) - publikováno 13.9.2011 (10:57:31)


Zenit 11
Kinofilm ISO 200




Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 13.9.2011 >
Body: 4
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.9.2011 > ...mně tam vadí asi něco na kompozici,....vpravo bych trochu řezala.....jinak celkem líbí....
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 13.9.2011 > Špatná práce se světlem. Možná ti ale jde pouze o to, že tě prostě baví fotit analogem, pochlubil ses i značkou, zkrátka je asi jedno, co na fotce je, že ? Důležité je, že´s to fotil analogem, proto to tam uvádíš.  No nic, hlavně, že tě to baví.
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 13.9.2011 > cvakal> 

Cvakale, ano baví mě fotit analogem, ale proto tam ten nápis nepíši. Na totemu chybí kategorie pro tyto fotky..nebo jsem to měl dát pod ,,experimenty''?


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 14.9.2011 > Thumb> 

Žertuješ? Co je na tvé fotce "experimentálního"?

Fotka je fotka, je úplně lhostejné, jakým foťákem, časem, clonou, na čip nebo na film je to vyfocené. Důležitý je výsledek, fotka. Pamatuji doby, kdy se na schůzích fotoklubu žvanilo o vývojkách, pak se začalo žvanit o pixelech a koukám, že se opět začne žvanit o vývojkách. Vývojky, filmy, pixely, to všechno jsou zástupné problémy. Měly by se vést vášnivé debaty o fotkách, toho se ale na totemu nedočkám, to jsem už pochopil. Je podivné, že tě baví fotit analogem, jak píšeš, protože jak analog tak i digitál jsou prostě jen přístroje, pomocí nichž se dopracuješ k nějakému výsledku, fotce. Asi jako když někam jedeš, dojedeš tam trabantem i mercedesem. Dělej, co tě baví :-).     


<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 14.9.2011 > cvakal> Ano, to beru..fotka je prostě fotka. V tom sohlasím.
Prostě mě baví si tu fotku udělat sám od cvaku závěrky přes vyvolaný film až k zvětšováku. No..mercedesem bych se rád projel
<reagovat 
huwik (Občasný) - 14.9.2011 > Blbost, práce se světlem je dobrá. Špatné světlo v podstatě neesistuje, jen špatně zvolené. Třeba když se za pravého poledne fotí portrét a člověk má ze stínů pod očima sluneční brýle :o)). Takovýhle fotky mám ráda, osobně ale ještě raději, když není tak jasné, co je foceno, když se tak trochu tahá za nos.
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 14.9.2011 > Jo ,skoda,ze ta lampa neni videt cela.Chce to si s tim trochu pohrat.Chce to fotit,fotit a zkouset ruzne pohledy.nenech se zatahnout do skatulkovani,
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 14.9.2011 > Foto rozhodně zajímavé. Škoda, že lampa není celá. Možná by se lecos dalo dělat i se stínovým ornamentem - kdyby byl třeba trochu z jiného úhlu ap. Jinak si myslím, že takovéhle fotky na totemu chybí - "studie" bez spec. efektů, jen pro krásu věci a toho, co ta věc kolem sebe vytváří za atmosféru. Světlo mi připadá v pohodě a já mám třeba daleko raději, když autor VÍ, co je foceno:)
4-5
Body: 5
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 14.9.2011 > Šílená svině> souhlas,nevedel jsem jak(cestina problem),napsal jsi to za mne
<reagovat 
Cyberian (Občasný) - 14.9.2011 > foto mne potěšilo. Nádhera.U pevné formy té lampy mi pra nic nevadí, že je vršek uřízlý. Vidím její celý stín. Tím je zvědavost mých očí uspokojená :)
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 14.9.2011 > Pro Thumb:nenech se odratit cvakalem-je to CVAKAL-a nema pravdu cim to delas,nebot nikdy neudelas kvalitni fotku digitalem jako 8x10 drevenou bedynkou,i kdyz ma pravdu v tom ze jsou to pristroje a chcesli udelat dobrou fotku ta by jsi mel umet s nima zachazet.Ke kazdymu zaberu by jsi mel neco citit a vedet co na chces vyjadrit.FOTOGRAFIE je jako obraz do duse,tvoje citeni k tomu urcitemu objektu.Ne kazdemu se libi, treba,impresionismus,Italska renesance,era baroka,a jine malirske smery,a to same je i ve fotografii.
Ono je hezke vyprintnout fotku z PC ale udelat fotografii z filmu ,v cerne komore a sam,to je v dnesni dobe kumst!
Drzim oba palce,me se to libi.
Body: 5
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 14.9.2011 > borekdog> přesně tak. O to mi šlo. Vyžít si tu fotku od začátku až do konce.. i když to možná zní blbě, tak každá fotka takto udělaná má pro mě ohromnou cenu..už když vidím vyvolaný negativ, tak je to úžasný pocit
<reagovat 
 borekdog (Občasný) - 15.9.2011 > Thumb> ja to znam ,je to krasny pocit.Potom kdyz si udelas fotku podle svych predstav,tak je to nadhera.Drzim palce a hraj si s tim a uvidis co se da vsechno delat.
Co pouzivas za papiry a jakej mas zvetsovak?
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 9.11.2011 > krásná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 21.12.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
vosička (Občasný) - 9.3.2012 > to je pěkný, pěkný!
Body: 5
<reagovat 
Focus (Občasný) - 18.11.2012 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter