Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TANCEM DO JINÉ DIMENZE
Autor: aneleh (Občasný) - publikováno 6.9.2011 (22:17:18)
...A JE PO TANCI! TANEČNÍKY JSEM ODSTRANILA, PROTOŽE DRÁŽDILI...A ZŮSTALA JENOM TA JINÁ DIMENZE. :-)))

DĚKUJI VŠEM ZA PŘÍJEMNOU DISKUSI. ŽIVOT JE KRÁSNÝ. :-)


Poznámky k tomuto příspěvku
huwik (Občasný) - 6.9.2011 > ty kapky či co to je, je jediná zajímavá věc. Jinak je to fotka spíš na facebook než na server, kde se dávají tvůrčí práce nebo aspoň fotky, které se pokouší být tvůrčí.
Body: 1
<reagovat 
huwik (Občasný) - 7.9.2011 > Podívej, něco ti povím. Není katastrofa vyfotit špatnou fotku. Není to žádná ostuda, prostě to patří k vývoji každého fotografa. Ale není správné neuznávat kritiku a nebýt k vlastním fotkám kritický. I Josef Sudek o některých fotkách (zvlášť o těch v jeho fotografických začátcích) říkal, že to jsou doslova sr*čky. Tím neříkám, že to máš tvrdit o svých, ani že je to pravda, jen aby se člověk vyvíjel, tak musí být sebekritický a otevřený názorům ostatních.
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > huwik> Víš, já mám tu výhodu, že vím, že moje fotky nejsou nic moc, ani nemám žádné ambice fotograficky se vyvíjet, natož někam proniknout. Prostě se focením jenom bavím, občas se mi něco, co foťák zachytí, líbí (a myslím si, že by se to mohlo líbit i ostatním - jen tak nějak lidsky, nikoliv umělecky, nebo to může někoho inspirovat k tomu, aby něco podobněho vyfotil daleko lépe než já) - teď třeba ty bubliny - a kvůli těm jsem sem fotky dala (pořád se ještě neozval nikdo, kdo ví, proč tam jsou a co to ty orbity vlastně jsou). Jsem sebekritická tak akorát a názory druhých přijímám. Ale protože neberu focení vážně, mám z nich vlastně legraci. Promiň. :-)
<reagovat 
aneleh (Občasný) - 6.9.2011 > Co je to facebook?? :-))
Nevím, jak se mohu pokusit být tvůrčí při tvorbě fotoreportáže - ta se tvoří sama bez ohledu na místo, čas a případný umělecký záměr fotografa. :-)
Vím, že fotky nejsou nic moc kvalitativně, ale byl to úžasný emotivní okamžik, který jsem jen tak tak zachytila, a právě ty "kapky", jak jsi ony bubliny nazval, tomu dodaly... :-)
..a nejsou to kapky, ale prý tzv. orbity - což také nevím co vlastně je, ale všichni to tak nazývají - třeba mi někdo vysvětlí, jak tento jev na fotkách v noci vznikne.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 7.9.2011 > aneleh> Tak výcvakům z chlastačky na chalupě či kde už se dnes říká fotoreportáž?
Body: 1
<reagovat 
 Capulet (Občasný) - 7.9.2011 > aneleh> A to je celkem omyl, to co říkáš o fotoreportáži. Fotoreportáž vzniká právě v ohledu na dané místo a čas, pro které je ta daná situace jedinečná a hodná tedy zachycení. A do toho zachycení by pak fotograf měl vložit i svůj umělecký záměr. Protože pro nějaký záměr to právě fotí.

Body: 1
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > superfly> Promiň, ale já se snažím nehodnotit, když nevím o situaci nic konkrétního. Tohle nebyla vůbec chlastačka, byl to bezalkoholový bubnovací večer s ohněm, kde se sešlo pár lidí, kteří se bavili. Asi si to neumíš představit - ale bavit se lze i bez chlastu :-)
Fotoreportáž tomu říkám proto, protože nevím jak jinak to nazvat. Ty ano?
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > Capulet> Děkuji za vysvětlení. Ale nemohu tak zcela souhlasit. Pokud jede reportér dělat reportáž např. na pole (nikoliv válečné - z toho si nemohu a nechci dělat legraci), prostě vyfotí děj, který tam probíhá někdy tak rychle, že tam rozhodně žádný umělecký záměr vložit nemůže. Je to zachycení života tak, jak jde.
:-))
Jo, mohla jsem vlastně ty fotky dát do "ostatního" - to mě napadlo až teď.
Já jsem tyhle fotky sem dala právě pro ty "bubliny", které tvoří pozadí - nevěděla jsem, že něco takového může při focení za jasné noci plné hvězd vzniknout.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 7.9.2011 > aneleh> Jak to nazvat je nabíledni: cvaky do domácího/rodinného alba.
A říkáš bubnovací večer s ohněm? Kde je ten oheň, kde jsou ty bubny? A ano, neumím si to představit, protože to na těch fotkách NENÍ! Kapišto?
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > superfly> Člověče, proč jsi tak nabroušený? Cvaky do domácího alba to nejsou (žádné album nevlastním a vlastnit nebudu), lidé na fotce jsou pro mě téměř neznámí, oheň hoří v pravém rohu dole - ovšem není vidět - jen ten světlý prostor, do kterého aktéři dotančili, osvětluje :-))
Takže si raději nic nepředstavuj, protože - jak pravil jeden klasik: všechno je jinak. A v tomto případě to platí několikanásobně - tvé představy jsou velmi vzdálené skutečnosti :-))
A raději se mi pokus vysvětlit, jak vzniknou ty bubliny - tzv. orbity. To nevím a ty si to možná dovedeš představit, tak se o představu poděl.
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 7.9.2011 > aneleh> Je nabroušenej, protože je nic jinýho, krom prudy neumí.;)
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 7.9.2011 > aneleh> Nechápu, kde jsi vzala, že jsem nabroušenej. Snažím se ti jen vysvětlit, že mě ty fotky můžou zajímat jen pokud jsem se té akce účastnil, jinak je jejich hodnota nulová (bez urážky). Kdyby to bylo pojato opravdu jako reportáž z té události, včetně těch bubnů, ohně, atmosféry toho večera, nemám s tím problém. Ale tady pro mě jako pro nezaujatého a nezúčastněného není nic, žádná snaha udělat z toho něco, maximálně si z té série můžu odnést dojem, že jste byli všichni namol (nezlob se, ale působí to tak - proto moje první poznámka).
Jinak ty orbity, jak tomu říkáš, nejspíš vznikly díky blesku a vzdušné vlhkosti.
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 7.9.2011 > djstek> I prudění je umění. :-)
Ale většinou, bohužel, škodí tomu, kdo prudí, ač si to třeba zatím neuvědomuje.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 7.9.2011 > djstek> Najdi si ženskou.
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> No konečně jsem se něco dozvěděla. Díky. I když vzdušná vlhkost nebyla skoro žádná, možná to tak je. Třeba bude mít ještě někdo nějakou myšlenku.
:-)
Nešlo o vypovídací hodnotu - stručný popis události jsem ti napsala kvůli tomu, aby ses ve svých soudech neunáhloval - nepsal např. něco o chlastačce (hrozný slovo), když o tom nic nevíš - šlo o ty bubliny
Já ty lidi odříznu a nechám jenom je. :-))
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> Díky, už mám :-D
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 8.9.2011 > aneleh> Tak pokud ti šlo jen o to zjistit, proč tam jsou ty - jak že se tomu říká? :) - možná by bývalo lepší napsat to pod fotku, aby to bylo rovnou jasný, předešlo by se tak zbytečným nedorozuměním, ale už to nechme být.
No jak jsem psal, je to jediný, co mě napadá, tohle dělává vzdušná vlhkost nebo prach při focení s bleskem. Pravda, že v takovéhle míře jsem to asi ještě neviděl. Možná ještě kouř z ohně (? to fakt jen hádám), prostě prťavý částečky ve vzduchu...

<reagovat 
 superfly (Občasný) - 8.9.2011 > aneleh> Ještě tohle: Kdysi mi jedna známá říkala, že když se takovýhle kolečko objeví na fotce, znamená to, že jsi vyfotila ducha :-). Musel jsem se tomu smát i přes to, že na fotce, kterou mi tenkrát ukazovala byl človek, co se pár dnů na to oběsil.
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 8.9.2011 > djstek> Nafukovací se nepočítá.
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> Máš pravdu, to jsem měla - ale na druhou stranu každá diskuse o čemkoliv, pokud se lidi neurážejí, je přínosem. :-)
Občas se takový odraz objeví i v situaci, když se fotí slunce (bez jakýchkoliv filtrů), ale tam jsou ty bubliny třeba dvě, tři. Tohle množství mě opravdu překvapilo - tím spíše, že asi dvě hodiny předtím tam fotil oblohu jakýsi muž a říkal mi, ať mířím foťákem nahoru, zapnu blesk a uvidím, jestli se mi podaří zachytit orbity a já nevěděla, co tím myslí - a ukazoval mi fotky, které udělal - a byly tam třeba tři, čtyři tyhle odrazy. A mně, ačkoliv jsem to vůbec netušila, se na téhle fotce objevilo to, co tam je.
S těmi duchy je to zajímavá myšlenka - vzhledem k tomu, že kolem ohně byli samí trochu blázni, bubny vibrovaly, emoce tryskaly z hlubin....je možné, že i duchy to přivábilo ve velkém počtu. A pokud ano, tak byli příjemní. :-)
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> Tu máš asi jen ty.;)
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 8.9.2011 > djstek> Ty tvoje hlášky jsou fakt slabý.
A teď vážně: pokud máš opravdu ženskou, která se nedá přes den vyfounkout a složit pod postel (gratuluju!), pak snad víš, co bys měl udělat. Doufejme, že to pomůže (a nechoď se mi s tím pak do zpráv chlubit).
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> 

To je možné, že jnsou slabé, ale nemám na tebe už náladu, jsi beznadějnej případ.

PS: Gratulovat mi nemusíš, nic těžkého to není (mít ženskou), jak sleduji, tak pro tebe asi ano . Neboj, nemám to ve zvyku se chlubit, ještě by jsi záviděl

 


<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > superfly> PŠŠŠŠŠT. :-))
<reagovat 
 superfly (Občasný) - 8.9.2011 > djstek> No sláva! Bude klid.
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > djstek> Tady se nemáte co hádat, vy dva - tady se má kritizovat moje dílo!! :-)))
<reagovat 
 djstek (Občasný) - 8.9.2011 > aneleh> pan superfly, evidentně snědl vtipnou kaši, co naděláš;)
<reagovat 
Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.9.2011 > Obcas by bodlo tlacitko 'Kos'. Za kompoziciu + oci + orezane koncatiny + fotenie bleskom + nulovy vypovednu hodnotu.. Prudici neprudici, je to hroza : )
Body: 1
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > Karhaj(Sinner)> Je to hrůza, souhlasím.
Ale copak nikdo nevidí na té poslední fotce třeba alespoň malý údiv: hele, kde jsme se to octli...že by v jiné dimenzi??
:-)))
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 8.9.2011 > aneleh> Vidim tam hrozu kompozicie a orezane koncatiny, oci ako z fotohorroru, nic viac : )
<reagovat 
 aneleh (Občasný) - 8.9.2011 > Karhaj(Sinner)> ...a je po horroru na fotce :-)))
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 15.9.2011 > aneleh> Hare hare..v kontexte pobavilo, inak tiez 1 : )
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter