Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
flowers
Autor: ataner (Občasný) - publikováno 6.8.2011 (21:01:11)








Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 7.8.2011 > ataner, ataner...moc krásná fotka a ty tam zase nase...š husí kůži vyvolávající efekt nějakého pofidérního cizího jazyka...proč tu krásnou fotku prostě nenazvat: KVĚTINY.....
To už jsme fakt tak daleko v riti těm všem možným amerikanismům????

Že ne, viď....


Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.8.2011 > nechápu proč, ale je to tady prostě dvakrát :-)

<reagovat 
molsslom (Občasný) - 7.8.2011 >
Body: 2
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 7.8.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.8.2011 > ataner, ataner...moc krásná fotka a ty tam zase nase...š husí kůži vyvolávající efekt nějakého pofidérního cizího jazyka...proč tu krásnou fotku prostě nenazvat: KVĚTINY.....
To už jsme fakt tak daleko v riti těm všem možným amerikanismům????

Že ne, viď....


Body: 5
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 7.8.2011 > sadaf> zmier sa uz s tym, ze mi k mojim fotkam lepsie sedia nazvy v anglictine. nakoniec, fotky davam na platno tak, ze nazov pri tom nemas vobec na ociach. kludne mozes vnimat iba obrazove posolstvo, nech to uz v tebe vyvolava cokolvek.
v r..i je fakt, ze to niekoho irituje tak, ze pouziva taketo slova :)
ja z cudzieho jazyka komplex nemam, ani z rustiny, ktoru som sa musela v skole ucit od 4. ho rocnika, ci nemciny, ktoru som sa ucila dobrovolne od druhej triedy, ci anglictiny, ktoru som sa musela naucit kvoli povolaniu, alebo madarciny, ktoru do nas hustil dedo z otcovej strany, lebo po slovensky necekol ani ň. cim viac reci vies... takze asi tak :)
prajem ti peknu slnecnu nedelu ;)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.8.2011 > Ahoj,

víš, já s tebou vcelku i naprosto souhlasím, i já mám tendenci dát některým svým dílkům cizojazyčné názvy, nicméně ten čechoslovák ve mě nakonec vždycky zvítězí...

S pozdravem " Sweet freedom" ti přeji krásný den, týden, měsíc a vlastně i další časové posloupnosti :-)

Saša K.
<reagovat 
zvichru (Občasný) - 8.8.2011 > Ty barvy, ladné je to.
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 8.8.2011 > z té série pro mě určitě nejpřesvědčivější
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 9.8.2011 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 13.8.2011 > btw.: jo a zcela vážně, názvy v angličtině pramení pouze z nejistoty, česky předposranosti... ještě jsem neviděl československého autora, který by publikoval v anglii či ve státech fotky s názvy v češtině... a nic na to neříkej, stejně mám pravdu já... specielně u téhle fotky to přímo bije do očí... :-)
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 13.8.2011 > Periskop> ti teraz tak trochu ale vobec nerozumiem :D
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 14.8.2011 > ataner> cela ne fait rien...
<reagovat 
 ataner (Občasný) - 14.8.2011 > Periskop> eh bien
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter