Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Až si mě zavolá
Autor: Zazo (Občasný) - publikováno 20.7.2011 (12:41:30)

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
pegasi (Občasný) - 20.7.2011 > :-)
Doporučil 
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > pegasi> zas vidím tvoje křídla..to je příjemné..jo, tak to je..křídla..
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 20.7.2011 > líbí se mi tahle upřímnost..:-)
Doporučil 
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > Mbonita> mi se taky upřímnost líbí..to nejde ničím nahradit..chvála Bohu..
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > ..o mně! Tak je to správně..stydím se..
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 20.7.2011 >

Slepice na dvoře

mohlY by vyprávět ;o)

 

jinak proč ne?  je to dobrý celkem.


<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > Skafloc> jo, já vím..mohlyy..nedif se, byl jsem úplně někde jinde...tak mě omluf..moc se kaju..asi už to nezvládám..ale tak už to je..ještě se v noci nepomočuju..fakt ne..chodím ven..a čůrám do nebe..
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 21.7.2011 > Zazo> To chce hlavně klid, sklenku Laphroaig a take it easy ;o)
<reagovat 
 Skafloc (Občasný) - 21.7.2011 > Zazo> To chce hlavně klid, sklenku Laphroaig a take it easy ;o)
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.7.2011 > Skafloc> jo, díky, brachu..máš prafdu..držme se..
<reagovat 
Čtenář - 20.7.2011 > o mně
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> Ber to tak, že negramot se tu celkem hodí..ale jo, máš pravdu..sem blbej.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> a stejně mi to nedá..vystup zpoza hader..tak se to říkalo, když jsem dělal kulisáka..to byly zlaté časy..tak přistup.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> řekni něco..cokoli..chci tě slyšet, čtenáři..můj starý brachu..byla jsi celou dobu se mnou..jo..dlužím ti to..ani nevíš, jak si mě držela nad vodou..chci ti moc poděkovat a neztratit tvoji přízeň..vážím si toho..že jsi..
<reagovat 
 čtenář Diamant Popelka - 20.7.2011 > Zazo> ten čtenář jsem já, a taky neumim pravopis, nic ve zlym:), jinak dobrý*
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> Jo, ale kdo je to já...jo, pravopis..jak žáček ve druhé třídě..paní učitelko, udělala se mi tu kaňka..co s tím...nech to Pepíčku, když budeš hodnej, nikomu to neřeknu..tak já budu hodnej..ale jak se to dělá..? Fšechno dobrý kámo..jo, ale mám takový divný pocit..to se mi stává..
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> Já skoro jistě vím, jak to je..ty si děláš srandu, že jo..tebe to baví..myslím tím, kdo vlastně jsi..myslím, že vím..a dávám bacha na pravopis,fšímáš si..?
<reagovat 
 čtenář Diamant Popelka - 20.7.2011 > Zazo> ále nedělám, ráda si tě čtu
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> Už sem se nadech..ani nevíš..jo,držím to v sobě..proč se tohle stává..musím vydechnout..skoro je špatně, že to vím..ozvi se, bez tebe ne..
<reagovat 
 čtenář Diamant Popelka - 20.7.2011 > Zazo> A kdo jsi ty?
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> Mám ještě obě ruce, obě nohy, obě oči,obě hlavy..ne hlavy už ne..už mám jen jednu..jinak jsem normální..myslím..a co ty..?
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> Sám nevím..
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 20.7.2011 > čtenář> Jsem ráno světlo.
A večer v kamnech teplo.
To jsem. Však musíš přiložit.

<reagovat 
 čtenář Diamant Popelka - 20.7.2011 > Zazo> :)
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.7.2011 > čtenář> Jó, ja taky..moc..
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.7.2011 > čtenář> tak se ozvi..já tě už nenechám..to bys musela říct NECHCI..NECH MĚ..nenechám si na sebe šahat..jo, šahat, to je to slovo..
<reagovat 
 čtenář Diamant Popelka - 21.7.2011 > Zazo> ale di ty, za zoo :) kdo jsi?
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 21.7.2011 > čtenář> dívám se na tebe..dívám se.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 22.7.2011 > čtenář> ty nevíš..celou tu dobu si tu byla se mnou..já to vím..byla jsi tu se mnou..
<reagovat 
 čtenář DP - 22.7.2011 > Zazo> ach, osudová láska, to si nechám líbit! :)
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 22.7.2011 > čtenář> Tak já se jdu upravit..hřeben, holení..nůžky..a budu jíst příborem..risknu to..
<reagovat 
 čtenář DP - 22.7.2011 > Zazo> a nauč se dělat parníček!
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 22.7.2011 > čtenář> no, to nevím..ve vaně se stejně vždycky potopí, když dělám vlny..
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 22.7.2011 > čtenář> ..tak ještě něco řekni, aby řeč nestála..já si troufám,ale nemysli si..dá to práci.
<reagovat 
 čtenář DP - 22.7.2011 > Zazo> Aby řeč nestála: kdo jsi?
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 22.7.2011 > čtenář> ..odešel jsem z Prahy na vesnici a žiju tu sám se dvěma psi..jeden se jmenuje Dusty a je nemocnej, tak ho ošetřuju..doktor mi před dvěma lety řek, že už se nedá zachránit..a ještě je tu se mnou..starám se o zahradu a topím v kamnech..je to příjemné, ale někdy mi něco chybí..byl jsem zvyklý mezi lidmi a tady je to jiné..jsem u Litomyšle.. je to tu fajn..jen někdy to na mě padá..nevím, co ještě bych řek..jo, umím udělat palačinky s džemem a kosit trávu kosou..i když mám sekačku...to není jen tak..
<reagovat 
 čtenář DP - 22.7.2011 > Zazo> Ha, jak bys líčil můj sen, kde bydlet! Já bydlím v městě, sic malém, ale nejradš bych bydlela v lese a kosila trávu.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 22.7.2011 > čtenář> Jo, je to tu fajn..někdy ráno tu hned za plotem pobíhají srny..a před pár dny jsem tu viděl dvě lišky..do lesa to je kousek..je tu pár lidí, ale hospodu tu mají..a když je jasno..večer to nebe..to je něco..já bych ti to tu ukázal..fakt jo.
<reagovat 
 čtenář DP - 22.7.2011 > Zazo> kdybych nebyla zadaná, tak hned jedu!
<reagovat 
 čtenář polínko z krbu - 22.7.2011 > čtenář> ups, to je teda pech >:D
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 22.7.2011 > čtenář> To se nedá svítit..ale aspoň můžem takhle klábosit..i to je pohodička.
<reagovat 
lacetka (Občasný) - 22.7.2011 > ..celé je to zajímavé
Doporučil 
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 23.7.2011 > lacetka> jo, taky si myslím..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter