Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zvířena
Autor: Věza (Občasný) - publikováno 5.4.2011 (09:57:20)


 Věza (Občasný) - 8.4.2011 > Bajata> Ahoj Bajato, díky tobě i ostatním lidem, kteří se nestydí "podepsat". Většina zvířat je mojich (našich), ano. Až na hrdličky, ty jsou divoké, ale krmím je a tak se občas srotí a přiletí se nazobat. Tentokrát jich ale přiletělo nebývalé množství, proto jsem neváhala a jedinečnost okamžiku zvěčnila, ač nebyly nejideálnjší světelné podmínky pro focení. Co se týče krav, ty jsem vyfotila při pobytu na chalupě (na dovolené). A pro dovysvětlení všem a taky čtenářovi-anonymovi. Vím, že se i levným foťákem dá pořídit kompozičně pěkná fotka, to jsem také zmínila. Ale je faktem, že není zrcadlovka jako zrcadlovka. To by se pak fotoaparatůra dělila pouza na dva typy, na zdraclovky a na manuály (analogy). To je naprostý nesmysl. I zrcadlovek je hodně typů a finančně se dost liší. Samotné tělo zrcadlovky taky nezaručí skvělé snímky. Záleží na financích, jaké objektivy si k ní dokoupíš. Kdo má na silnější teleobjektiv, může nerušeně fotit zvířecí život z povzdálí, aniž by zvířata vyrušil. Pokud musíš blíž, už se mají na "pozoru" a nezapózují ti. Nechci je stresovat a tak raději pořídím třeba i ne stoprocentní snímek. Věřím, že ale i ten může předat divákovi svým obsahem určité sdělení. Myslím, že nerušit zvířecí život je důležitější než jen půřízení dokonalosti fotky, kvůli lidské ješitnosti. Ale věřím, že tohle nedokáže každý pochopit. Stejné je to u focení makra, opět záleží na síle makro-objektivu a jeho cenových relacích. Nedíllnou součástí jsou různé filtry a další a další zařízení. Kdo má na kompletní a nejluxusnější výbavu je to sakra znát.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Věza
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter