Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mráz se mi zakous do prdele jak vzteklej pes
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 25.2.2011 (08:36:44)
Mráz se mi zakous do prdele jak vzteklej pes. V sedm ráno, na zastávce Brandýs nad Labem - Zápská. Jinovatku jsem měl na fousech a snad i na zubech. Taková byla zima. V parku na ojíněnejch stromech vyřvávali provokativně ptačí gangy, předpokládám, že to bylo něco o jaru. Vzal jsem to podél tý nejzchátralejší části zámku. Mám rád chátrání a rozklad, jednak to odráží muj stav a jednak v tom vidím ten pohyb, tu změnu. Furt to opravujou, a stejně jim z toho padá omítka. Odrolené zdi a nároží obechcané generacemi psů, to je moje. Pomyslel jsem na všechny ty vopelichaný kosy a kachny (jak to že jim není zima, když stojej bosky na ledě) a ten jejich posranej optimizmus se kterym přežívaj zimu. Voda pod mostem byla temně modrozelená, jaký to asi je, bejt ledovou vodou. Slunce se dralo z oparu nad řekou, zpoza topolů pod námrazou za holym polem. Jaký to asi je, bejt polem v holomrazu, je to jako spánek, nebo jako smrt, nebo jako něco uplně jinýho? Představil jsem si na moment, že to slunce hučí a duní, jako to hučí a duní v roztopenym kotli. Jaký to asi je, bejt topol pod námrazou, kachna, kormorán. Kdybych věřil na reinkarnaci, chtěl bych bejt v příštím životě říční bahno, černý, studený a slizký. Spí bahno v řece zimním spánkem jako medvědi? Jaký to asi je, bejt červenou Karkulkou? 


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 25.2.2011 > jelene jelene
bahno nikdy nespí!
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 25.2.2011 > čéče, optimistický ptactvo... :-))
<reagovat 
Čtenář - 25.2.2011 > paci. rozmyslas tak aj o ludoch? Ze?
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.2.2011 > čtenář> O lidech?? Hm, ani ne. Ale možná začnu.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.2.2011 > jelen> Totiž, tohle jsou samý věci, který vnímám jako jednoduchý. Chtěl bych se cítit jako jednoduchá věc, v jednoduchym prostoru.
<reagovat 
žaža (Občasný) - 28.2.2011 >

na niektorých miestach až zimomriavky .....pekné moc


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 29.4.2011 > Ahoj,
tohle je moc super. připoměl jsi mi jednoho kamaráda.
Tohle si uložím. Jestli neva. A jestli jo, je ti to prd platný :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
invisible (Občasný) - 10.5.2011 > Jo, zima je svinstvo. Ale optimismus taky.
,-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 11.5.2011 > invisible> Optimismus je kýč
<reagovat 
 invisible (Občasný) - 11.5.2011 > jelen> Souhlas.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter