Li-duše (Občasný) - 19.12.2011 > :-))) vybrala jsem si tento, protože mi v tvém souboru vyvstává jako nejbarevnější...
Řekla bych že jsi štír, nebo ryba či rak:-)) jsou to hlubinné pohledy, hodně temných barev, což chci krapet vytknout...mám pocit že inklinuješ ke smutkům, melancholii, ke stlačeným náladám, depresivním náladám.
Ve kterých si rochníš a užíváš si je...i když se z nich zpovídáš. Přála bych si u tebe vidět duhové barvy, barvy obecně...protože barvy jsou život!
...silná citlivost, empatie a smysl pro krásno. Nevím jak vypadáš, ale budeš hodně inklinovat ke krásným ženám:-))
ani nevím proč ti to píšu, jen mám ten pocit...z toho co tu vidím.
Budeš mít rád řád a dobře uspořádané věci....klid a harmonii.
Kolik ti je a jestli jsi sám nevyčtu...nicméně název u fraktálu vždy solidně koresponduje s tím jak vypadá:-)
Ještě jsem nepobrala jak se fraktály tvoří, jen mi jeden matematik vysvětloval že se to vše dá vypočítat, a že na to je matematický vzoreček, ale jak se dá dát do barev to nevím...:-) třeba mě to jednou drapne tak abych to prostudovala cele:-))
nicméně...líbí moc! ....poslední věc, vidím v tom prostorovost a trpělivost.
Nejsem kritik, jen jednám z pocitů...těch mám hodně. Celek je pro mne vtahující, vypovídající a hřejivý!
Díky!